WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 01 2020, 15:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 14 2019, 09:54 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2190
Miestas: Vilnius
Faktas tas ,kad nuvaziavau i Fakta uzsisakyt originaliu stabilizatoriaus traukiu. Paziurejo, sako,kad dar kelios yra. Ateinu pasiimti-dezutes kazkokios. Nuo kada originalias dalis i dezute deda? Ogi nuo tada kai jas Turkijoj gamina. Namie kaip tik dar viena turiu ta tikraja, tai salia sudedi- diena ir naktis. Na jei tiket pagal kaina gal tas turkas ilgiau laikys nei tos kur po 5-7 eur. Reiskia prancuziska masina gaminama Turkijoj?

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2019, 16:24 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1500
Miestas: Kaunas
Auto komplektuojancias detales gamina visame pasaulyje o ja tik surenka Citroen gamykloje.

PVZ Vokswagen 1,2 benzo pagrindinius velenus kala Marijampoleje . Juos apdirba Ispanijoje o surenka Vokietijoje.

Draugas dirba toje gamykloje Marijampoleje.

_________________
C5 III Sedan 2L Petrol. Be hidraulikos ;)

C5 III Estate 3L V6 Petrol. Good ;)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 14 2019, 21:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2190
Miestas: Vilnius
Utat ir uzkale Megane variklis ant 170000

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 12 2020, 01:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10524
Miestas: Kaunas
Navanas rašė:
tadas1991 rašė:
Man dreba tik stabdant. Kertam, kad pakeitus klibancius sarnyrus, t.y. idejus naujas sakes (P206 atskirai nesikeicia) nustos drebeti?

Kertam drąsiai.

Truputį užtrukau, nes keičiau Sausio gale, kai baigėsi TA ir reikėjo praeiti.
Drebėti praktiškai nustojo. Mažais greičiaus truputį jaučiasi, kokie 5proc. to, kas buvo. Bet nuo 60kmh nebesijaučia visai nieko. Diskai tiesūs. Seniau būdavo baisiau pastabdyt, nes ir sudrebėdavo, ir visa mašina suvaikščiodavo. Dar jaučiu suvedimą padarius ir tas dingtų, bet padangos "driftinės", tai nepersistengsiu jų saugot kol kas. Gal vasarai...
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Tiesos yra, bet jau esu ir pats atvejų matęs, kad ATE ar TRW, Brembo, ar pan. nekažką. Tai iš esmės, jei nori būti 100proc. garantuotas, reikia pirkti turbūt arba sportinius, katrie turi savo niuansų, arba originalą. Čia aišku kalba apie tą, kai važiuoji ne kaip tipinis šoferis, o mėgsti pastabdyt nuo 140 iki 20kmh vienu staigiu paspaudimu, tada spaust gazo ir už 50m vėl staigiai stabdyt, ir prieš posūkį į balą, ir tie diskai tokie pirmos laidos ZX tipo, kur monolitas ir dydžio kaip sriubos bliūdelis
Savo 206tam keičiausi rudenį kaladėles, tai aišku atidaręs radau, kad jau reiktų ir diskus pakeisti. Nenudilę dar, bet kai palikau pastovėt 1,5mėnesio ant lauko tiesiai po lietvamzdžiu, kol su dviračiu važinėjau, tai pripuvo kaladės prie diskų taip, kad tie rūdžių šašai per 500km nenusivalė, vadinas ir nenusivalys jau patys. Protingas žmogus sako imk naujus diskus, nes ten 247mm neaušinami, papigei, komplektas nuo 20eur už šūdų malūną iki 60eur už kažką rimto. Tik kad tas kažkas rimto būna veikia super, o būna iki pirmos balos pastabdžius, kaip pataikysi, nes senam grabui ATE fabrikas ATE diskų kad gamintų, labai abejoju, pagamina fabrikas Tailande pagal užsakymą su reikiamais užrašais ir supakuoja pagal ATE reikalavimus. Realaus dydžio stabdžių disko muliažas.
Nes kalbam apie mažus mažus diskus, kurie neaušinami, o stabdyt mėgstu. Tai užsidėjau 3M respiratorių, akinius, bulgarkę su pintų vielų šepečiu į rankas ir tuos originalius nesudilusius, bet papuvusius diskus atšveičiau normaliai iki metalo visur. Naujos Bosch kaladėlės ir stabdo liuksiškai. Dabar kiekvieną naktį važiuoju namo tokiu maršrutu, kur atvažiuoju 90-100kmh, staigiai stabdau iki 40kmh, grūdu antrą ir imu staigų posūkį. Visas posūkis ir 10m prieš jį tokią žiemą kaip dabar, yra baloje. Nu ir viskas gerai su tais diskais, negenda.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007