WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 11:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 13 2012, 13:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Lydmetalis su kanifolija, turiu ir šalia dėžutę jos, pamirkau prieš kiekvieną tašką. Vistiek nelimpa. Pamenu, seniau lituodavau su rusiškais lituokliais, kur dideli antgaliai, lipdavo kaip musė prie Š tas lydmetalis. Prie šito lituoklio irgi lipdavo, kol buvo naujas, nesvarbu švarus ar šiek tiek purvinas. Bet po vieno incidento (perlaužiau per pusę :D ) po kurio laiko taip pasidarė. Kito dabar neturiu. Antgalis nebūna aplipęs šlakais ir kitu brudu, tarkim tiesiog padarai vieną kontaką, antgalis sausas ir švarus, bet jau nebesimato vario: kas tai, gal koks oksidas. Bam, nebelimpa niekas prie jo.
Jei lituoji ar taisai kažką ant kontaktinės plokštės - visai gerai. Dedi lydmetalį, glaudi liuoklį, krenta lašiukas ant kontakto ir patikimai sulipdo. Bet lipdant ore jau nesigauna, reikia tradiciniu senoviniu būdu.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 13 2012, 19:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nesupratau. Neturi dildės/nadfiliuko, kad tą lituoklio antgalį ligi vario nudrožti, ar kokį galą? :roll: Dar gali būti, kad jei antgalio liko tik pusė- per aukšta temperatūra; kanifolija nebedirba, ir lydmetalis momentaliai oksiduojasi.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 14 2012, 01:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tą ir sakau, kad nudrožus antgalį iki vario, momentaliai po vieno taško vėl nebelimpa. Įtariu ir pats per aukštą temperatūrą. Bet kuriuo atveju, tema nebelabai ir aktuali, nes tas variklis rimto darbo jau nebedirbs.
Ačiū visiems padėjusiems ir patarusiems, būtų įdomu užbaigti, bet įtariu, kad kolkas dar nėra prasmės. Jei variklį pakeisiu, grįšim.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007