WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 20 2024, 01:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 11 2007, 20:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
o kodel durnas citru gamintojas vienur slangas(paprastai ant griztamu) dejo, o kitur tuos vargsus puvancius vamzdelius(ten kur padavimas).
Beje pas geresnes masinas kaip VW, na ten kur hidraulikos nera, bet ten i stabdzius tepalas eina, tai ten irgi vamzdukai eina ir tik pries pat rata slangos su prisukamais galiukais ir tos kazkokiais siulais sustiprintos ir ne chamutikais uzspaustos.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 11 2007, 22:32 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 12 2006, 13:55
Pranešimai: 59
Miestas: vilnius
jo citru gamintojas durnas, bet dar durnesnis kuris su tuo citru vazineja :D :D :D jo bandysim liaudini servisa rast ir slangom problemas sprest... jei ligonine nieko neprigalvos artimiausiu metu...

_________________
www.vobleris.lt
+370 603 83 777


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 12 2007, 20:08 
Tada jau beda su benzu, nes kaip nupjaus. su nazopke jau nelis,kirpt vel neiseitis.
nu dar vienas benzo minusas :roll:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 12 2007, 21:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
vycia rašė:
jo citru gamintojas durnas, bet dar durnesnis kuris su tuo citru vazineja :D :D :D jo bandysim liaudini servisa rast ir slangom problemas sprest... jei ligonine nieko neprigalvos artimiausiu metu...
Paulius davė idėją: panaudok didesnio diametro vamzdelius nuo kt. markės auto, sriegį padarai ir užsuki veržlę( tarpusavio vamzdelių jungtis, +naudodamas išor. hermetiką); jungtis kaip hidrosistemoj, jei teko matyt lėktuvus... Galima ir metalizuotus lanksčius vamzdelius panaudot, principe teisingai yra kolegų pasiūlyta idėja... :wink: Tiesa, yra kariškių ir aviatorių forumiečių, gal gali šiais vamzdeliais kiek pasidalint :roll: Žodžiu, bandyk, pasidairyk, pasiklausk. Sėkmės :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 13 2007, 13:08 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 15 2006, 10:23
Pranešimai: 172
Miestas: Jonava-Kaunas
pasidomek metalo dirbiniais prekiaujančiose įmonėse, jie turetu turėt įvairaus metalo vamzdeliu, o šiaip gal yra plastikinių žarnų benzinui, nes dyzeliui tai tikrai yra specialus plastmasinis vamzdelis kaip passatuose

_________________
citroen xm 2.1 TD 12v 92m


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Rgs 14 2007, 09:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
pas audro (Siauliuose) naudoja cinkuotas mazutes jungtis pats maciau ir ciupinejau, bet mano Bxo vamzdelis nuo pradzios iki pat pabaigos perpuves ir nutrukes. Tai man teks imti du vamzdeliu balus su antgaliais ir sunungti, bet as tikriausiai bandysiu uzlituoti ir storai cinku uzpurksti. O siaip pats pries 3 metus ilguosius ir kelis trumous vamzdelius nuo xantijos pritaikiai be problemu

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 09 2007, 20:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
na tai va tevo BXa vakar vakaria sulopiau. O siaip tai reikia tik atlaidinto varinio vamzdelio litavimo (varevimo) elekdrodo ir litavimo lempos. man pasiseke, kad garaze radau xantijos vamzdeli su gerais galais, kuri patrumpinus iki reikiamo ilgio reikejo tik sulituoti :D

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 16 2007, 11:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Karolisxm rašė:
rytoj pasistenksiu nepamirsti nufotkinti :)

Nepasistengei nepamiršt :roll: :( .

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 18 2007, 19:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
fotosesija vis dar neivyko, tevukas pasieme bxa ir nuruko, o siaip tai viskas yra labai paprasta, bet Siauliuose vienas pazystamas turi auto daliu parduotuve,o ten ir vamzdeliu :D. mat jis pats pries keleta meteliu bxa turejo ir ji remontavo tai ir uzsisake. kaina ilgiausio apie 50lt, varinis, siandien skambinau, sake dar turi reikia ieskoti

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 27 2007, 19:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 03 2006, 19:02
Pranešimai: 870
Miestas: Siauliai
Euro Dalys,(savininkas) Alekas 869994893. Cia del vamzdeliu sukalbamas vyras, jis man ir slyfavimui nuvezdavo kur reikia ir daliu parvezdavo kokiu reikia.

_________________
Xantia 97, td12+keli citrolavonai


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Problemos su vamzdeliais
StandartinėParašytas: Kov 21 2011, 18:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Passato B3 dyzelinio plastmasiniai vamzdeliai vietoj originalių BX supuvusių metalinių. Kaip manot?
Jau esu juos nusiėmęs, dar nežinau, kaip su ilgiu, bet turi užtekt. Jie yra patys nežymiai plonesni, nes lenda į šlangeles labai lengvai. Ir gal dvigubai storesnė pačio vamzduko sienelė. Pratakumo varikliui pamaitinti užteks drąsiai, bet kaip su siurbliu - nepavargs? Ir šlangelės ar nesignybs?

Nusprendžiau išspręsti ir šią problemą, kad jau visas galas išardytas ir bakas nuimtas

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Problemos su vamzdeliais
StandartinėParašytas: Bir 27 2011, 00:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Na pasijungiau vieną galą jau tų vamzdelių, ilgio per akis, nes BX sujungimas su šlangele po keleivio kojomis, o passate prie pat filtro. Tik jis formuotas labai. Bandžiau kaitinti su žiebtuvėliu, bet nelabai kas gavosi. Didžioji dalis to vamzdelio tiesi, tai iki galo užtenka tos tiesios dalies, bet ties baku reik jau naują lenkimą padaryt, nes jei ranka sulenksiu ir paliksiu, nusizulins į kėbulą dėl įtempimo. Reiks pabandyt pakaitint smarkiau ar kažką sugalvot su kokiu kampiniu sujungimu ar tarpine šlangele. Ir iš akies taip nelabai patikimai susijungė, nes tas vamzdelis visgi gan nemažai plonesnis, nei originali šlalga, gal kokiu milimteru ar net daugiau. Tai chamutiku teko nemažai paveržt ir tikiuosi laikys.

Man vėl įdomus klausimas, į kurį tikiuosi kas nors, ką nors žinantis apie siurblių mechaniką, atsakys. Kaip dėl mažesnio darbinio pratakumo reikalai?
Teoriškai - passate ir BXe abiejuose Bosch siurbliai. Galia pas BXą didesnė, bet sąnaudos įmanomos net iki 2x mažesnės. Tačiau, mano nuomone, jei cirkuliacinis l/h pratekėjimas passate dėl kito siurblio modelio charakteristikų žymiai mažesnis, tai gal ir taip būti, kad vamzdelio skersmuo BXe būtent toks, kokio minimaliai reikia. Ir passato vamzdelis gali kelti kokias problemas. Ką apie tai manote, klausiu dar kartą?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Problemos su vamzdeliais
StandartinėParašytas: Bir 27 2011, 20:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Na pasijungiau vieną galą jau tų vamzdelių, ilgio per akis, nes BX sujungimas su šlangele po keleivio kojomis, o passate prie pat filtro. Tik jis formuotas labai. Bandžiau kaitinti su žiebtuvėliu, bet nelabai kas gavosi. Didžioji dalis to vamzdelio tiesi, tai iki galo užtenka tos tiesios dalies, bet ties baku reik jau naują lenkimą padaryt, nes jei ranka sulenksiu ir paliksiu, nusizulins į kėbulą dėl įtempimo. Reiks pabandyt pakaitint smarkiau ar kažką sugalvot su kokiu kampiniu sujungimu ar tarpine šlangele. Ir iš akies taip nelabai patikimai susijungė, nes tas vamzdelis visgi gan nemažai plonesnis, nei originali šlalga, gal kokiu milimteru ar net daugiau. Tai chamutiku teko nemažai paveržt ir tikiuosi laikys.

Man vėl įdomus klausimas, į kurį tikiuosi kas nors, ką nors žinantis apie siurblių mechaniką, atsakys. Kaip dėl mažesnio darbinio pratakumo reikalai?
Teoriškai - passate ir BXe abiejuose Bosch siurbliai. Galia pas BXą didesnė, bet sąnaudos įmanomos net iki 2x mažesnės. Tačiau, mano nuomone, jei cirkuliacinis l/h pratekėjimas passate dėl kito siurblio modelio charakteristikų žymiai mažesnis, tai gal ir taip būti, kad vamzdelio skersmuo BXe būtent toks, kokio minimaliai reikia. Ir passato vamzdelis gali kelti kokias problemas. Ką apie tai manote, klausiu dar kartą?

Manau, jog pats paklausei ir pats jau atsakei - vamzdeliu diametras gali kelti problemas. Jei butu galima, tai BX-ui ir XM ar siaip kokie vamzdeliai detusi laisvai, bet ne - neina taip, kaip noretum - tik toks diametras ir ne kitaip... :|

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Problemos su vamzdeliais
StandartinėParašytas: Bir 27 2011, 21:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Blogai... Na, kolkas visgi pabandysiu pastatyt tokį ir pavažinėt. Jei bus blogai, pirksiu dujinį varinį, dengtą plastiku, tinkamo diametro, nelabai brangiai gaunasi.
Dar ir senas pusė velnio būtų jį sutvarkius, bet labai tingiu gramdyt rūdis ir šveitaliot, denginėt...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Problemos su vamzdeliais
StandartinėParašytas: Bir 27 2011, 22:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Blogai... Na, kolkas visgi pabandysiu pastatyt tokį ir pavažinėt. Jei bus blogai, pirksiu dujinį varinį, dengtą plastiku, tinkamo diametro, nelabai brangiai gaunasi.
Dar ir senas pusė velnio būtų jį sutvarkius, bet labai tingiu gramdyt rūdis ir šveitaliot, denginėt...

Tai jau taip - kad sistema butu gera ilgam, dedi naujus - automatiskai garantija yra. O senas, nors lyg ir geras, vis tik kada gali ir pavest...

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 31 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007