WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 21:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2008, 12:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
proffanas rašė:
paprasčiausiai neminti tapkės; siekiant tos ekonomijos? :D


Taip cia vienintelis ir 100 procentu veikiantis magnetukas :idea:


Į viršų
 Pranešimo tema: "supertech" kuro taupykė
StandartinėParašytas: Bal 04 2008, 12:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Iš ties, ne visi tie išradimai veikia (kiti sukurti tam tyčia siekiant pasipelnymo). Vartotojas, įsigijęs konkretų produktą, nebūtinai būna juo patenkintas. Pan. ir aš, vienu produktu džiaugiuosi, kitu, ne itin... :(

Nesenai įsigijau kuro emisiją mažinantį bei kurą taupantį prietaisą "supertech". Tai, pagal italų licenziją Kanadoje gaminamas prietaisas, kurio veikimas pagrįstas prietaisą sudarančių metalų reakcija su kuru (aiškinu paprastai, kaip pats supratau :lol: . O išsamius aprašymus bei prietaiso prezentaciją galima rasti gamintojo puslapyje http://www.supertech.it ). Prietaisas taikomas tiek lengviesiems automobiliams, tiek sunkvežimiams. Galima naudoti ir motocikluose bei mopeduose. Būna 4 dydžių (pagal kuro bako talpą). Paprastiems lengviesiems automobiliams, kurių bako talpa iki 40 l. - dydis A.

Nesunkiai montuojamas sunkvežimiuose bei mopeduose (motocikluose). Pakanka prietaisą įmesti į kuro baką atsukus kuro užpylimo dangtį. (Jei planuojama naudoti ir kitoje transporto priemonėje, patartina įmesti pririštą ant spec.laikiklio). Lengviesiems automobiliams jis montuojamas atsukant kuro siurblį ir tvirtinant šalia. Pagal gamintojo duomenis prietaisas mažina kuro sąnaudas iki 13-17 proc., emisiją mažina net iki 60 proc. Jei peržiūrėsite prietaiso prezentaciją, apraše rasite ir nuorodą, kad prietaisas jau testuotas ir Lietuvoje (Vilniaus Universitete). (Atsisiuntus prezentaciją pdf formate, žiūr. puslapio nr. 30. Rusų ekspertų išvados puslapyje nr. 53.)

Taigi: Citroen C2, 1,1 l., benzinas. Kuro bakas - 40 l., realiai pilasi ir sudega (iki automobilis užgęsta): 36,6 litro benzino. Kompiuteryje, pagal kuro daviklio rodmenis, tai sudaro aštuonias padalas. Padalinus užpilto kuro kiekį iš kuro daviklio padalų (36,6 : 8 ), išeina, jog: vieną padalą sudaro = 4,575 litro benzino.

Važiuojant užmiestyje, autostrada, pastoviu 90 km./h. greičiu, kuro sąnaudos anksčiau siekdavo 5,5-5,9 litro/100 km., t.y 36,6 l./600-620 km.) Su viena padala kuro (t.y 4,575 l. benzino) užmiestyje nuvažiuodavau ne daugiau 75 km. Mieste, su ta pačia padala kuro (t.y.: su 4,575 l. benzino) nuvažiuodavau 65 km. Bendrai imant, su šiuo kuru nuvažiuodavau apie 600-605 km.

su supertech :?:

1 padala (4,575 litro): 77,5 km. Vidutinės kuro sąnaudos: 5,9 l./100km.
2 padala (4,575 litro): 85,8 km. -----------''--------------: 5,35 l./100km.
3 padala (4,575 litro): 103 km. ------------"--------------: 4,35 l./100km. !!!
4 padala (4,575 litro): 82 km. (jau šiek tiek ir mieste) -: 5,57 l./100km.

5 padala (4,575 litro): 75 (jau 30 proc. mieste)----:----: 6,1 l./100km.
6 padala (4,575 litro): 85 (apie 25 proc. mieste) -------: 5,38l./100km.
7 padala (4,575 litro): 72 (apie 40 proc. mieste) -------: 6,35l./100km.
8 padala (4,575 litro): 72 (apie 40 proc. mieste) -------: 6,35l./100km.

Bendrai, su 36,6 l. benzino, instaliavus "supertech", 70 proc. kelio važiuota užmiesčiu, pastoviu 90 km./h greičiu. Viso nuvažiuota 654 km. (paskutinė padala dar nebuvo užgesusi, bet užsipyliau)

Išvadas darau tokias: šis prietaisas veikia, tačiau pagrindinis jo efektas gaunamas važiuojant tik ilgus atstumus be jokių postovių ir greičių perjungimo (ta prasme, sėdi ir važiuoji kokius 170 km. be sustojimo, kai be prietaiso veikimo, pliusuojasi ir visa eilė žinomų faktorių). Tada rezultatas tiesiog fantastiškas: pvz. padala nr. 3. Su mano automobiliu, važiuojant užmiestyje, ("pensininko" režimu) prietaisas sutaupo net iki 25 proc. kuro. Esant mišriam režimui, važiuojant mieste, susitaupo apie 8,3 proc. kuro. :)

2008 m. kovo 28 d., užpiltas bakas benzino + instaliuotas OSD, išnaudota tik pusė benzino..., po to montuotos dujos...
1 padala (4,575 litro): 75,3 km. Vidutinės kuro sąnaudos: 6,07 l./100km.
2 padala (4,575 litro): 72 km. -----------''--------------: 6,35 l./100km.
3 padala (4,575 litro): 86 km. ------------"--------------: 5,31 l./100km. !!!
4 padala (4,575 litro): 73 km. (jau šiek tiek ir mieste) -: 6,26 l./100km.

ATNAUJINIMAS, 2008 m. lapkričio 24 d.
lapkričio 22d. užsipyliau 36,6 l. benzino. Lapkričio 23-24 d. be sustojimo, kasdien, nuvažiavau po 170 km. kuro sudegė apie 13,725 litro. Kuro sąnaudos:

1 padala (4,575 litro): 87 km. (87) Vidutinės kuro sąnaudos: 5,25 l./100km.
2 padala (4,575 litro): 86,5 km. (173,5) 5,28 l./100km. (4-6 variklio restartai per abi padalas)
3 padala (4,575 litro): 113 km. (287) 4,03 l./100km. (2-4 variklio restartai)
4 padala (4,575 litro): - 70 km. (357) (jau ir mieste, + apie 16-20 variklio restartų) 6,53 l./100km.

5 padala (4,575 litro): 78 km. (435): 5,86 l./100km.
6 padala (4,575 litro): 76 km. (511): 6,01 l./100km.
7 padala (4,575 litro): 76 km. (587) 6,26 l./100km.
8 padala (4,575 litro): 73 km. (660) 6,01 l./100km. pabaigta 2008 12 31d.

2008 m. gruodžio 31d. - 37,8 l. benzino


Paskutinį kartą redagavo 9 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: supertech
StandartinėParašytas: Bal 04 2008, 13:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Jei dėl tikslumo :wink:

Tuo pačiu keliu (ir ta patį atstumą tuo pačiu režimu ) esu važiavęs eilę kartų.
Šio automobilio kuro sąnaudų rodmenys pateikiami ne rodykle, o padalomis. (Taip daug tiksliau, todėl visada skaičiavau pagal jas). Tiksliai žinau, kiek, kokiu greičiu ir kokiomis oro sąlygomis ir kaip važiuodamas išdeginsiu minėtą padalą, t.y nuo visiško kuro bako pripildymo ir iki visiško užgesimo (kad būt paprasčiau, t.y. viena padala = 4,575 l. benzino).

Automobilį turiu metus, ir visą laiką stebiu jo sąnaudas, tad žinau kiek jis valgo :wink: .


Į viršų
 Pranešimo tema: p.s:
StandartinėParašytas: Bal 04 2008, 13:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
p.s: aš istorikas, gyvenime šių prietaisų platinimu neužsiimu, tiesiog man patinka patikrinti panašius niekučius, pažiūrėti ar jie veikia ir kaip. :)

beje, galiu pastebėti, kad nebuvote atidūs, nepastebėjot jog nerašiau prietaiso kainos ir po kiek laiko jis atsipirktų... :lol:

o ekonomija, jei su mano c2 pavyktų pasiekti pastovų, bent 4,5 l. rodiklį (t.y., jei sutaupytų norimus 25 proc. benzino /100 km., tai rezultatai būtų labai geras.

Grubiai imant, jei 100 km. sutaupyčiau 1 l. benzino, t.y tarkim 3,75 lito, tada
100 km.benzinu susitaupo 1 l./ 3.75 lito
1000 km. ------- -----------10l./ 37,5 lito
10 000 km. ---------------100l./ 375 litai

30 000 km. ---------------300l./ tauposi net 1125 litai
:lol:


Į viršų
 Pranešimo tema: p.p.s.:
StandartinėParašytas: Bal 04 2008, 14:04 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
kol dar negavau papildomos kritikos dozės :wink: , primetu ir tai, kad realiai susitaupo tik (apytiksliai imant :!: ) 8,3 proc. kuro. (Važiuojant normaliu režimu, 70 proc. užmiesčiu, 30 proc. mieste)

Taigi, jei 100 km. sutaupau tik 8,3 proc., t.y apie 0,35 l.benzino /100 km. O tai sudaro apie 1,25 lito

100 km. susitaupo: 0,35 litro benzino/ 1 litas 25 cnt
1000 km. -----------3,5 l./ 12,5 lito
10 000 km.----------35 l./ 125 litai

30 000 km.---------105 l./ 375 litai
100 000 km.--------350 l./ 1250 litų

O prietaiso kaina: 85-90 eurų, jei su atsiuntimu, tada bus ir 100 eu.
Prietaisas, važiuojant mano automobiliu, atsipirktų tik po 30 000 km.
Taigi, kaip patys matote, nauda - santykinė.

PAPILDYMAS: nerealu pasiekti tokių rezultatų, kaip minėtoje lentelės padaloje nr.3. Beveik visada tenka važiuoti santykiu 70 proc. užmiestis, 30 proc. miestas. O tai reiškia ekonomiją - max 8,3 proc. (Miesto sąlygos: kamščiai, pensininkai, perėjos, lenkimai ir t.t. ekonomiją smarkiai sumažina, ją tampa sunku apskaičiuoti. Bandyta tokiomis sąlygomis, kuriomis dar galima šį tą nustatyti jaučiant savo automobilį...) .

update's: sekantys 2008 m. balandžio mėn. atsiliepimai apie supertech čia: viewtopic.php?f=15&t=14863&start=0
Vėlesni, 2008 m. lapkričio mėn. atsiliepimai čia: viewtopic.php?f=15&t=16795&start=15


Paskutinį kartą redagavo 4 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 04 2008, 17:58 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nori maksimalaus "namudinių" matavimų tikslumo?
Užmaitink variklį ne iš bako, o iš atskiro, pageidautina permatomo bent 5-10ltr tiksliai žinomos talpos indo pvz.bagažinėje. Teks pažaisti su šlangučių perjungimais, bet tikslumas reikalauja šiokių tokių aukų ;) . Sulauki, kol orai bus tam palankūs (temp ~10-15C, vėjas max 2m/s, asfaltas sausas), ir šoki autostradon. Kuri variklį iš savo indo; kai jis normaliai įsidirba (įšyla), pripildai indą tiksliai žinomu kuro kiekiu (užbrėžta riba ant indo). Ir išvažinėji visą kurą (arba ne visą; kad nekankinti siurblio, galima kokį puslitrį neišdeginti, tik ir jį teks matuoti) tuo pačiu greičiu. Būtina sąlyga-važiavimas ir pirmyn, ir atgal tuo pačiu maršrutu tomis pačiomis oro sąlygomis, t.y. tą pačią dieną. Va tada tikrai tiksliai žinosi sąnaudas, esant tam tikram greičiui.

Tą patį tomis pačiomis sąlygomis pakartok ir su "prietaisu", ir be jo. O po to pas mumim užeik vėl; tada ir pašnekėsime nuodugniau. Gal ne taip skaudu bus išsidūrus su tuo "prietaisėliu"...

P.S.: tokio sąnaudų matavimo paklaida, jei laikytis visų sąlygų (ir pravažiuoti bent 200km), nedaug teviršys 1%. Matuojant "pagal daviklį", ir dar kai dalis ("kažkiek procentų") maršruto yra mieste, ir dar skirtingomis oro sąlygomis, matavimų paklaida gali siekti ir 20%.
Beje, jei jau taip susidomėta kuro taupymu, kad net ryžtasi prasidėti su visokiais "prietaisėliais", siūlyčiau nuodugniai išsinagrinėti http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=9407 . Tuo vadovaujantis, galima išpešti kur kas didesnę, nei 8proc. ekonomiją . ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: dėl matavimo tikslumo
StandartinėParašytas: Bal 05 2008, 00:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Dėl namudinio matavimo tikslumo, žinoma, Tech Moderatorius teisus. Bet toks matavimo būdas būtų pernelyg varginantis... Kaip mėgėjas pasitenkinu ne tokiu tobulu skaičiavimo būdu, beje, gana dažnai rekomenduojamu panašiai eksperimentuojantiems...

p.s.: Oro Srauto Magnetizatorius? šiaip, hm, tokio tarsi nėra.... Kuro magnetizatoriai - tai tradiciniai magnetukai montuojami ant/apie kuro padavimo šlangutes (kanalus). OSD (Oro Sistemos Dozatorius) - veikia visai kitu principu. Jis kuro nemagnetizuoja. Pagal teoriją (iš www.automobiliams.lt ) - OSD: "padidina oro srautą patenkantį į variklį, "sukelia tornadą". Automobilio kompiuteris nuskaito duomenis nuo deguonies jutiklių ir užfiksavęs pokytį nutraukia tiekiamo kuro perteklių. Būtent dėl šios priežasties mažėja degalų sunaudojimas".

Savo asmeninį santykį su šiuo prietaisu aprašysiu kitą syk :wink: .


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: dėl matavimo tikslumo
StandartinėParašytas: Bal 05 2008, 07:30 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
Pagal teoriją (iš www.automobiliams.lt ) - OSD: "padidina oro srautą patenkantį į variklį, "sukelia tornadą". Automobilio kompiuteris nuskaito duomenis nuo deguonies jutiklių ir užfiksavęs pokytį nutraukia tiekiamo kuro perteklių. Būtent dėl šios priežasties mažėja degalų sunaudojimas".


Sakyčiau labai neįtikinamas citata, kaip tik tornadas turėtų padidinęs oro srautą priversti kompiuterį paduoti daugiau kuro - kad trauka pagerėtų :). Ir čia su kuro ekonomija nieko bendro. Orginali citata yra tokia: Derintojas sukelia minitornadą, kuris savo ruožtu susmulkina įpurškiamą kurą, dėl ko degimo kameroje geriau išplinta liepsna ir veiksmingiau įsisavinami degalai. Jūsų ECU (kompiuteris)nuskaito duomenis nuo deguonies jutiklių ir užfiksavęs pokytį nutraukia tiekiamo kuro perteklių. Būtent dėl šios priežasties mažėja degalų sunaudojimas.

Bet įitas "smulkinimo" efektas nebent karburatoriniams auto duotų efektą, arba nudrožtiems trantams :). Naujo tipo įpurškimai pakankamai "susmulkina" kurą, kur ten dar jį "smulkinti".

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 05 2008, 12:20 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Manau, kad apie "magnetukų" neveiksmingumą užteks rašinėti. Laukime kolegos "tyrimų" rezultatų :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 06 2008, 00:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
Vilniaus Universitetas jei neklystu Magnetukus bandė "ant" stendo ir pasiekė yvairiom sukurtom salygom 6proc. skirtuma, o kiti reklamos fokusai su "papildomo oro padavimu" iš Euro1 į Euro2 ir kiti EuroJet ar dar kaip ten juos, tik reklamos fokusai nepateikiant informacijos iki galo.......

O apie padalas prietaisuose, tai naudoju tikį auto su kuriuo prisipilus pilna baka važiuoji kaip nori ar pensininko rėžimu ar manjako nuvažiavus 500km rodo pusė bako pagal padalas, jokios tiesos..........


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 06 2008, 20:38 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Del OSD is www.automobiliams.LT. Patasius i foruma laiskeli, su mazumele kritikos gavau atsakyma :-)


--------------------------------------------------------------------------------

From: Vytautas [mailto:info@automobiliams.lt]
Sent: Wednesday, March 26, 2008 6:38 PM
To: Cia man
Subject: re



Skaitau ir pikta daros... ka siais laikais vairuotoju mokyklos veikia, kad net elementariu ziniu apie variklio sandara negali suteikt.

Su dyzeliu - visiska nesamone. Pagal instrukcijas i dyzeli neimanoma imontuot sio stebuklo, kadangi dyzelis neturi tokio dalyko kaip "droselio sklende". O ir kuras su oru susitinka tik antro ciklo pabaigoje, kai oras jau suspaustas (benzininiame variklyje tuo metu isgaunama kibirkstis)

Benzinui irgi ... Itaisas statomas PRIES droselio sklende. Taigi tik
uzsuktas "vilkelis" (iki tornado toli dar) iskart atsimusa i uzdaryta/praverta
sklende. Nekalbant jau apie tai, kad visas srautas ipurskimo kolektoriuje
issidalina i 4/5/6/8 skirtingus netgi ne srautus o sriubciojimus (variklis juk
keturtaktis). Daugiataskio ipurskimo atveju benzinas purskiamas pries pat
voztuvus, kur jau apie kokius tornado likucius nebegali buti ir kalbos. Prie
viso to, dar sukuriamas papildomas pasipriesinimas oro srautui, masina
vaziuoja kaip su uzsikisusiu oro filtru.

Citata:

OSD padidina arklio galių iki 16 %?
Įsiurbimo vamzdelyje derintojas priverčia orą suktis verpetais, kaip viesulą. Tai leidžia orui sparčiau ir veiksmingiau įveikti vingius bei kampus. Įsivaizduokit, kad vonioje jūs išleidžiate vandenį. Pastarasis ims sūkuriuoti, nes tokiu būdu jis sparčiausiai išteka. Derintojas panaudoja tą pačią koncepciją.


Jei jau ziuresim sia analogija, butu gerai pastebet, kad sukurys yra tik pries isiurbimo anga, toliau jau vamzdziu vanduo teka nesisukdamas, ir jau kazkodel nesusidaro joks sukurys is iseinancio vandens (laistyt darza teko)

toliau: garantija. Idomu, o kas gali atsitikti daiktui, kuris stovi uz patikimo skydo (sklendes) nuo sovusiu duju. Judanciu daliu nera, zvirblis pro oro filtra nepralys...

Velgi dar idomus faktas: nei vienos nuorodos puslapyje i nepriklausomu laboratoriju atliktus tyrimus ar turimus kokybes sertifikatus. Kas tai - uzmarsumas, firmos paslaptis (butu keista) ar bandymas prakisti graziomis frazemis pridengta niekam nenauinga daigta? Juk tokia nauda nesantis prietaisas turejo buti uzpatentuotas ir rodomas visose parodose. Tik nesakykit, kad amerikieciai nemoka pinigu skaiciuot...


Esi užbanintas, ir tik dėl to, kad nieko nesupranti automobiliuose ir rašai lygtai turėtum daktaro laipsnį šioje srityje...


Taigi skaityk ir mokykis kultūros... http://www.turbonator.com/index.html

www.velocitytuner.com ir t.t.t, Viskas veikia ir apie 5 tūkstančius Lietuvos gyventojų sėkmingai naudojasi....

Ir kur as cia buvau neteisus ar netaktiskas?... Vytautas taip ir nesugebejo paaiskint... (zinute is forumo pasalino ir bana gavau per ~15 min :-))

Kas idomiausia, nei viename siuos itaisus reklamuojanciame puslapyje nepavyksta rasti jokiu nepriklausomu laboratoriju ataskaitu. Geriausiu atveju "Gamintojo laboratorijoje nustatyta". O siaip vien "laimingu klientu" pasisakymai, kurie kartais iki asaru prajuokina. Syki teko matyt laimingo motorinio pjuklo savininko dziaugsma, kad metalo keramikos tepalo priedas pakele vaiklio kompresija (dvitakciam varikliui....)

Ir siaip, pries perkant tokius "stebuklus" verta sau (ir pardavejui) uzduoti kelis kausimus:
1. Kodel sio itaiso serijiniu budu nemontuoja joks automobiliu pramones gigantas? 120LT prie naujo automobilio kainos butu niekis net uz +5% galios.
2. Kodel sportininkai deda pralaidesnius oro filtrus ir didesnio pralaidumo duslintuvus mazindami kliutis lygiam oro srautui?
3. Kodel stebuklingu "magnetuku"nenaudoja "Mazeikiu nafta"? Pastatei viena bet galinga gamybos linijos pabaigoje ir konkurentai ruko....
4. Kodel stebuklinga veikima patvirtinancios laboratorijos pavadinima Google randa tik ta pati produkta reklamuojanciose svetainese?
5. Kodel duminguma mazinantys prietaisai taip mazai naudojami, nors Euro 5 normas vykdanciu sunkvezimiu vairuotojai moka nemazus pinigus uz slapala?

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Paskutinį kartą redagavo 3 Rivo. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 06 2008, 20:54 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Rivo rašė:
www.velocitytuner.com ir t.t.t, Viskas veikia ir apie 5 tūkstančius Lietuvos gyventojų sėkmingai naudojasi....


° SAVES YOU UP TO 31% ON GAS OR DIESEL EXPENSES
° INCREASES HORSEPOWER BY UP TO 16%

:lol: :lol: :lol: :lol:
Nu žmogeliai kapitaliai susipykę su matematika... :lol:
Pagal skaičiukus gaunasi, kad ir/arba variklio naudingumo koeficientas, ir/arba kuro jam atiduodama energija siekia 110-140 procentų :hah: .
Variklį gal dar suprasčiau (kad ir netradicinės mechanikos metodų taikymas gal padeda :D ), bet kaip kurą priversti atiduoti daugiau šilumos (kalorijų), nei jo gramas jų turi? :D

Spėju, "atmazkė" nuo tokių priekabių būtų frazėje "UP TO"... :lol: Tipo, Zaporožiečiui veiks, o va bemvui su tobulesniu varikliu-jau nebe...
Nerašysiu aš ten komentarų; nemėgstu, kai banina :D .


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 06 2008, 21:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Siaip idomumo delei paziurejau www.supertech.it.
IMHO trukumai (neskaitant naudos nebuvimo) butu du:
1. Pavojus posukyje nudauzt kuro matuokles plude.
2. Pastoviai ridinedamasis po dugna kelia visoki smeriu i pavirsiu. Senesnio automobilio kuro siurbliui tai gali iseit ne i nauda....

O siaip gelzgalis bake ir tiek... Organika magnetams atspari.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 06 2008, 21:35 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Rivo rašė:
Siaip idomumo delei paziurejau www.supertech.it.
IMHO trukumai (neskaitant naudos nebuvimo) butu du:
1. Pavojus posukyje nudauzt kuro matuokles plude.
2. Pastoviai ridinedamasis po dugna kelia visoki smeriu i pavirsiu. Senesnio automobilio kuro siurbliui tai gali iseit ne i nauda....

O siaip gelzgalis bake ir tiek... Organika magnetams atspari.
O tai butinai tas "sudas" tabaluot turi? Ar didieji protai nesugalvoja, kaip ji itvirtint.Ar taip ar taip kuras teliuskuojas...Sugalvoja atseit super tobula daikta, ir nezino kam jis, kur ji...?

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 06 2008, 21:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Rivo, užkabinai... Pasiskaitinėjau http://www.automobiliams.lt/forum/viewforum.php?f=24 ir http://www.automobiliams.lt/forum/viewtopic.php?t=417

Taip skaniai seniai nežvengiau. :lol:
Žodžiu, Vytauto forumas roolez, o ši tema neužilgo bus pravalyta ir užrakinta; jos tęsinys pageidaujantiems pasisakyti yra haidparke. Visų "magnetukų" vieta išimtinai ten.
Arba malonėkite pas p.Vytautą. :lol:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007