Vamzdelių šiukšlės gal nelabai, bet esu girdėjęs apie žarnelių keliamus panašius prikolus.
Kadangi sistema su reguliatorium, tai spėju, kad arba nėra ABS, arba ABS trijų kontūrų (priekis kairė, priekis dešinė ir galo bendras) ?
Tokiu atveju galit atmest pagrindinį cilindrą.
Jei cilindriukai nauji, statau už reguliatorių arba riebaluotas kaladėles. Žarneles lengva sužiūrėt, jei atsisuka O gal kaladėlės skirtingų firmų sudėtos pusėse?
Pabandyčiau įkrauti į bagažinę kokius 500kg svorio, varant į TA. Jei reguliatorius dar veikia, tai stabdymo jėga ženkliai pakils ir jei ir liks toks skirtumas, tai turėtų jau nebesiekti 30proc. 1,5 ir 1,0 čia vos vos viršija normą. Diskiniams stabdžiams, jei būna tokia nesąmonė, pravalau ir išmankštinu TIK mažesnės jėgos pusės suportą ir viskas būna gerai

Su būgnais galima pabandyt į didesnės jėgos pusės būgno vidų įpurkšt kokio silpno tepaliuko ar varžtų atlaisvintojo, net ir WD40, bet jei padauginsit - irgi nebus gerai.
Sauliau - todėl ir reikia cilindriukus perkant žinoti, ką perkam. Pasimatuot diametrą arba kitais būdais (pagal Vin, stabdžių gamintoją ar komplektaciją susirast kataloge). Po abu iškart keisti nėra prasmės - brangu. Nebent antram golpui, kuriam pigų cilindriaką už kokius 15-20 galima nupirkt.