Cituoti:
1. Prieš kelis metus buvo dingęs pūtimas, padarė tiesiai nuo spynelės pilna eiga. Paskui sutvarkė, pakeitė tos rankenėlės kontaktą. Vėl sugedo, buvau padaręs mygtuku nuo akumo. Sutvarkyta vėl pakeitus visą tą platą su rankenėlėm ir kelias dienas veikė. Paskui vėl nudingo tas pūtikas ir tiek.
Bandžiau nuo akumo į pačio variklio fiškę - veikia. Nusiardžiau snukį to daikto - kontaktuose kaip ir viskas neblogai atrodo, nors to balto disko nuėmęs nebuvau, bet su testeriu tikrinant sukiojant varža keičiasi tarp kontaktų. Gal kas žinot kuriuos kontaktus tos platos fiškėj sujungus turėtų įsijungt ventiliatorius, kad galėčiau patikrint? Visaip bandžiau, neveikė, bet kai jų 5, kombinacijų daug.
kai man neveikė, pirmiausia pasitikrinau patį varikliuką, po to prie variklio yra tokia varžų ar kaip ten pavadinti sistema-atsisuka ir išsitraukia.Ten radau oksidacijos .Nuvaliau. Po viena plokštele yra tokia apvali aliumininė dalis.Atlenkiau tą plokštelę, išėmiau tą apvalią dalį, išvaliau, įdėjau tiesiog storesnę tokio pat skersmens veržlę, kad būtų geresnis kontaktas- pradėjo pūsti.Kitas gedimas būdavo dėl pridegimo po pačia rankenėle, kuria valdai greičius. Kaip supratau, ko gero nebuvai išardęs iki galo jos.
Šiaip sklendės be problemų stumdosi, tai mąsčiau gal bandyt jungt tą pūtiką per kokią golfo 4 padėčių rankenėlę? Nemačiau, kad jos gestų, tik aišku originalas geriau visad.
Cituoti:
2. Užvedus variklį kartais neveikia elektros navarotai (langai, liukas, valytuvai ir t.t. Žodžiu viskas, išskyrus šviesas. Išjungi degimą, vėl įjungi, užvedi ir veikia. Kartais pavyksta iš kelių kartų tik. Tiesa, įjungus tik masę veikia visad viskas, dingsta užvedus. Pastebėta, kad taip daros, kai karštesni orai, žiemą nebūdavo. Ką žiūrėt? Kokia relė gal tam reikalui yra?
Ar spynelė? Jei ji, tai ar kontaktai atskirai prisisuka ar bendram bloke?
Spėju, kad bėda spynelėje.
Cituoti:
3. Kiek tepalo maždaug eina į 1,7td variklį?
Kiek eina į dėžę ir koks klampumas pilasi? Ar yra būdas lygį pamatuoti?
Į variklį pilama apie 4,5l. Į pavarų mechaninę dėžę-1,9l. 75W/80.
Cituoti:
4. Priek. kairės pusės hidrocilindras leidžia kažkiek. Sunkiai tvarkosi? Ar galima pakeisti ten tik kokius salnykus ar per sunku daryt ir dėt gerą naudotą? Išvis garažo sąlygom pasidaro tokie darbai? Ir šiaip bxas jau greit sėda, porą h teišstovi. Kur dažniausiai sliekai būna su jais?
Kad leidžiasi greitai-bėdų gali būti daug. Ar stabdant girdisi šnypštimas salone prie pedalų? Hidrocilindrus esu ardęs ir keitęs dalis garažo sąlygom.nežinau ar dabar yra pirkti,bet prieš kelis metus pirkau viską,ko reikėjo.
Cituoti:
5. Kai tėvas važinėdavo, sakė jam galiniai ratai skęčiasi jau. Žinojau apie šitą problemą su pežais, bet ten galas specifinis torsioninis. Ar bxam yra tokia problema ar prisvaičiojo kažkam kažkas? Plika akim tai nieko nesimato.
Galiniai ratai skečiasi dėl dylančių ir birančių galinių svirčių guolių.
Cituoti:
6. Stabdžiai. Šiaip veikia puikiai. Neužvedus variklio visai neveikia. Kai man pasakė šitą, sakiau stipriai spausk, stiprintuvas neveikia, bet kai įsėdau ir paspaudžiau - tikrai visai nestabdo. Gedimas ar specifika?
Neužvedus stabdžių nebūna dėl dingstančio slėgio iš hidrosistemos dėl visokių nutekėjimų. Užvedus jie turi atsirasti tuoj pat ir pirmiau, nei pasikelia pakaba.kai metus stovėjo gali būti ir žymiai paprastesnių bėdų, kaip pristrigę suporati ar prirūdyjusios stabdžių trinkelės.
Cituoti:
(ačiū, kas netingėsit atsakyt. Greitu metu bus dar klausimų. Gaivinu sau nuo kalno lėkusį (dėl tų pačių stabdžių) ir metus nevažiavusį bxą, tai čia vis kažko neaiškaus atsiranda. Kai metų tik 17 ir rimtai tvarkyta tik VW...)
Pora foto, čia dar prieš nelaimę, 7 metų gruodis: (atleiskit už aplinką)
http://images50.fotki.com/v1530/filehktt/f9384/9/1062329/7726889/2.jpghttp://images50.fotki.com/v1529/file9wqP/f9384/9/1062329/7726889/1.jpg[/quote]