tadas1991 rašė:
Tos greitosios tai beveik pas visus naujus PSA bolidus, DOminykai, bet dažniausiai tik pliusinė, o minusas vistiek skardinė ant varžtelio. Čia tam, kad šiuolaikiniuose boliduose beveik kiekviena procedūra reikalauja "disconnect battery or it will disconnect You"

Labai geros ir patogios jungtys, ir kontakto ten pakanka tikrai.
Su sriegiais irgi patogu, labiausiai dėl to, kad nereikia jokių įrankių nuėmimui ir uždėjimui. O su nesuveržtom klėmom patogiai ir saugiau galima važinėt tik su senu benzu, kur elektros poreikius babinai, pūtikui ir prietaisų skydelio rodykliniam laikrodžiui pilnai tenkintų ir 2mm^2 laidas, ir gal net starteriui tokio pakaktų, jei lengvai kuriasi.
Taip anr greičio įsijungęs gal nepataikysiu į temą , bet - ar kalba eina apie akumuliatoriaus klemus ? Tai pas mane citrucha ir pežukas , abiem akumų klemai užspaudžiami - be jokių varžtelių ar sriegių tiek pliusas tiek masė . Ir esu labai tuo patenkintas - atlenkei , nuėmei ir visi reikalai . Tik tiek , kad ne kasdien gi ten reikia nuimt , bet žinant kaip dabar jaunimas be jokio raktelio važinėja , tai tikrai labai patogu , ir pats akumuliatorius puse pasukimo ranka atsisuka , tik iškelt belieka