WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 17:55

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 24 2012, 23:15 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2011, 21:06
Pranešimai: 88
Miestas: Vilnius
Sveiki. Citrinlige užsikrėčiau netyčia, kai vienas pažįstamas kone atidavė savo irgi netyčia nusipirktą xm.. (4m. atgal). Na ir prasidėjo.. :)).

Teko laimė įsigyti bx, kurį iki manęs vairavo senelis.. Išlaikytas, tvarkingas ir .t.t. Benzas, dujos, trauka smagi, BET važiuojant 5 bėgiu 90 km/h tachas rodo 3,2 k rpm.. 120 km/h kažkur 4,3 rpm. Penktas bėgis mieste jau nuo 50 km/h puikiai tinka..

O važinėti tenka ne tik mieste, tad gal kam teko susidurti su tokiu "čiudu" ? Ar galima dėžėje pakeisti tiesiog kelis dantračius ar paprasčiau ieškotis kitos dėžės? Nes vien tik dėl to ieškotis kito bx kažkaip nesinori, pernelyg jau nulaižytas senioko jis buvo..

Iš pat pradžiu maniau, jog neįsijungia 5 bėgis, bet prie didesnio grečio pastebėjau, jog skirtumas vis dėl to yra. Pvz: 5 bėgis (80 km/h) apie 2.9 k rpm, o 4 apie 2,6 rpm..

Gal patartumėt kur ir kas galėtų šią "ligą" pagydyti? :) Tiesiog gaila kuro. Nes važiuojant 100 km/h jaučiuosi taip, tarsi kovinėje parengtyje. :)

Esu turėjes bx su 1.4 motoriuku, tai tas 2 begiu 110 atrasdavo.. (su jėga kildavo tik iki 100, o toliau, jau po truputi). O sis prie 160 km/h riaumoja baisiau už miško karalių.. (5 bėgiu).

Bendrauju ir gyvai: 8 6 5 9 5 O 4 B 8 . (B=8)

_________________
Citroen AX D (1991), Renault 25 2.2 (1991), Suzuki Swift 1.3 +turbo (1993), Cadilac CTS (2003), Fiat Tipo 1.9 TD (1992). Ex:5 xm, 4 bx, 1 ax, 1 zx.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 24 2012, 23:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
aliejinis rašė:

Iš pat pradžiu maniau, jog neįsijungia 5 bėgis, bet prie didesnio grečio pastebėjau, jog skirtumas vis dėl to yra. Pvz: 5 bėgis (80 km/h) apie 2.9 k rpm, o 4 apie 2,6 rpm..

Jeigu klaidos jokios nepadarei, tai pagal apsukas vietoj penkto įsigrūda trečias, nes apsukos įmetus penktą turi kristi, o ne didėti. Ieškok, kur reguliuojas ir susirask penktą bėgį. O jei nerasi niekaip, net atsijungęs traukes, reiks tvarkyt bėgių kelmą arba visą dėžę. Dėžę rast gal ir pavyks, 1.9 dažnesnis motoras už 1.4 ar 1.6, BX tokių jau labai maža, bet turėtų tikti 1:1 nuo 405.
Kita mintis - kelintų metų mašina? Kad 1.9 būtų su keturbėge dėže, nesitiki, bet 1.4 ir lyg ir 1.6 iš pradžių tikrai tokių buvo. O seniokai turi savybę ne tik čiustint bet ir dėt tai, kas kažkur nepriklauso. Visai įmanoma, kad gali būti prieš 10 metų pakeista dėžė, originaliai subyrėjus, į senąją turbinę keturbėgę. Todėl ten, kur penktas bėgis, paprasčiausiai nieko nėra ir dėl to grūdasi tik trečias. Plius, kadangi nuo silpno variklio, tai ir tie bėgiai labai trumpi ir neskirti dideliems greičiams, kurių su 1.4 nei nepasieksi.

O šiaip bėgiai visų BXų trumpi, bet minant daugiau garsas pradeda mažėti - tokie jau tie citropežomotorai. Mano 1.4 garsiai dirba prie 110, bet tarkim 130 jau kitas reikalas. Lygiai ir su 1.7D, kur penktą meti nuo 55kmh, ties 100-110 tragedija, kriokimas, bet paspaudus iki 120 visai galima važiuot. TD kitas reikalas, ten normaliai penktą įmest gaunasi nuo 80, nes kitaip nevažiuoja ir baubia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2012, 13:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2011, 21:06
Pranešimai: 88
Miestas: Vilnius
Ten klaida, tuos skaičiukus reikia sukeisti vietomis (4 bėgis (80 km/h) apie 2.9 k rpm, o 5 apie 2,6 rpm..). Rašiau po sunkios darbo dienos, tai supainiojau. Mašinytė 1991 m.

Bėgiai tikrai penki..
Kiek teko turėti mašinyčių, tai (dažniausiai) imant maksimalų greiti tiesiog nebeužtenka variklio jėgos.. Kad ir dyzelinis xm (2,1 td), 190 km/h ir dugnas, nes motoras pasiekia 4,2 k rpm (kiek žinau, tai riba, ties kuria jis išpaudžia viską ką gali, o toliau galia ir sukimo momentas krenta..)

Kad ir prieš tai turėtas senukas mitsubishi galant (3 (1985m.)).
3 bėgis iki 140 km/h užlipdavo, 4 dar iki 160+ ir viskas, varikliukas daugiau jėgos nebeturi.. Nes 5tu irgi vos vos tą 160 paimdavo..

O čia bx su tikrai galinga širdute, važiuojant 120 apie 4,2 k rpm rodo.. O nuo 6 jau ruodonas diapozonas, kuris pasiekiamas gal ties 160 :)).
Kelyje paprastai važiuoju 95-110, o šis tokiu greičiu jau mėgaujasi siurbiamom dujom ar benzinu :)).

Mano ex bx leader su 1.9 paprastu dyzeliuku tiek (160) važiuodavo be didelio skausmo..

Panevėžio meistras Juozas (Manau vietiniai citrinistai puikiai žino) iškėlė versiją, jog modelis buvo skirtas kalnuotoms vietovėms.

_________________
Citroen AX D (1991), Renault 25 2.2 (1991), Suzuki Swift 1.3 +turbo (1993), Cadilac CTS (2003), Fiat Tipo 1.9 TD (1992). Ex:5 xm, 4 bx, 1 ax, 1 zx.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2012, 15:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Velniai žino su tom kalnuotom vietovem:roll: ,keisk deže,arba bandyk rast kas turi nekalnuotom vietovem :) pritaikyta prasibandyt,apsuku ryškiai daugoka :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2012, 16:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Kreipkis pas Deimantuką. Gal pakonsultuos dėl apsukų, ir, manau, jei reiks, ir dėžę suras 1.9 motorui.
Vairavo 1.9GT, dabar lyg ir dar turi 1.9GTI. Dėžė tarkim nuo GT tikrai bus ilgesnė.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 26 2012, 17:47 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2011, 22:53
Pranešimai: 160
Miestas: Vilnius-Alytus
Aš šiek tiek ne į temą, bet sveikinu įsigijus gerą automobilį :appl:
O jis netyčia ne iš Prienų, jei tamsiai mėlynas? :) neseniai buvo toks autogide ir mane labai gundė :lol:

_________________
Ex BX 19RD Royale...
Ex Xantia 1.9TD 98m...

EX Peugeot 406 1.9TD 98m
Ex SAAB 9-5 2.0 LPG 97m
Peugeot 406 coupe 2.2HDI 02m...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 27 2012, 00:33 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2011, 21:06
Pranešimai: 88
Miestas: Vilnius
Simonai, Tas pats :) (Už 950 paėmiau). Jau porą metų seku bx skelbimus :))).

Pakeičiau pūslę prie skirstytuvo, pasivirinau duslintuvą, pasitvarkiau benzino šlangutes (leido per grįžtamąją). Tiek bėdų su juo. Dar priekinė važiuoklė barška šiek tiek ir skirstytuvą reikia pasikeisti (meistro patarimas). Šiuos darbus rugsėjo pirmai savaitei atidėjau. Mašina be rudžių, dirba abiem kurais, vamzdeliai nesutruniję. Tiesiog pasisekė :). Jau 1000 km nuriedėta, nieko blogo neišlindo... Tik ta dėžė biesina. Važiuojant 80-90, lengva koja 10+ dujų. Pasmaugiant 100-130 ir 13-14 gaunasi :(..
Tai važinėju kaip pensininkas 75, kai netoli reikia (2,5+ k rpm) :)

Dėkui už patarimus.

_________________
Citroen AX D (1991), Renault 25 2.2 (1991), Suzuki Swift 1.3 +turbo (1993), Cadilac CTS (2003), Fiat Tipo 1.9 TD (1992). Ex:5 xm, 4 bx, 1 ax, 1 zx.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2012, 09:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
aliejinis rašė:
Tik ta dėžė biesina. Važiuojant 80-90, lengva koja 10+ dujų. Pasmaugiant 100-130 ir 13-14 gaunasi :(..
Tai važinėju kaip pensininkas 75, kai netoli reikia (2,5+ k rpm) :)
Dėkui už patarimus.
Tyliau vaziuosi - toliau nuvaziuosi, kaip sakoma. :) Turedamas savaji RD, 5 pavara eidavo ir mieste - 60 ir kelyje virs 120, didelio triuksmo nebuvo, bet tokiu didejanciu rodmenu kaip 3,5 rpm ir > , kaip rasei, nesu regejes - paprasciausiai neprisireikdavo pjaut variklio.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2012, 09:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
saulynas rašė:
Velniai žino su tom kalnuotom vietovem:roll: ,keisk deže,arba bandyk rast kas turi nekalnuotom vietovem :) pritaikyta prasibandyt,apsuku ryškiai daugoka :?

Niekas, kiek zinau, serijinese masinose specialiai nedaro deziu kalnuotoms vietovems. Variklius - taip, modifikuoja, bet deziu - ne. Nebent koks exlusive aparatas, kuo abejociau. Manau, jog tvarkyt greiciausiai reikia apsukas ir reguliuot degimo kampa, variklininkai mane, tikiuosi, pataisys, jei klystu... :roll:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2012, 09:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Gal nuo kokio aykso ten dėžė ta?

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2012, 11:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Kostas rašė:
Gal nuo kokio aykso ten dėžė ta?
arba paprasciausiai neiprasta. Pvz. turimai mazdai tikrai trumpos pavaros, nepalyginsi su esama xsara, bet ir sirdeles tuo paciu ryskiai skirtingos: 16V 1,5 ir 1,9TD

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 14 2012, 19:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Siandian pabandziau, greitis 110 rpm 35

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2012, 10:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2011, 21:06
Pranešimai: 88
Miestas: Vilnius
Pažadu kurią dieną video padaryti..
Anomalija kažkokia pas mane :).

Prie 110 jau apie 4.5k rpm rodytu :).

_________________
Citroen AX D (1991), Renault 25 2.2 (1991), Suzuki Swift 1.3 +turbo (1993), Cadilac CTS (2003), Fiat Tipo 1.9 TD (1992). Ex:5 xm, 4 bx, 1 ax, 1 zx.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2012, 10:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Gryna nesamone :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2012, 14:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Saulynai, gal jum laikas pasiūlyt Aliejiniui kažką iš savo dėžių kolekcijos? Uždėt nuo kokio ZX ar Xantia 1.8-2.0, manau būtų gerai :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007