saulynas rašė:

gal rytoj parodysi

Vakar būčiau sakęs ne, nes buvo be filtro, be duslintuvo (tik vamzdis nuo žiedo link galo), be žvakių relės ir šiaip užvestas iš atrabotkės bakelio.
Dabar sakau - Jei užsives iš ryto. Ko tai sunkokai vedasi. Gal kur orą sriūbteli, o gal kad bake dyzelio kiek mažiau, negu viso kito marmalo. Vakar kai vedžiau, pradžioj nu niekaip nedirbo. Tada susigaudžiau, kad kogero reikia ir abratkę bake įmerkt į kurą. Nupjoviau lauk seną vamzdį nuo tos plastmasės, įdėjau naują žalvarinį, paėmėją vietoj siurblio uždėjau paprastą žarnelę, prieš tai paruošęs jos galą, kad nepritrauktų prie sienelės - neveikia vistiek. Susiparinęs atsinešiau tą bakelį ir užsivedė. Šiandien labai sunkiai, bet iš to pačio bakelio užsivedė, pašildžiau. Tada perjungiau nuo trasos iš bako - gaunas per originalų filtrą su pompele, plius prieš tai VW antro golfo filtras be pašildymo, paskui dar uždėsiu grubaus valymo filtriuką jam. Dabar jau gerai vedasi, bet kaip bus po nakties - matysim.
Relę pastačiau ir sujunginėjau dar vakar vakare, šiandien prilipinau oro filtrą, sukergiau jam alsuoklio žarną, rimtai pritvirtinau kuro filtrą, tvarkingai, bet nelabai kokybiškai privirinau duslintuvo galą, palikdamas vieną bakelį - gan tyliai dirba. Vakar dar leido radiatorius kažkiek (matyt imdamas sujudinau oksidais užkimštą skylę), tai įpyliau atliekamo sandariklio - užsikimšo lyg. Žodžiu viskas liuks - galima bandyt važiuot į gatvę, reiks prieš citroralį palėkt kokią naktį gal iki Vilniaus, kad prabandyt. Šiaip - pavyko išsaugot net stiprintuvą - pasigaminau tokią kronšteino parodiją

Ir visai netyčia, bandydamas, kokio diržo reikia - pritaikiau seną diržą nuo BX16 generatoriaus - 4PK800 berods. Tobula, net pirkt nereikėjo. Jis senas ir pasklinėjus guma, bet tokiam bolidui užteks
Varysim į trasą. Surenku nereikalingą atidirbtą LHM ir aliejų, galiu ir nupirkt nebrangiai
