aliejinis rašė:
Iš pat pradžiu maniau, jog neįsijungia 5 bėgis, bet prie didesnio grečio pastebėjau, jog skirtumas vis dėl to yra. Pvz: 5 bėgis (80 km/h) apie 2.9 k rpm, o 4 apie 2,6 rpm..
Jeigu klaidos jokios nepadarei, tai pagal apsukas vietoj penkto įsigrūda trečias, nes apsukos įmetus penktą turi kristi, o ne didėti. Ieškok, kur reguliuojas ir susirask penktą bėgį. O jei nerasi niekaip, net atsijungęs traukes, reiks tvarkyt bėgių kelmą arba visą dėžę. Dėžę rast gal ir pavyks, 1.9 dažnesnis motoras už 1.4 ar 1.6, BX tokių jau labai maža, bet turėtų tikti 1:1 nuo 405.
Kita mintis - kelintų metų mašina? Kad 1.9 būtų su keturbėge dėže, nesitiki, bet 1.4 ir lyg ir 1.6 iš pradžių tikrai tokių buvo. O seniokai turi savybę ne tik čiustint bet ir dėt tai, kas kažkur nepriklauso. Visai įmanoma, kad gali būti prieš 10 metų pakeista dėžė, originaliai subyrėjus, į senąją turbinę keturbėgę. Todėl ten, kur penktas bėgis, paprasčiausiai nieko nėra ir dėl to grūdasi tik trečias. Plius, kadangi nuo silpno variklio, tai ir tie bėgiai labai trumpi ir neskirti dideliems greičiams, kurių su 1.4 nei nepasieksi.
O šiaip bėgiai visų BXų trumpi, bet minant daugiau garsas pradeda mažėti - tokie jau tie citropežomotorai. Mano 1.4 garsiai dirba prie 110, bet tarkim 130 jau kitas reikalas. Lygiai ir su 1.7D, kur penktą meti nuo 55kmh, ties 100-110 tragedija, kriokimas, bet paspaudus iki 120 visai galima važiuot. TD kitas reikalas, ten normaliai penktą įmest gaunasi nuo 80, nes kitaip nevažiuoja ir baubia.