Proffanai, o gal tie 94 tai pirmos registracijos metai? Gal sandėly ar salone porą metų atstovėjo?
Mano BX irgi rašo 90, nors ORGA 89ų. Į variklio tūrį irgi nesigilinu, jie užrašę tą, kur knygelėj parašyta: nach deutscher steuerformell. 1757. Berods yra 1769
Kas dėl neveikiančių priekinių priešrūkinių, smagu, kai su dėde varėm pasatą. Susitvarkė pakabą už gerą sumą pinigų, susireguliavo lempas, išsisiurbė, nusiplovė, rūdis užpurškė. Nu, tipo sutikrinam lemputes. OPA, galinis rūkas nešviečia. Lemputės OK, saugikliai OK, mygtuką dedam kitą, tikrai veikiantį - vistiek nėra. Nu, sakau, davai, ant durniaus. Išlaupau knopkę, į skylę originalų kamštį. TAšnikas: kur pas jus galinio rūko žibinto mygtukas? Abu pečiais gūžčiojam-nėra. Nu ok, praleido. Paskui sako: dėl rūko žibinto kai mygtuko neradau, tai ir nesikabinu, bet nuo 86m visos mašinos privalo turėt. Tai mano dėdulė kai labai rimtas ir santūrus, tai patylėjo, aš būčiau po lipduko užklijavo pasiūlęs mygtuko badačioke paieškot.
Kiek matau, kas išsiima priešrūkinius, gražiai užtvarkinėja skyles visad. 3 mašinas variau su atvirom skylėm, kur ir laidai kabo, iš TAšnikų nė žodžio. Į priekines pro pirštus žiūri.
Pastebėjau, jei mašina šiaip tvarkinga, ne lavonas, galima duot moteriai, bet ne lievai, o gražiai, tvarkingai. Tuomet pirmu atveju, kaip ir visiems, prisikabins prie kokios nesąmonės, tik moteriai parinks kažką įdomesnio: šarnyrai, traukės, antgaliai, stabilizatoriai, šlangelės. Antru atveju DT, DE ar bent NT tampa "be trūkumų": galinio lango valytuvas ir neprivalo dirbti, pr. valytuvai nesvarbu kad sustoja, kur patys nori ir neveikia intervalas, lempos per žemai šviečia - "nieko tokio, juk nieko neakina", posūkiai - "spalva - diskutuotinas klausimas, manau čia oranžinė, dar ne geltona", ir kaip ten į išmetimo normas įtelpa mažais procentais, nors benzo kvapas muša per inkstus... Paskui dar pamoko kaip pagal pakrovimą lempas pasireguliuot su tuo elektriniu
