WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 00:11

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 176 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 02 2016, 11:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pažiūrėčiau, kaip suktumėt Iskra į 1.6HDi :doom:
Mačiau, tikrai Iskra. Koks skirtumas, šitam varikliui jos tinkamos. Dėl kaitinimo kokybės, kaitros ir laiko negarantuotas, bet kad normaliai laiko ir nelūžta, tai faktas.
Yra aišku tokis bajeris dar mano kabluke. Ten stovi Bosch'iukai, kurie ten susukti kokiais taip grubiai 2006tais metais. Visi gyvi. Rida aišku nedidelė, bet kokius 50-60kkm turi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2016, 11:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Pažiūrėčiau, kaip suktumėt Iskra į 1.6HDi :doom:
Mačiau, tikrai Iskra. Koks skirtumas, šitam varikliui jos tinkamos. Dėl kaitinimo kokybės, kaitros ir laiko negarantuotas, bet kad normaliai laiko ir nelūžta, tai faktas.
Yra aišku tokis bajeris dar mano kabluke. Ten stovi Bosch'iukai, kurie ten susukti kokiais taip grubiai 2006tais metais. Visi gyvi. Rida aišku nedidelė, bet kokius 50-60kkm turi.

Na tai aišku ,pieštukų :) tokių nesukčiau

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2016, 16:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Patikrinau žvakes testeriu, bent tiek tikrai geros.

O per mano pakeistą riebokšlį tepaliukas pradėjo bėgti, nors prieš tai tik rasojo. Antrąkart susiduriu, kad šitoj pozicijoj Corteco paveda. Dėsim Elring...

Pakeičiau stabdžių kraną. Saulynas pataikė paduot ledinį. Nei garselio, stabdo puikiai, intervalas prailgėjo tris kartus, nuo 1,5-2s iki 5-6s :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2016, 17:17 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Patikrinau žvakes testeriu, bent tiek tikrai geros.

O per mano pakeistą riebokšlį tepaliukas pradėjo bėgti, nors prieš tai tik rasojo. Antrąkart susiduriu, kad šitoj pozicijoj Corteco paveda. Dėsim Elring...

Pakeičiau stabdžių kraną. Saulynas pataikė paduot ledinį. Nei garselio, stabdo puikiai, intervalas prailgėjo tris kartus, nuo 1,5-2s iki 5-6s :D

:good:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2016, 18:45 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Patikrinau žvakes testeriu, bent tiek tikrai geros.

O per mano pakeistą riebokšlį tepaliukas pradėjo bėgti, nors prieš tai tik rasojo. Antrąkart susiduriu, kad šitoj pozicijoj Corteco paveda. Dėsim Elring...

Pakeičiau stabdžių kraną. Saulynas pataikė paduot ledinį. Nei garselio, stabdo puikiai, intervalas prailgėjo tris kartus, nuo 1,5-2s iki 5-6s :D

:good:

AČIŪ :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2016, 19:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Po pirminės TA tik penki dideli trūkumai:
1. kuro vamzdeliai kabo po dugnu
2. galinės lempos suskilę
3. peršautas veidrodėlis
4. kliba KP šarnyras. Net ne jis, o atsilaisvinęs iš šakės, išsimalus skylė ir baisiai kliba
5. gale nėra diržų, keisdamas saloną pamiršau sudėt

Sprendimai:
1. Zateškės
2. Pasiskolintos iš BXisto Arūno TA pravarymui. Ačiū JAM :) Dabar jau parkeliavo gimtosios suskilę
3. Pakeistas lediniu šrotiniu, net su nesulūžusia rankenėle. Teks nuimt ir uždėt atgal tą patį peršautą, o gal neperšautą, bet labai nublukusiais kraštais. Po kelionės.
4. Kadangi tokio atvejo šarnyro neina net atsukti, beliktų pjauti kotuką. Nupjovus sunku atsukti, nes prisiveržti galvutę keblu, plius šakė tikriausiai vistiek išplakta būtų. Nuėjau ir atsinešiau gyvą šakę ir stupicą su beveik nauju kažkada keistu OEM Citroen šarnyru iš mano ex-TD. Guolis ten, tiesa, ne koks , be garsų, bet sausutėlis. Laikys
5. Įdėjau iš ex-TD visą komplektą. Varžtai belekokie, bile sriegis tiktų ir tvirtai prisiveržtų.

Užmoviau kažkokias žiemines senutėles padangas, kad plius minus tiktų dydis ir kad būtų mėsos, nes ir žiemą važiuot reiks, ir per pakartotinę jau praėjus Lapkričio 10d, tai vasarinės nebetinka.
Pakartotinėj viskas jau gerai, tik kad ant keltuvo pakėlus - visa traversa įmirkus ir bėga. Pasakiau, kad kraną stabdžių keičiau ir apibėgo, bet kai pats pamačiau, kiek ten šlapia, tai jau persigalvojau, tikrai bėga. Neradom žiūrėdami, tai nuleido. Lapą, vis dėl to, gavau žalią. AČIŪ kontrolieriui. Grįžus, Dominykas pridėjo ranką ir sutvarkė išsimovusius vamzdelius iš ant tilto besimėtančio grįžtamųjų trišakio
(matyt sujudinau keisdamas šakę). AČIŪ JAM :)

Pora litrų LHM, bakelis tepalo, nepilnas bakelis antifrizo, bakelis langų skysčio, vožtuvų dangtelio tarpinė, kuro filtras, genero dirželis (nes diržiukas gatavas, bet nebėr kada keist), atsarginis tuščias 5L bakelis, jei prireiktų dyzelio varikliui arba hidraulinei sistemai.

Už poros valandų išjudam, o po pusantros paros, jei viskas sėkmingai, nuleisim užpakalius ant kėdžių kelte, Hirtshals'e :)
Galvojom kažkaip šįkart su lėktuvu, bet nesigavo prisiverst, kol dar likę važiuojančių grabų...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2016, 19:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Po pirminės TA tik penki dideli trūkumai:
1. kuro vamzdeliai kabo po dugnu
2. galinės lempos suskilę
3. peršautas veidrodėlis
4. kliba KP šarnyras. Net ne jis, o atsilaisvinęs iš šakės, išsimalus skylė ir baisiai kliba
5. gale nėra diržų, keisdamas saloną pamiršau sudėt

Sprendimai:
1. Zateškės
2. Pasiskolintos iš BXisto Arūno TA pravarymui. Ačiū JAM :) Dabar jau parkeliavo gimtosios suskilę
3. Pakeistas lediniu šrotiniu, net su nesulūžusia rankenėle. Teks nuimt ir uždėt atgal tą patį peršautą, o gal neperšautą, bet labai nublukusiais kraštais. Po kelionės.
4. Kadangi tokio atvejo šarnyro neina net atsukti, beliktų pjauti kotuką. Nupjovus sunku atsukti, nes prisiveržti galvutę keblu, plius šakė tikriausiai vistiek išplakta būtų. Nuėjau ir atsinešiau gyvą šakę ir stupicą su beveik nauju kažkada keistu OEM Citroen šarnyru iš mano ex-TD. Guolis ten, tiesa, ne koks , be garsų, bet sausutėlis. Laikys
5. Įdėjau iš ex-TD visą komplektą. Varžtai belekokie, bile sriegis tiktų ir tvirtai prisiveržtų.

Užmoviau kažkokias žiemines senutėles padangas, kad plius minus tiktų dydis ir kad būtų mėsos, nes ir žiemą važiuot reiks, ir per pakartotinę jau praėjus Lapkričio 10d, tai vasarinės nebetinka.
Pakartotinėj viskas jau gerai, tik kad ant keltuvo pakėlus - visa traversa įmirkus ir bėga. Pasakiau, kad kraną stabdžių keičiau ir apibėgo, bet kai pats pamačiau, kiek ten šlapia, tai jau persigalvojau, tikrai bėga. Neradom žiūrėdami, tai nuleido. Lapą, vis dėl to, gavau žalią. AČIŪ kontrolieriui. Grįžus, Dominykas pridėjo ranką ir sutvarkė išsimovusius vamzdelius iš ant tilto besimėtančio grįžtamųjų trišakio
(matyt sujudinau keisdamas šakę). AČIŪ JAM :)

Pora litrų LHM, bakelis tepalo, nepilnas bakelis antifrizo, bakelis langų skysčio, vožtuvų dangtelio tarpinė, kuro filtras, genero dirželis (nes diržiukas gatavas, bet nebėr kada keist), atsarginis tuščias 5L bakelis, jei prireiktų dyzelio varikliui arba hidraulinei sistemai.

Už poros valandų išjudam, o po pusantros paros, jei viskas sėkmingai, nuleisim užpakalius ant kėdžių kelte, Hirtshals'e :)
Galvojom kažkaip šįkart su lėktuvu, bet nesigavo prisiverst, kol dar likę važiuojančių grabų...

Veidrodėlis tai rimtai peršautas 8) ,o tas trišakis tai mane buvo juodai užknisęs :D

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 11 2016, 22:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
mielai visad prasom,Aruno vardu. ir seni, tu mane zinai mano vardu :D
su tuopaciu palopytu kebulu pries du metus praejo, ir dabar beveik nieko nelietus,dar karta. kantrus tas bxas. man tai geriausias momentas kad kairys sparnas buvo sumaitotas ir pakeistas kitu tokios spalvos tik skurdesnes komplektacijos kur nera kartotuvo. laidas i kartotuva uzraugtas nuo aplinkos maiselyje ir suvyniotas ant skyles andzerone standartinej bx vietoj...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2016, 12:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
A, tiesa, tai žinokit atlaikė 8)
3600km, o dabar šiaip kasdien trinu, kol draudalas pasibaigs. Tuomet jau vėl į jį tik pavasarį sėsiu :)
Reiks dar ir aptvarkyt vėl kokiu priėjimu stambesniu, nes bėdų dar nei pusę nepašalinta.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 08 2016, 17:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
A, tiesa, tai žinokit atlaikė 8)
3600km, o dabar šiaip kasdien trinu, kol draudalas pasibaigs. Tuomet jau vėl į jį tik pavasarį sėsiu :)
Reiks dar ir aptvarkyt vėl kokiu priėjimu stambesniu, nes bėdų dar nei pusę nepašalinta.

Liuks bx,as :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 08:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai užkūriau šeštadienį nakčia ir kažkaip sugalvojom pasivažinėt.
Tai pavažinėjom, 750km. UPS...

Per tą laiką niekaip po žiemos stabdžiai nenorėjo nuo rūdžių nusivalyt. Tai ties Pape supratau, kad tikriausiai jau ir nenusivalys, nes bus kaladėlė pasibaigus, o ties Kuršėnais, grįžtant atgal, kažkaip atėjo toks jausmas, kad kątik jau pradėjau stabdyti net ne kaladėlės metalu, o stabdžių suporto atrama arba pačiu stumokliuku. Bet ne, viso labo turbūt nubyrėjo paskutiniai frikcinės medžiagos gabaliukai. Tai nuo ten jau stabdžių beveik nenaudojau. Diską nuvalgė, bet ir gerai, nes aprūdijęs kraštas dabar nebeaprūdijęs. Tą patį vakarą kažkaip norėjos ir pasikeist. Sekmadieniais su dalių tiekimu prastai, o naujas TRW iš lentynos ant tokios tragiožos kažkaip gaila dėt, nuvalgys kaip sviestą.
Tai vienoj pusėj bus naudotos Hanze, kitoj naudotos FT1. Visą kitą iš savo archyvo jau pavyko išmesti, o šitos kažkaip liko kampe. Dar šrotiniuose suportuose radau TRW sudėtas, bet visos keturios jau beveik iki pusės atsilupę, tai net baisu tokias dėti būtų. Apvalgys diską iki veidrodžio, o tada ir įdėsim naujas TRW. Kartu su kairės pusės kitu suportu, nes nestabdo rankinis to galo. Kartu su perrinkta pilnai (naujas guolis ir šarnyras) kairės pusės stupica, nes pakėlęs radau, kad nežmoniškai kliba guolis. Tą stupicą buvau keitęs lapkritį, dėl sugadintos šakės ir šarnyro, tiesiog įdėjau ką turėjau po ranka, kad TA praeit, su senu guoliu ir apynauju OEM Citroen šarnyru. Guolis pasirodė jau ribinis, bet dar važiuojamas, tai va ir riba, 9kkm dar nuvažiavo... :)
O šiaip viskas gerai, tik rūdys ir tie dar nesuremontuoti gedimai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 10 2017, 10:30 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Tai užkūriau šeštadienį nakčia ir kažkaip sugalvojom pasivažinėt.
Tai pavažinėjom, 750km. UPS...

Per tą laiką niekaip po žiemos stabdžiai nenorėjo nuo rūdžių nusivalyt. Tai ties Pape supratau, kad tikriausiai jau ir nenusivalys, nes bus kaladėlė pasibaigus, o ties Kuršėnais, grįžtant atgal, kažkaip atėjo toks jausmas, kad kątik jau pradėjau stabdyti net ne kaladėlės metalu, o stabdžių suporto atrama arba pačiu stumokliuku. Bet ne, viso labo turbūt nubyrėjo paskutiniai frikcinės medžiagos gabaliukai. Tai nuo ten jau stabdžių beveik nenaudojau. Diską nuvalgė, bet ir gerai, nes aprūdijęs kraštas dabar nebeaprūdijęs. Tą patį vakarą kažkaip norėjos ir pasikeist. Sekmadieniais su dalių tiekimu prastai, o naujas TRW iš lentynos ant tokios tragiožos kažkaip gaila dėt, nuvalgys kaip sviestą.
Tai vienoj pusėj bus naudotos Hanze, kitoj naudotos FT1. Visą kitą iš savo archyvo jau pavyko išmesti, o šitos kažkaip liko kampe. Dar šrotiniuose suportuose radau TRW sudėtas, bet visos keturios jau beveik iki pusės atsilupę, tai net baisu tokias dėti būtų. Apvalgys diską iki veidrodžio, o tada ir įdėsim naujas TRW. Kartu su kairės pusės kitu suportu, nes nestabdo rankinis to galo. Kartu su perrinkta pilnai (naujas guolis ir šarnyras) kairės pusės stupica, nes pakėlęs radau, kad nežmoniškai kliba guolis. Tą stupicą buvau keitęs lapkritį, dėl sugadintos šakės ir šarnyro, tiesiog įdėjau ką turėjau po ranka, kad TA praeit, su senu guoliu ir apynauju OEM Citroen šarnyru. Guolis pasirodė jau ribinis, bet dar važiuojamas, tai va ir riba, 9kkm dar nuvažiavo... :)
O šiaip viskas gerai, tik rūdys ir tie dar nesuremontuoti gedimai :)

Gyvens :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2018, 03:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gyvena. Tada su tuo guoliu buvo davažiuota iki Lapkričio vidurio gal berods apie 10kkm. Neatsimenu, kiek tiksliai, bet tepalas buvo pakeistas kartą, o dabar jau tuoj vėl keisiu. Tada buvo paleista Xantia, kuri atitarnavo visą žiemą ir ją paskui nupirko Saulynas darbui (Įdomu, kaip važiuoja ir ar važiuoja?). Tada porą savaičių pasivažinėjau dviračiu, kol atsirado laiko ir pradėjau šitą vėl klibint.
Lapkričio vidury buvo pastatyta, nes grįžinėjant iš Varėnos užsidegė STOP ir kitą dieną važiuojant į darbą jau ir vairas dingo. Prastovėjo per žiemą. Pasikeliam - supuvo stabdžių vamzdelis. Gerai, kad ne ilgasis. Pakeitėm.
Duslintuvas kiauras - kažką pavirinau iš lempos su kempu be dujų, nes buvo pasibaigę.
Kabėjo kablio rozetė ant laidų, nes nulaužta skarda nuo kablio rėmo buvo, tai privirinau atgal.
Užkniso bėgantis vožtuvų dangtelis, tai uždėjau nuo ex C15 1,8D variklio. Ten buvo seno tipo vožtuvų dangtelis, kuris dar turi tepalo kamštį ir kitokį užpylimą bei yra aukštesnis. Į TD tokio neįdėtum, nes netilptų po interkūleriu, o čia įsidėjo, nes jo nėra. Alsuoklis irgi dar nelūžo, nors ir teko biškį patempt, nes truputį kitoj vietoj vamzdelis.
Pakeista stupica su nauju guoliu (anas jau klibėjo kokius 5cm ties rato kraštu) ir nauju šarnyru. Ten buvo presavimo klaida guoliui padaryta, nes presuotojas labai skubėjo, tai žiūrėsim, kiek laikys. Garsų šiaip yra, bet lyg nekliba, o garsų iš tos mašinos visada buvo, tai gal ten net ne guolio garsas.
Norėjau ir stabdžius sutvarkyt, bet diskai kreivi jau pasirodo, nu nes aš nemoku nesulankstyt diskų, ypač neaušinamų. Tai ant tų diskų vėl naujas kalades gaila dėt, o naujus diskus nupirkus aš juos vėl sulankstysiu, kokius gerus bepirkčiau. Tai nutariau, kad reikia iš Saulyno pirkt ABSinius suportus, kurie skirti platesniam diskui, ir sudėt aušinamus diskus (tokie pat ėjo į visas silpnesnes Xantijas, tai naujus labai paprasta nupirkti) ir naujas kaladėles. Tai ir liko viskas taip pat blogai, vibruoja pedalas ir visa mašina, bet taikstausi sakydamas sau, kad jau tuoj bus gerai. Dar radau paplyšusias vieno suporto gumeles ir nusprendžiau nieko nedaryt. Apvyniojau izoliacija, kad purvo mažiau papultų, visvien keisim suportus. O gal ir nebekeisim. Bet gal dar keisim.
Pakeičiau dešiniam pusašiui granatos gumą kažkurią, nes buvo kiaura. Kairį pakeičiau visą pusašį, įdėjau nuo ZX ar tai nuo P405, nes visų šitų trijų mašinų vienodi pusašiai visiem XU/XUD varikliam. Dar su ABS žiedu gavosi. Tuo pačiu, kad jau pusašį ištraukiau, tai ir riebokšlį naują įdėjau, ir dėžės tepalą naują supyliau, nors nebuvo dar blogas.
Pakeičiau vėl tą velenėlio riebokšlį, per kurį bėgo vistiek po gal trijų keitimų. Radau, kad turbūt buvau apgadinęs darbinį paviršių, na ir aišku senatvės griovys irgi didelis. Nusprendžiau, kad gamyklinis riebokšlis 35x50 yra nebetinkamas ir radau guolių parduotuvėj 34x50 pramoninį riebokšlį. Kolkas dar laiko :)
Buvo pradėjęs lašėti kuro siurblys ir labai liūdėjau, nes sutvarkyt trunka beveik visą dieną, bet kolkas užsisandarino pats, nieko nedarius. Gal taip ir bus, tikiuosi :)
Gale kažkur kartais palaša LHM. Nedideliais kiekiais, per 1500km litras dingo. Nuo pirmadienio vakaro pravažinėjau 500km su STOP lempute, kol užkniso ir šiandien dapyliau, nes jau nebelabai užgesdavo. Atsilaisvins keltuvas kažkurią dieną, pasikelsiu pažiūrėt, bus arba sulūžęs amortikų drenažų trišakiukas, arba aukščio korektoriaus drenažinio vamzdelio gumukas paplyšęs.

O šiaip važiuoja.

Autostradose tik sunkiau, nes virš 90kmh labai nenori tiesia trajektorija riedėt. Nežinau, ar dėl per plačių priekinių padangų, ar gal pakeitus stupicą suvedimas dingo, bet prieš tai su ta pačia stupica juk važinėjo, o per tą laiką niekas nereguliuota, tai pabėgt neturėjo. Išsiaiškinsim gal. Šiek tiek padeda, kai padangose mažiau oro, o jo natūraliai būna mažiau, nes truputį leidžia. Dar nemažai padėjo, kai radau, kad gale vienam rate 3,5bar, ir nuleidau iki normos. UPS :)
Bet vistiek stebuklas neįvyko. Bet nėra ten taip baisiai, kai danga sausa. Šiandien buvau iki 120 įsibėgėjęs.
Greitai ta mašina čia ir atsipirks, nes gaunu panaudos pinigus už tai, kad važinėju su juo, o ne su nuomota firmos mašina. Atvažiuojam su kolega į degalinę prisipilt kuro, ir pilam iš vienos kortelės į praeitų metų Honda ir į sulamošintą BX.

Už 800km reiktų tepalus filtrus keist. Galvoju keist ar nekeist, nes TA baigias lapkritį, o vaizdelis graudokas. Bet turbūt pakeisiu :)

Ai, dar praeitą savaitę buvo sankaba dingus. Nukrito pedalas ir neišsimina, bėgiai nenori jungtis. Pasivažinėjau be sankabos pavilnėj, tada reikėjo į Vilniaus centrą nuvažiuot pasimalt. Gerai, kad ne piko metas, nors ir darbo diena, nes šiandien per piką važiavau, tai būtų neiįmanoma taip, tektų stot ir laukt porą valandų. O ten kažkaip išsimaliau iš miesto, labai dėžės atsiprašinėdamas už savo kelis tragiškus perjungimus, ir į Kauną bei Garliavą paskui jau be didesnių problemų. Galvą po kapotu - aišku lūžo trikampė svirtis, specifinė senų BX/205/309 ir t.t. detalė, kuri buvo tik pas 1,9D ir 1,6 ir gal dar 1,9benzus. Pas naujesnės laidos dyzelius ir benzus jau buvo normali svirtis, kaip pas Xantia, o čia tokia tarpinė nesąmonė pagal senovinį mąstymą. Esmė, kad ji nėra labai stipri, bet kol su sankaba viskas gerai, tol laiko be problemų. O kai mašinai 26 metai ir rida ant skydelio 350kkm, o realiai turbūt trigubai, tai nebūna su sankaba viskas normaliai, nebent naują įdedi. Čia niekas naujos neįdėjo. Žodžiu, atsiardau ten tą svirtį tarpinę. Paklibinu sankabos išmynimo svirtį - šakutę. O ten visiški batai, viskas kliba, įvorių seniai nebėra ir jau valgo dėžės korpuso aliumą, t.y. centimetriniai klibėjimai. Užkišu laužtuvą - sunkiai, bet dar minasi. Galvoju ten kažkas užstrigo, tai ir nulūžo. Vistiek nusinešu tą svirtį į spaustuvus. Nusivalau, susivirinu. Tada, mąstydamas realiai, dar apkraunu iš visų pusių 4mm plieno plokštelėm ir papildomai apvirinu labai rimtai ir tvirtai. Dedu į vietą. Aišku, taip apkrovus metalu, turi kažkas netikti, tai ir netinka. Netelpa, remiasi į starterio varžtą. Kagi, starteri, nuo šiol tau pakaks dviejų varžtų, o vienas keliauja į varžtų kibirą. Sudėjus viską - sankaba minasi pilnai, pedalas dar niekad nebuvo taip aukštai (ten matyt jau seniai buvo sulinkę ir įtrūkę) ir netgi paminkštėjęs. Esmė, kad kuo man patinka senieji grabai. Xantijoj nelaikytų plastmasiukas, o įdėjus kokį metalą, tai nelaikytų trosas. O įdėjus storą trosą išlūžtų ugniasienė nuo perkrovos pedalo. O čia viskas laiko, trosas dar originalus - ledinis :doom:

Per šią savaitę jau 800km, rytoj dar 2-3šimtai, bus jau ir virš tūkstančio, o panašu ir toliau tiek važiuot reiks.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 08 2018, 20:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Tai va kodel ta sankaba nuo nupirkimo taip minasi :D

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2018, 11:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Vis dar važiuoja. Tepalus ir filtrus pakeičiau laiku, kaip žadėjęs, bet dabar jau dar 6000km nuvažiavau. Dar vasaros vidury buvo kitas galinis stabdžių vamzdelis trūkęs, tai pakeičiau irgi variniu nauju.
Už trijų savaičių baigiasi TA. Reiktų virinti.
Gal kam reikia už kokius 250?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 176 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 8 9 10 11 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007