WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 21:42

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: BX pečiukas
StandartinėParašytas: Vas 23 2015, 21:22 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
vazinesim tik vasara, ta ir darau.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX pečiukas
StandartinėParašytas: Bir 11 2015, 10:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
vazinesim tik vasara, ta ir darau.

Tai reikia glušint tuomet, nes kranelį užsukus, skystis dėl slėgio pateks vistiek į pečiuką, nors ir necirkuliuos, taigi varvės taip pat. O nustačius ant šalto - o ir oro srautas vistiek eis per pečiuką, nes BX oro temperatūro maišymo sklendės neturi, taigi nuodu kvėpuosit
O šaltoms vasaros naktims ar rytams kartais pečiukas netgi labai reikalingas. Nieko, ateis reikalas - priderinsim kažką. Labai panašių pločių yra šlanginiai AX,106, Saxo pečiukai, tik trumpesni, bet intarpą įdėt galim ten gale. O nuo vožtuvo flanšo iki pačio pečiuko pas BX nemažas atstumas - tikrai galima sudurt žarnelėmis, patrumpinus vamzdelius ir t.t. Žodžiu, kai/jei reiks - bursim ir pribursim.
Mes tai mėgstam su BX važiuoti, nes stovisi jiems prastai :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX pečiukas
StandartinėParašytas: Bir 28 2015, 10:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Prabanga su tais BXais važinėt darosi - pečiukų nebėra, stabdžių žarnelių nebėra :D
Važiuoklės dalių kai kurių taip pat nebėra. Ech...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX pečiukas
StandartinėParašytas: Bir 28 2015, 10:55 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Prabanga su tais BXais važinėt darosi - pečiukų nebėra, stabdžių žarnelių nebėra :D
Važiuoklės dalių kai kurių taip pat nebėra. Ech...

Ko iš važiuoklės nebėra?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: BX pečiukas
StandartinėParašytas: Bir 28 2015, 11:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Yra yra, tik užsakinėt reikia, arba gerai paieškot, jei noris geresnių. Vairo traukių kaip tai išvis nebesimato, antgalių pigiesnio dar yra, gerų nebe.
Kartais gero gamintojo sunkoka būna gaut, o pigiesnos yra arba irgi galima užsakyt - kiniečiai varo...

Eolte kaip tik išpardavimai senų detalių stabiliai, vis kažką neblogo išmeta, tai va nugriebiau paskutinę FEBI stabilniko traukę už 7.20, galines kaladėles Mintex už 2.96, sankabos trosą už 1.98 (1.6 benzui ir 1.9D, kur išmynimo sistema su bumerangu), kinietišką galinį guolį be ABS už 6,40 (yra dar daug šitų likę), priekinių kaladėlių kinietiškų po 1.90, galinių stabdžių diskų A.B.S. gamintojo (neblogas) po 4,26, vairo gumą už 64 centus...
Sailenblokų Hutchinson paleido po 2eurus, bet kad BXui jie nelabai plyšta išvis, o dar komplektuką tokių turiu pasidėjęs, tai ir nežinau, pirkt ar ne... :D
Kažkada pirksiu užsieny geros būkls kėbulu ir bandysiu užsiimti rimtais darbais prie kokio ledovo BX, tai pravers :)

Reikia pereit, gal dar Golfui ką surasiu...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 29 2015, 19:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
EGT variklio pagalvės vertos dėmesio? Eolte yra pigių. Ar geriau ką nors kito žiūrėti?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 29 2015, 20:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tokių dalių, kaip variklio pagalvės, EGT nedėčiau.
EGT yra kinietis, eolto labai garbinamas, man atrodo gali būti pačio eolto kažkoks Kinijoj užsakomas gaminti prekinis ženklas, nes jie juo puošia savo autotransportą...
Nedėk, EGT galima naudot tik paprastai keičiamas ir dylančias dalis, pvz kaladukus besibaigiančiam arba labai nesportiškai važiuojančiam bolidui, stabilniko traukes ir t.t.
Variklio pagalvės yra toks dalykas, kuris dedamas kaip minimum Sasic, bet daug geriau Lemfoerder arba Corteco. Aišku, jei dar įmanoma gauti, nes pvz stabdžių žarneles lyg ir pavyko rasti, bet apie tokį gamintoją net negirdėjęs, kokį man pavadinimą pasakė, o pardavėjas irgi tokio pavadinimo negirdėjęs, tik džiaugiuos, kad aplamai lyg ir bus :)

Dėžės pagalvė dar visai pofig, nes jai apkrova į plotą (įtempiai) gaunasi mažesni dėl formos ir darbo principo, kriaušė tarkim galim būti irgi pigesnė, nes pigios dirba normaliai, tik plyšta, bet keičiama labai lengvai, kaip BXo, bet apatinę pagalvę - presuojamą sailenbloką - dėk tik pačio geriausio gamintojo, kokio gali gauti. Kainuos gal tik dvigubai brangiau už pigieną, bet nereiks kasmet keisti. Nes pigios plyšta, ir nereikia net dyzelio - suplėšiau su 1.4 benzu per pusantrų metų...
beje, tai pagalvei presuoti turiu apravkes. Galiu paskolinti arba perpresuoti, jei atvažiuosi kada.
Su siurbliu atsiprašau, bet truputį dar reiks palaukti, nes tik rytoj baigiu su mokslais, o tuomet dar šioka tokia krūvkė darbelių prisikaupusių per tą laiką iš jau verkiančių žmonių, ir tuomet jau imsiuos kurį vakariuką pasikrapštyt. Kaip supratau, variklis dar nėra darbinėje fazėje, o tai reiškia, kad siurblio reikės tik tuomet, kai bus dedamas diržas? :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2015, 03:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Ačiū už atsakymą. Dėl gumų klausimų nebeturiu :)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2015, 07:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Tokių dalių, kaip variklio pagalvės, EGT nedėčiau.
EGT yra kinietis, eolto labai garbinamas, man atrodo gali būti pačio eolto kažkoks Kinijoj užsakomas gaminti prekinis ženklas, nes jie juo puošia savo autotransportą...
Nedėk, EGT galima naudot tik paprastai keičiamas ir dylančias dalis, pvz kaladukus besibaigiančiam arba labai nesportiškai važiuojančiam bolidui, stabilniko traukes ir t.t.
Variklio pagalvės yra toks dalykas, kuris dedamas kaip minimum Sasic, bet daug geriau Lemfoerder arba Corteco. Aišku, jei dar įmanoma gauti, nes pvz stabdžių žarneles lyg ir pavyko rasti, bet apie tokį gamintoją net negirdėjęs, kokį man pavadinimą pasakė, o pardavėjas irgi tokio pavadinimo negirdėjęs, tik džiaugiuos, kad aplamai lyg ir bus :)

Dėžės pagalvė dar visai pofig, nes jai apkrova į plotą (įtempiai) gaunasi mažesni dėl formos ir darbo principo, kriaušė tarkim galim būti irgi pigesnė, nes pigios dirba normaliai, tik plyšta, bet keičiama labai lengvai, kaip BXo, bet apatinę pagalvę - presuojamą sailenbloką - dėk tik pačio geriausio gamintojo, kokio gali gauti. Kainuos gal tik dvigubai brangiau už pigieną, bet nereiks kasmet keisti. Nes pigios plyšta, ir nereikia net dyzelio - suplėšiau su 1.4 benzu per pusantrų metų...
beje, tai pagalvei presuoti turiu apravkes. Galiu paskolinti arba perpresuoti, jei atvažiuosi kada.
Su siurbliu atsiprašau, bet truputį dar reiks palaukti, nes tik rytoj baigiu su mokslais, o tuomet dar šioka tokia krūvkė darbelių prisikaupusių per tą laiką iš jau verkiančių žmonių, ir tuomet jau imsiuos kurį vakariuką pasikrapštyt. Kaip supratau, variklis dar nėra darbinėje fazėje, o tai reiškia, kad siurblio reikės tik tuomet, kai bus dedamas diržas? :)

Sasic :doom: keičiau žmogui apatinę ,neisipresuoja nors tu ką ,pavargęs ilgokai -pamatavau -71mm,turi būt 70,prisėjo prievartaut aliumą su dilde ,žmogus supratingas ,problemų nebuvo ,kitam įrodyk :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2015, 07:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Vienąkart irgi presavau gryną pagalvę.
Dabar jau visada su bulgarke nušlifuoju tą žiedą iki tiek, kad koks trečdalis ranka įsistumia, o toliau su apravke supresuoju.
Ten ne šakės sailenblokas, jokio sukimo nėra, tai svarbu nors kiek standžiai būtų, kad laikytųs. Per daug nušlifuočiau netyčia - sukčiau samariezą kiaurą aliumą ir kiaurai žiedą ir viskas :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2015, 07:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Vienąkart irgi presavau gryną pagalvę.
Dabar jau visada su bulgarke nušlifuoju tą žiedą iki tiek, kad koks trečdalis ranka įsistumia, o toliau su apravke supresuoju.
Ten ne šakės sailenblokas, jokio sukimo nėra, tai svarbu nors kiek standžiai būtų, kad laikytųs. Per daug nušlifuočiau netyčia - sukčiau samariezą kiaurą aliumą ir kiaurai žiedą ir viskas :D

Kur normalios -sueina ir taip :taip: ,pirmą kart ir vienintelį kartą taip buvo ,bet dabar apsidrausdamas visas matuoju :D

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2015, 07:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
ai nafig ten grūst. Sriegis gi tik 10tukas ten lenda, tai nebent turit kokį smulkiasriegį paviršinio grūdinimo. O pas mane kai dažniausiai su paprastu 8.8 varžtu presuojama, tai nenušlifavus be plaktuku neapsieinama...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 30 2015, 17:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Tadziau, atititempsiu as tau asmebiskai 10.9 arba 12 ar 14kokia ten kita klase... sakyt gi reikia. Zinai gi pas ka sriubu invairaus diametro.

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 24 2015, 13:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Atkasėm, kad pečiuką lyg ir galima užsakyti. Trukmė 5-6sav., tai įtariam, kad gali per tiek laiko gaminti. Kaina dar bus aišku tiksliai, bet 30eurų neviršys. Pradžioj paprašiau vieną atvežt, tai po 6savaičių bus matyt, atvažiuos ar neatvažiuos, ir jei atvažiuos - bus matyt, teisingai pagamintas, ar ne. Na ir jei teisingas, tai pasiimu dar porą ir laukiu verksmų, kam dar prakiuro :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 18 2016, 04:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Žadėtas NRF pečiukas neatvažiavo, tai užtat dabar užsakiau pabandymui tikrų Valeo pečiukų siuntelę. IR GAVAU.
Paėmiau 3, iš jų du jau rezervoti, o jei trečio niekam nereikia - pasilieku sau. Bet kuriuo atveju, reikės dar kelis pabandyt nukaut, jei dar atrasim, nes šitie pagaminti 2008tais metais.
Kaina nemaža, bet už originalą, kurių dar taip pat galima gauti, daugiau kaip trigubai pigiau.
Daugiau nieko kito nebėra, nes Nissens ir NRF nebegamina ir nebeturi, o kiniečiai BXams negamino, nors pvz Van Wezel kažkokį koduką turi prisirašę.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007