Dvikomponentė specifinės paskirties epoksidkė, vadinama ir "skystu metalu", ir "šaltu suvirinimu", pravardžiuojama netgi "autocementu" tokiais atvejais tikrai padeda, ale kad ji normaliai suveiktų, būtinos dvi sąlygos: a) kur ji guls, būtina nušlifuoti visus oksidus nešvarumus, kad liktų plikas aliumas b) paviršiai turi būti nuriebalinti. Tam paprastai tenka nulupti ir išplauti karterį, nes tepalas- toks dalykas, kuris net ir išleidus tepalus pro įtrūkimą visviuen sunkiasi dar gerą savaitę...
Šiaip, jei nori susilopyti tik kelioms dienoms, nekaitinsi to variklio ir nekelsi tepalo slėgio (t.y. nesuksi variklio palei redlainą), gali pakankamai patikimai užsandarinti ir "skystu metalu" nelupdamas karterio. Praktika rodo, jog po aplinkinio paviršiaus apšlifavimo ne poliravimui skirtu glaspopieriu (rupumas ~100) ir tris-keturis kartus išplovus įtrūkį su aršiu nuriebalintoju (purškiamu "brake disc cleaner"; balionas kaštuoja palei 15lt), taip nupurškiant, po pusvalandžio nusausinant, vėl nupurškiant, paskui po pusvalandžio vėl nusausinat ir t.t. visai įmanoma tą įtrūkį užklijuoti. Bet, kadangi riebalų trūkio vietoje klijuojant visvien yra, o jie sunkiasi ir "skystojo metalo" stingimo metu, toks klijavimas tėra laikinas dalykas. Bet- veikiantis. Ir klijuok ne vien įtrūkimą; dėk blyną po porą centimetrų į šonus nuo įtrūkimo, ir kokių 5mm storio. Kažkurį laiką, gal ir kelis mėnesius laikys- išbandyta. O paskui visvien teks padaryti normaliai...
