Vertinkit pagal būklę. Kol slėgis FAPe nėra virš normos ribų ir regeneracijos retesnės, negu kokie 500km, išvis nėra ko sukti galvos, nes ten pasipriešinimas būna normos ribose ir niekam per daug tikrai nekenkia. Juk senieji 2.2HDi su FAP filtrais jau buvo, bet jų ridos nežmoniškos. Laiku keičiant arba laiku išėmus filtrą, manau ne vienas yra ir kokį milijoną prasukęs be kapitalinio. Na, bent pusę milijono tai tikrai. Nes purkštukai gamykliniai apie 400kkm važiuoja, tai jei turi žmonės su tokiais variklis bėdų su purkštukais, o rida 200kkm, tai tikėkit tikėkit.
EGR variklio sveikatai gėrio nepriduoda tikrai, nes nuolat valgo savo pačio išmetimą ir suodžius, užneša ne tik kolektorių, bet ir vožtuvus, ir visas tas brudas patenka į degimo kamerą ir yra deginamas, bet pagal labai gražią teoriją, tai priduoda ne tik ekologijos, bet ir šiek tiek ekonomijos.
Spręsti jums.
Įspėju tik kad, jei išprograminsit FAP filtrą, tai išėmimas toks tikrai normalus, nieko labai baisaus, nes dar ten viskas ardosi. Bet jei programinsit EGRą, tai atjungimas nėra labai skanus. Aš už fiškės atjungimą nuo vožtuvo esu ėmęs 20eur, ir čia buvo gera kaina
