WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:12

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1011 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 68 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 07 2010, 19:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
viska pats zinojo, kaip kas veikia ir pan.
5x variau vien savo XMus, dar kelissyk padėjau pažįstamiems, bet dar neužtaikiau ant tokio TAšniko, kuriam XMe netektų aiškinti, kur ten stovi ir ką stabdo "kojykas", kur įsijungia šviesos, kodėl negalima tikrinti stabdžių ar šviesų išjungtu varikliu ir pan; vienas kadaise nerado netgi avarinio knopkės :) . Kadangi paskutinis praeitas TA jų imidžo mano akyse nepakėlė, tebelieku prie nuomonės, kad tai- konkreti šaragė. Šaraškino kontora, jei toks tekstas iš filmo priimtinesnis.
Atvažiavus su XMu, ir jei tik kas neįtinka, užsiėmus juos galima išmaudyti srutose ir suėsti su visais kakiais, ką nesenai atliko ir gerb. Poweris. Bendraujant su TA, dažnai pakanka turėti kiaulės akis, ir apie XMus žinoti nors truputį daugiau už vidutinį golfistą.
Girdėjau riebių anekdotų ir apie TA ėjimą su CXu, bet pačiam išbandyti dar neteko :D . Anot atsiliepimų, tai- pramoga, kuri neužsimirš per visą gyvenimą. Norėtųsi paragauti :roll: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2010, 22:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Prieš kiek daugiau nei dvejus metus, 2008 balandį, variau TA kaišiadoryse ir TAšnikas viską žinojo, nesugalvojo rankinio tikrinti galiniai ašiai, šviesas tikrino užvestu varikliu. Tas pats ir šiemet balandį Vilniuje, prie regitros arti gariūnų. Tik reikėjo kiaulės akimis pavartyti, kad pas mane tikrai nėra priešrūkinių, o kad žibintai atrodo kaip priešrūkiniai esą dėl to, kad kažkada sumaliau priekį ir sudėjau ką pavyko gauti šrotuose :lol: O salone esantį mygtuką trumpam buvau pakeitęs "kamščiu", kad nesijunginėtų priešrūkiniai.Tokį triuką dariau dėl to, kad vienas priešrūkinis nefokusuoja spindulio, šioks toks kolhozas su juo padarytas, žmonių neakina, kelią apšviečia, atrodo normaliai, bet TA nepraleistų.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2010, 01:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Proffanai, o gal tie 94 tai pirmos registracijos metai? Gal sandėly ar salone porą metų atstovėjo?
Mano BX irgi rašo 90, nors ORGA 89ų. Į variklio tūrį irgi nesigilinu, jie užrašę tą, kur knygelėj parašyta: nach deutscher steuerformell. 1757. Berods yra 1769

Kas dėl neveikiančių priekinių priešrūkinių, smagu, kai su dėde varėm pasatą. Susitvarkė pakabą už gerą sumą pinigų, susireguliavo lempas, išsisiurbė, nusiplovė, rūdis užpurškė. Nu, tipo sutikrinam lemputes. OPA, galinis rūkas nešviečia. Lemputės OK, saugikliai OK, mygtuką dedam kitą, tikrai veikiantį - vistiek nėra. Nu, sakau, davai, ant durniaus. Išlaupau knopkę, į skylę originalų kamštį. TAšnikas: kur pas jus galinio rūko žibinto mygtukas? Abu pečiais gūžčiojam-nėra. Nu ok, praleido. Paskui sako: dėl rūko žibinto kai mygtuko neradau, tai ir nesikabinu, bet nuo 86m visos mašinos privalo turėt. Tai mano dėdulė kai labai rimtas ir santūrus, tai patylėjo, aš būčiau po lipduko užklijavo pasiūlęs mygtuko badačioke paieškot. :D
Kiek matau, kas išsiima priešrūkinius, gražiai užtvarkinėja skyles visad. 3 mašinas variau su atvirom skylėm, kur ir laidai kabo, iš TAšnikų nė žodžio. Į priekines pro pirštus žiūri.

Pastebėjau, jei mašina šiaip tvarkinga, ne lavonas, galima duot moteriai, bet ne lievai, o gražiai, tvarkingai. Tuomet pirmu atveju, kaip ir visiems, prisikabins prie kokios nesąmonės, tik moteriai parinks kažką įdomesnio: šarnyrai, traukės, antgaliai, stabilizatoriai, šlangelės. Antru atveju DT, DE ar bent NT tampa "be trūkumų": galinio lango valytuvas ir neprivalo dirbti, pr. valytuvai nesvarbu kad sustoja, kur patys nori ir neveikia intervalas, lempos per žemai šviečia - "nieko tokio, juk nieko neakina", posūkiai - "spalva - diskutuotinas klausimas, manau čia oranžinė, dar ne geltona", ir kaip ten į išmetimo normas įtelpa mažais procentais, nors benzo kvapas muša per inkstus... Paskui dar pamoko kaip pagal pakrovimą lempas pasireguliuot su tuo elektriniu :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2010, 06:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
o gal tie 94 tai pirmos registracijos metai?

Taip ir yra; dėl to nesiskundžiu, nes mašina dėl to ant pustrečių metų kaip ir atšviežėja. Nesiskundžiu netgi dėl kilovatų- draudimas dėl to keliais litais pigiau atsieina. Betgi ir variklio kubatūra- pievos, ir bendroji masė tech.pase įrašyta chečbeko, o ne breiko. TA į tai nesigilina, nes kaip ir ne jų reikalas, tik jei sugalvočiau aš tą breiką parduoti, spėju, kiltų problemų :) .
Neįsivaizduoju, koks žioplys visas tas pievas tech.pase surašė. Tech.pase teisingai nurodyti tik VIN, spalva, kuro rūšis ir mano pavardė. Nu ir ko daugiau reikia :D .


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 09:56 
Sveiki, sakau ir aš pasiguosiu šioje temoje :cry:
Už savaitės baigiasi TA tai susiruošiau iš anksto pravaryti. Kadangi neseniai įsidėjau dujinę įrangą, nuėjau iš anksto ir išsiklausinėjau, pasakė, kad jeigu automobilis registruotas po 2006 reikia įrašo benzinas/dujos, na ką sėdau į automobilį ir tiesiai į transporto patikra, padaviau visus reikiamus dokumentus, norėjo sutikrinti numerį kuris randasi ten kur yra atsarginis ratas, o vietoj jo duju balionas(beje auto Renault Megane Scenic), kuris užstoja ta numeri, tai pasakė, kad atsisuk varžtus, kad galėtum iškelt baliona ir atvažiuok dar karta :bum: Kas labiausiai nervina aš ne savininkas ir man ji teko sugaišinti veltui visa valanda :oops:


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 10:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
rol2rekva rašė:
Sveiki, sakau ir aš pasiguosiu šioje temoje :cry:
Už savaitės baigiasi TA tai susiruošiau iš anksto pravaryti. Kadangi neseniai įsidėjau dujinę įrangą, nuėjau iš anksto ir išsiklausinėjau, pasakė, kad jeigu automobilis registruotas po 2006 reikia įrašo benzinas/dujos, na ką sėdau į automobilį ir tiesiai į transporto patikra, padaviau visus reikiamus dokumentus, norėjo sutikrinti numerį kuris randasi ten kur yra atsarginis ratas, o vietoj jo duju balionas(beje auto Renault Megane Scenic), kuris užstoja ta numeri, tai pasakė, kad atsisuk varžtus, kad galėtum iškelt baliona ir atvažiuok dar karta :bum: Kas labiausiai nervina aš ne savininkas ir man ji teko sugaišinti veltui visa valanda :oops:

kazka painioji - ne savininkas, o masina modernizuoji... :roll:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 10:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Na tie citrioeniniai sposai kartais ir padeda. As cia pries keliolika dienu variau pakartotiai del per didelio HC ir blogai sureguliuotu sviesu. HC atitiko norma nes persirinkau reduktoriu ir sureguliavo normaliai.
Su sviesom pas mane liudniau :)
Buvo dauzta amsina ir kaire sviesa maksimaliai uzkelta bet sviecia "ant ribos" o desine maksimaliai nuleista, bet sviecia per aukstai. Nu as is akies pareguliavau jas "saibomis" atvaziuoju. Tas aparata privaro as varikli uzgesinu islipu. meistras sak "kaire per zemai. As sakaua "tai as islipau hidraulika nosi nuleido" ilipu i masina neuzkures variklio du kart gerai per stabdi myniau (pas mane stabdziu kranas labai pavarges) galas nusedo. Meistras sako "OK" pervaro prie desines. Sako "per aukstai, bet va tau atsuktuvas pasireguliuok) As issitrauku savo "tresciotke" sakau as tuoj ir pradedu fara atsukinet. Tas i mane ziuri sako kad taip negalima. As kiaules akis nutaisiau. sakau nu ka negalima - idesiu saiba ir ptrisuksiu. Tas palauke. pamatavom neprisuke kol norma tilpo, prisukau ir viskas. Geras vyrukas pasitaike. Uzlipde lipdukus. vaziuoju namo laimingas - po kokiu 4 Km duju reduktorius sprogo :)

Su dujom tai apskritai atsarginis planas buvo pas mane sugalvotas jei nepavyks sureguliuot ismetimo. Galvojau isistatyt butaforini perjungeja "benzas-dujos" su zaliu ir raudonu diodu, kad perjungus jungikli zalias uzsidegtu, o originalu paslept laikinai kur nors. bet neprireike.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 11:13 
bardakasbx rašė:
rol2rekva rašė:
Sveiki, sakau ir aš pasiguosiu šioje temoje :cry:
Už savaitės baigiasi TA tai susiruošiau iš anksto pravaryti. Kadangi neseniai įsidėjau dujinę įrangą, nuėjau iš anksto ir išsiklausinėjau, pasakė, kad jeigu automobilis registruotas po 2006 reikia įrašo benzinas/dujos, na ką sėdau į automobilį ir tiesiai į transporto patikra, padaviau visus reikiamus dokumentus, norėjo sutikrinti numerį kuris randasi ten kur yra atsarginis ratas, o vietoj jo duju balionas(beje auto Renault Megane Scenic), kuris užstoja ta numeri, tai pasakė, kad atsisuk varžtus, kad galėtum iškelt baliona ir atvažiuok dar karta :bum: Kas labiausiai nervina aš ne savininkas ir man ji teko sugaišinti veltui visa valanda :oops:

kazka painioji - ne savininkas, o masina modernizuoji... :roll:


Nieko aš nepainioju savininkas mama :D


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 12:25 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
TA - ledas!
Isdave A4 formato zalia lapa ir liepe su savim veziotis.
:lol: Motociklui.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 13:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
taip
dabar paklodes dalina
automobilyj tai ne beda, bet juk ir draugimo polisa veziuojiesi.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 15:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2004, 15:45
Pranešimai: 3087
Miestas: AUKSTADVARIS/SIAULIAI
Su butaforiniu Benzas/dujos perjungeju gali ir nepavykt...
man ta mintis seniai buvo kilusi, kai liepa jungti dujas...manau, paliksiu ant benzo, ir sakysiu:
-perjungiau!!!
cia tam atvejui, jei ant duju CH ir kt velniai per dideli..
bet jei kontrolierius nedurnas, jis iskart pastebes, kad perjungus "ant duju", CH ir kt. pas tave kaip ant benzo bus..jie zenkliai skiriasi,,,

_________________
XM'93 2.0iLPG-Mad Max...Amen..:(; XM'91V6 LPG; XM'98turbo LPG
Ex: XM'90 2.0iLPG; XM'92 V5 LPG; XM'96 V6 APD LPG; XM'93 V6 APD LPG; XM'00 2.5td
Visada su XM...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 16:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
POWER rašė:
Su butaforiniu Benzas/dujos perjungeju gali ir nepavykt...


Kam apsiriboti butaforiniu jungikliu? išvis užgesink variklį, paleisk per magę variklio garsą ir pūstelk pats išmetimo vamzdin - jei iš vakaro ko nors degaus nebūsi paėmęs, tai HC ir CO turėtų normoje būti. Visvien TA tik korumpuoti idiotai dirba - neatskirs...
Išsvis kam taip vargintis maskuojant savo laužų trūkumus? Atsispausdini butaforinį TA apžiūros lapą ir lipduką reklamos firmoj užsisakai - ir važiuoji vargo nematydamas.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 22:59 
Peklon... Pasiskaičiau viską nuo pradžių, permečiau reikalavimus TA puslapyje ir negera pasidarė... :shock: Laukia manosios rugpjūtį TA... Kogero teks pradėti ieškot pažįstamų apžiūros centruose... :|


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 26 2010, 08:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Nu kam tie pazistami?
Nera ten kazkokiu kosminiu reikalavimu. automobilis turi but tvarkingas. O jei jau tenka pazistamu ieskot tai gal geriau ieskot kito automobilio?
Na kai kurie reikalavimai yra per griezti, taiciau viskas issprendziama ir sutvarkoma.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 26 2010, 11:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Evil rašė:
POWER rašė:
Su butaforiniu Benzas/dujos perjungeju gali ir nepavykt...


Kam apsiriboti butaforiniu jungikliu? išvis užgesink variklį, paleisk per magę variklio garsą ir pūstelk pats išmetimo vamzdin - jei iš vakaro ko nors degaus nebūsi paėmęs, tai HC ir CO turėtų normoje būti. Visvien TA tik korumpuoti idiotai dirba - neatskirs...
Išsvis kam taip vargintis maskuojant savo laužų trūkumus? Atsispausdini butaforinį TA apžiūros lapą ir lipduką reklamos firmoj užsisakai - ir važiuoji vargo nematydamas.

Cia idomiai pasiulei :lol: , a mazu kas ir praktiskai tai isbandys...(iki pirmos rimtos patikros) :roll: :wink:

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1011 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 7 8 9 10 11 ELLIPSIS 68 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007