Taigi, nusižiūrėjau Citroen C6 su 3.0 benzininiu varikliu, kuriame dar ir dujos yra sumontuotos. Tai buvo vienintelis modelis, kurį pavyko rasti Exclusive komplektacijos su stoglangiu, o dar ir lounge sėdynės gale yra, tad tai yra maksimalios komplektacijos automobilis, kokio nepavyko rasti daugiau nei vieno net užsienyje, tad šio tikrai noriu, kadangi tai būtų automobilis, kurio niekada neparduosiu, o tobulinsiu iki galo (mūsų abiejų).

Viena problemų yra ta, jog jo rida - 320 tūkst km. Kiek žinau, ji priklausė Car Invest - prabangaus tarpmiestinio taksi/automobilių su vairuotoju nuomos bendrovei, tad didelė dalis tų kilometrų buvo nuvažiuoti ramiai bei užmiestyje. Dar daugiau, kaip kad ir pasitvirtino apžiūros CP servise metu, ji buvo prižiūrėta - pakaba ideali, išskyrus drėkstantį dešinį hidraulinį cilindrą ir jau varvantį kairįjį. Paminėsiu, kad tepalais apvarvėjusi yra visa ta dalis, kur yra hidraulinis siurblys ir rezervuaras. Mašina važiuoja tikrai gerai visomis prasmėmis. Prieš vežant į CP servisą patikrinau visą elektroniką, visas funkcijas, ABSOLIUČIAI viskas veikė (pradedant LED juostomis durelėse ir baigiant tūrio sensoriais signalizacijoje), išskyrus automatinius valytuvus (veikė visada ir vienodai lėtai), LDW sistemą (nes po autoįvykio su pėsčiuoju buvo pažeisti trys sensoriai) bei kondicionierių (nešaldė) ir kartais stringantį spoilerį. Dar nelabai patiko tai, kad užvedus šaltą variklį, kokią sekundę sklinda toks garsas, lyg nebūtų tepalo, bet po to dirba kaip laikrodis. Dūmų nei užvedant, nei prie didelių apsukų duslintuvas neskleidžia išvis, tepalo bei aušinimo skysčio dangteliai - gražūs. Dar buvo niuansas, jog mašinos priekis po nakties buvo visiškai nusileidęs, bet įjungus degimą mašina greitai pakilo, išsitiesino ir į aukščio reguliavimą reagavo greitai ir tiksliai. Buvo nedidelė balutė prie kairio priekinio rato, tad pagalvojau, kad priekinis slėgis dingo dėl nesandaraus hidraulinio cilindro, kurio naujo kaina - net 250€. CP servise konstatavo, jog mašina - nedaužta, rūdžių nėra, variklis ir greičių dėžė tepalų neleidžia, o akaba - gera, išskyrus priekinius hidraulinius stūmoklius, kurių kairį reikėtų keisti kuo greičiau, o atlikus kompiuterinė diagnostiką, meistras paminėjo tokius dalykus:
*Daugumą klaidų rodo, nes yra nusėdęs akumuliatorius.
*6 cilindro degimas
*Katalizatoriai
*Lietaus sensorius
*Drėgmės sensorius
*Posūkio lemputė
*Trūksta 3 LDW sistemos sensorių
*Spoileris
Lapai, kuriuos man davė, - rusų kalba, kurios nesuprantu. Prisegu tų lapų su klaidomis nuotraukas ir tikiuosi kad kas nors padės juos išversti. Paminėsiu, kad meistras lapą, kur yra variklio klaidos, pavadino "pirmu lapu", kuriame yra sąrašas visų tų klaidų, kurios yra kituose lapuose. Bet įtariu, kad klaidų ten yra daug daugiau. O ir BRC atstovas netoliese buvo, gal ten jie susitarę?Diagnostikos lapai:
http://1drv.ms/1JH7UaxAčiū už pagalbą!
P.S.: labai nustebau, forume neradęs Citroen C6 sekcijos.
