WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 15:50

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Idomus BX'as
StandartinėParašytas: Rgp 18 2013, 07:31 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 03 2008, 04:09
Pranešimai: 70
Miestas: Klaipeda
Sveiki,

Uzmaciau skelbima, bet paziurejes truputi suglumau, koks tai variantas:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/citr ... ousPage=lr
Idomu kas cia per komplektacija/modelis: BX 1.9TGi Routiere ir po kapotu idomiai atrodo.

Gal kas pasidalinyu pamastymais?

_________________
Paveikslėlis
06' C5 2.0 16V
07' MB R320 CDI
82' CX 2400 GTi - keliamas
72' DS 23 Pallas - keliamas
90' BX 1.9 TZi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Idomus BX'as
StandartinėParašytas: Rgp 18 2013, 11:09 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Praktiškai visi google rezultatai rodo į Olandiją, tad gal čia kokia tais olandiška modifikacija? Routiere yra kelias prancūziškai. Variklis su Magneti Marelli monoįpurškimu. Tik su kokia mintimi oro paėmimas iš priekio nuvestas pas išmetimą? Čia atrodo taip pat: http://auto.autoscout24.nl/Citroen-BX-1 ... -233741115

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Idomus BX'as
StandartinėParašytas: Rgp 18 2013, 22:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tas Routiere čia kogero tiek ir tereiškia, kad uždėtos nakleikos juostelės per visą šoną. Kartais būna pagal tokį pavadinimą uždėtas koks spoileris, kokios mandresnės sėdynės ar lieti ratai, plačios apdailos šoninės juostelės... Žodžiu nieko ypatingo, ko negalėjai užsisakyti tiesiog iš sąrašo. Dėjo tokius dalykus ir lipdė atseit specialius leidimus. Pas mane kieme taip stovi Le Mans ir kasdien važinėja Royalle (kuris tuštesnis už kibirą: tik elektriniai priekiniai langai, liukas ir centrinis užraktas...), o šalia stovi padužęs paprastas turbo dyzelis su beveik visais įmanomai navarotais tiesiog dėl raidžių TZ. Tų komplektacijų pavadinimų buvo begalės, ir visi jie skirtingi smulkmenom...

Kaip komplektacijos pavadinimai, mano nuomone BXui gal kažką reiškia tokie, kaip Sport, Digit...

Variklis čia niekuo neypatingas, jei tikrai 1,9i vadinas senasis XU9, kuris beveik panašus į senąjį XU5 1,6i. Nepatingėjau nueiti ir pasižiūrėti į savąjį kieman, tas pats Magnetti'nis purškaliukas :) Tas oras iš priekio neina į galą. Pastebėkit, kad iš oro filtro žarna į purškalą yra, o į filtrą nematot. Tai va ta žarna ir yra po tąją viršutine, po kuria taip pat yra ir plastikinis sandūros korpusas, kuriam maišosi karštas oras nuo kolektoriaus ir šaltas iš priekio - ten stovi trišakis. Kam čia maišyti tą šiltą orą, aš neįsivaizduoju. Tą pastebiu būtent tik senuose motoruose su karbu arba Mono. Naujuose būna arba filtras tiesiai prie variklio (kaip XU7, XU10 ar naujas XU5), arba išvis jokios sandūros su karštu oru.
1,4i variklyje tame maišytuve stovi vakuumu valdoma sklendė, bet ant šito jokios vakuumo žarnelės nepastebėjau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Idomus BX'as
StandartinėParašytas: Rgp 18 2013, 22:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Buvo tokia mintis, kad ten bus oro pašildymas. O reikalingas jis tam, kad nešaltų vandens garai karbiuratoriuje ar monoįpurškime. Čia šias reikalas aprašytas: http://en.wikipedia.org/wiki/Carburetor_heat Ten rašoma, kad dėl vakuumo ir garuojančio benzino oras gali atvėsti iki dvidešimčia laipsnių ir pradėti rasoti ar net užšalti. Tam reikalui ir naudojamas šis pašildymas. Vakuuminis valdymas, jei toks yra, reguliuoja šilto oro kiekį pagal poreikį.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Idomus BX'as
StandartinėParašytas: Rgp 19 2013, 00:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pasiskaičiau, aiškus reikalas. Žigulių ir maskaradų amžinųjų žieminių problemų sprendimas. Nors kąžinia, gal ten tie pašildymai irgi buvo, tik neveikė (arba buvo išmetami) taip pat, kaip zaporožiečių tepalo aušintuvai. Vadinas, vasarai galima atjungti tas gofras nuo kolektoriaus ir nešildyti be reikalo įsiurbiamo oro - ne geriau nuo to :)
Ačiū už informaciją, kuri seniai domino.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Idomus BX'as
StandartinėParašytas: Rgp 26 2013, 04:50 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Žigulių ir maskaradų amžinųjų žieminių problemų sprendimas.
Paskutinių metų DSuose toji problema buvo išspręsta, karštą orą į filtrą imant tiesiog nuo išmetimo kolektoriaus. Perjungimas- 70-ieji visgi- buvo rankinis (t.y. reikėdavo lįsti po kapotu), bet, kadangi vos dusyk metuose, tame nieko tragiško :) .


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007