WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 05:37

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: BX su XM klimato kontrole
StandartinėParašytas: Bir 20 2013, 18:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Sveiki, radau štai ką:
Paveikslėlis
Paveikslėlis
Paimta iš http://www.yaronet.com/posts.php?sl=0&s=99411&p=3

Labai įdomus darbas.
Kaip suprantu, XM'e stovi varikliukai visiems oro valdymo reikalams vietoj rankenėlių ir paprastus "rubilnikus" galima su visa mechanika pakeisti į elektromechaniką nekeičiant pečiaus? Matyt ir BX'ui galima analogiškai perkrauti traukes į varikliais valdomas? Būtų įdomūs komentarai tų, kurie yra čiupinėję tiek BX, tiek XM pečius.

P.S. Minėtoje temoje visas BX interjeras labai įdomiai ir dailiai (skonio reikalas) pakeistas: persiūtos sėdynės, visas "išbalintas".

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2013, 19:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
Jau trečiajam savo XMui vis persidedu elektroninę klimą, nes gaunasi apturėt tik su ratukais :) Viskas ten paprastai ir greitai perdedama, paskutiniajam dėjau žiemą lauke, kai nuduso mechaninis valdymas, o šalt nesinorėjo. Reikia pravodkės, varikliukų (skaičius priklauso nuo komplektacijos) ir žinoma klimos skydelio. Metam lauk senajį skydelį, trosus (žydrajam XMui tereikėjo istatyt tik vieną varikliuką pečiaus valdymui) ir statom varikliukus, pratiesiam laidyną ir jungiam prie varikliukų, ventiliatoriaus ir skydelio. Beje, lieka nevaldoma lauko\vidaus sklendė, nes ten prieit daugiau darbo, o ir jinai man nereikalinga.

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2013, 19:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Varikliukai kabinasi prie pečiaus sklendžių tiesiai ar tampo trosus vietoj rankenėlių?
Dar matau, jog ten davilkių debesis: vandens, lauko, vidaus oro temperatūros.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2013, 19:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
AurisKo rašė:
Beje, lieka nevaldoma lauko\vidaus sklendė, nes ten prieit daugiau darbo, o ir jinai man nereikalinga.

BXe tokios net nėra, tai neaktualu :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2013, 20:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 08 2007, 11:56
Pranešimai: 478
Miestas: Klaipeda
assembled rašė:
Varikliukai kabinasi prie pečiaus sklendžių tiesiai ar tampo trosus vietoj rankenėlių?
Dar matau, jog ten davilkių debesis: vandens, lauko, vidaus oro temperatūros.

Kabinasi tiesiai ant sklendžių ir prisisuka.

_________________
XM 2.1 turbo '92 HA darbinis "Paris 2"
XM 2.1 turbo '90 HA "Paris"
XM 2.1 turbo '94 HA donor
EX Xsara 1.9 D '02
EX Xantia 1.8 '94


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2013, 20:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
AurisKo rašė:
Kabinasi tiesiai ant sklendžių ir prisisuka.

Vadinasi taip tiesmukai perdaryti neina.

Tadui: BX'e su kondicionieriumi yra šita sklendė. Tame tarpuke tarp rankenėlių ir centrinių ventiliacijos angų yra dvi perstumiamos rankenėlės: AC įjungimas ir oro paėmimo iš lauko/vidaus sklendė.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2013, 21:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Atsiprašau už žmonių klaidinimą.
Žinojau, kad būtent ten būna rankenėlės su AC (mačiau BX knygoje ir nuotraukose), bet nežinojau, kad būtent tokia vienos iš jų fukcija.
Vadinas, turi skirtis ir visas oro paruošimo blokas.
Originali sistema netenkina tuo, kad nepatogu ranka reguliuoti šaldymo intensyvumą?
Ar tiesiog - per mažai pribumbasų? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2013, 22:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Aš tiesiog esu smalsus :) radau tokį dalyką netyčia ir pasidalinau.

Nežinau kiek daug ten skiriasi, kas sutampa, tiesą sakant. Kondicionierinis variantas turi dar vieną ventiliatorių už ugniasienės (vaizdas po langu simetriškas - abiejose pusėse po ventiliatorių), turi turėti papildomus kanalus orui iš vidaus varyti ratu, bet nežinau kaip tai realizuota.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 21 2013, 21:09 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 24 2006, 13:42
Pranešimai: 92
tadas1991 rašė:
AurisKo rašė:
Beje, lieka nevaldoma lauko\vidaus sklendė, nes ten prieit daugiau darbo, o ir jinai man nereikalinga.

BXe tokios net nėra, tai neaktualu :)

mano buvusiame 86 metu BXe tokia sklende buvo

_________________
90 BX td, projektas
donorai -98 Xantia 1.9td, 00 Xantia Activa V6
00 Xantia Activa 2.0HDI,
02 Xsara Picasso 2.0HDI
01 Xsara 2.0HDI


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 22 2013, 14:43 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tokios lauko/vidaus oro paėmimo valdymo sklendės yra visuose lengvuosiuose automobiliuose, pradedant nuo pamirštųjų, gal ir prieškarinių metų. Neįmanoma, kad kažkuriame, net ir labiausiai biudžetiniame BXe jos nebūtų- ji paprastutė, ir bemaž gyvybiškai būtina normaliam automobilio (jei tiksliau, tai jo vairuotojo :D ) funkcionavimui. Būna tiesiog būtina perjungti oro cirkuliaciją į "vidinę", jei stovi kamštyje paskui kokį be gailesčio dūmyjantį "Ikarusą" ar "Kamazą"; kaip ir būna būtina imti orą iš lauko, jei langai aprasojo iš vidaus- kitaip drėgmės nepašalinsi.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 10 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007