REMONTAS:
 Iškalame 6 mm ašį su "sparneliais", einančią per rankenos korpusą ir pačią rankeną, kuri sukioja dvi plastmasines įtemptas spyruoklėmis traukes.
Iškalus tikriausiai pamatysite, kad ji pasidalinus į dvi dalis, nes pagaminta iš gana trapaus aliuminio lydinio... 
 Imam 6mm paprastą ilgą vinį ("cveką" tarmiškai),
 Atsipjaunam iš paprastos 2...2,5mm skardos apie 30... 40mm pločio dvi juosteles lygiai tokio ilgio, kaip atstumas tarp kraštinių ašies "sparnelių"
 (Pabandysiu prikabint schematišką brėžinuką)
Dailiojo virinimo būdu prviriname juosteles prie vinies  
   Apšlifuojame vietas, kur dailusis virinimas ne visai gavosi  
  Imame rankosna šlifuoklį ir, pasidėję lūžusios detalės pavyzdį, išpjauname nereikalinga, palikdami tik "sparnelius" .
 Labai svarbu nepalikti per storų privirinimo vietų, ypač prie sparnelių, kurie sukina traukutes- surinkus bus labai sunku iškalti ašį, ir plastmasinių traukučių neatmetinės spyruoklės.
 Bet iš 2...3 karto, manau, turėtų visai neblogai pavykti, ypač jeigu Jums pagelbėjo kitas citroenietis ir netrūko  
    
   Sėkmės ! 
Prikabintas failas:
	
		
					
			806RANKENA.jpg [ 13.05 KiB | Peržiūrėta 1834 kartus(ų) ]
		
		
		
		
		
		
	
  
					
																_________________
Lancia Z 2,1 Turbo D, greit bus istorinė 
