Saulynas rašė:
Bet faktiškai stabžių skystį ir antifrizą reikia keist
Ne visi gamintojai taip nurodo. Seniau taip, nurodydavo, dėl stabždių skysčio irgi dauguma nurodo.
O su antifrizais yra taip. Kai seniau buvo paprastas žalias/geltonas/oranžinis/mėlynas originalus antifrizas pilamas be jokių ypatingų priedų ir kas atitinka maždaug G11 specifikaciją arba dar senesnes, tai jis stipriai sendavo ir tikrai dauguma gamintojų net aiškiai po kapotu rašydavo "keisti kas du metus arba (tarkim) 100000km ridos). Dabar yra visokių G12+. G12++ ar net G13, kur keitimas kas 10 metų ir pan. Tai ir neberašo dažnai. Nu ten kažkur automobilio instrukcijoj būna parašyta atsargiai, kad gal pakeiskit, bet tai kas jas skaito?
Aš irgi keičiu savo mylimiems bolidams VISKĄ, Sauliau. Bet tai irgi ne visiems...
Ir tiek su stabdžių skysčiais, tiek su antifrizais man atrodo taip, kad geriau jau nekeisti, negu kaip keičia dauguma piliečių, kažką nusipirkę Maximoj ar Senukuose. "Čia gi geras, čia Lestos/Autochemijos"...
Šeštadienį ryte stovėjau Detalitoj ir laukiau, kol chebra nerado ilgai kažko sandėly, tai buvo progos paspoksoti į liaudį, ką perka. 90proc. pirkėjų pirko tepalus ir filtrus, ir iš jų visi pirko arba visai nežiūrėdami, ką duoda, arba tiesiog patys dar prašydami "tų pigesnių" arba "tų pigiausių". O paskui būna "Man jūsų bėdas, vyrai"
