Vasarai naudoju vienus lietnykų (poliruotų) komplektus, žiemai- kitus (namie dažytas aliumas)... Darsyk perdažyti "žieminius" teks gali tik po penktos ar šeštos žiemos; po ketvirtos joks pažeidimas (ir tie pagrinde dėl padangų montuotojų kaltės

) neviršyja degtuko galvutės išmierų. Gauna ratlankiai ir kercherio, ir bordiūrų, ir druskų ligi soties, todėl galiu informuoti, jog žiemos poveikis lietnykams tėra išpūstas burbulas. Svarbu tėra nepirkti kitajcų kopijų su mikronine dažų danga, ir nesibrūžinti į bordiūrus šonais

.
O skardinukai žiemai turi du neginčytinus pliusus: su jais minksčiau važiuoji, ir jei įšoksi į kokią apsemtą/apsnigtą rato dydžio duobę, remontas (ar ratlankio pakeitimas) bus paprastesnis ir kainuos daug pigiau, nei lietnyko.
Ratlankių grožis mūsų žieminėje pliurzėje yra vienas iš paskutinių rodiklių. Tas gražumasas visvien matosi tik pirmas minutes po plovyklos

.
Kaip jau minėjau, pats ir žiemą važinėju su lietnykais, bet tik todėl, kad ratlankiai- originalai, ir jų aš neatsisakysiu. O pirktis dar du komplektus (tai būtų penktas ir šeštas ratlankių komplektai) skardinukų- man jau pernelyg... Reiktų atskiro garažo vien ratlankių štabeliavimui

.
Važinėkit su kuo norit ir kaip išeina, bet objektyviai- skarda žiemai yra geriau.