Na va, pratesiu savo tolimesnius nuotykius
Visu pirma noriu padekoti
Aidui1 uz donorini kondicionieriaus kompresoriu. Utenos srotuose jis man butu kainaves dviguvai brangiau
Pradedam
:
Su bendradarbiu pagalba ir irankiais paleidom ant detaliu donorini kompresoriu
Sankabos virsutine dalis
Sankabos kita puse, kuri prisispaudzia prie skriemulio
Skriemulys ant kurio dedasi generatoriaus dirzas
Svarbiausia ir labaiausiai reikalingiausia mano eksperimente detale - elektromagnetas, apvija ar biesai zino kaip dar ja kitaip galima pavadinti
Liko tik tiek is kompresoriaus
Norint nuo kompresoriaus asies viuos siuos dziaugsmus nuardyti-nutraukti reikejo keliu pagalbiniu irankiu. Viena ju pasidariau pats garazo salygomis, kita rimtesni skriemulio nutraukimui paemiau is darbo.
Savadarbis
Plokstele su trimis skylutemis ir vidutyje skyle su sriegiu. Zodziu gaminausi taip vadinama "ciomnika"
O su situo krabu lengvai nutraukiamas skriemulys
O dabar keliaujam prie masinos su neveikianciu kompresoriumi
Nuimam kelieivio priekini rata ir posparnes
Ir visai patogioje vietoje pasirodo kompresorius
Jo man net nereikejo atkabint nuo variklio, uzteko tik atlaisvinti generatoriaus dirza
Jau seniau matytais metodais nukrapsciau sankabos prieki. Pirmiausiai reikia nusukti verzle. Ant mano kompresoriaus nereikejo panaudoti savadarbio ciomniko, nes nebuvo jo i ka isukti. Uzteko uzkisti atsuktuva ir sankaba lengvai nuslydo nuo asies. Pasirodo mano kompresoriaus asis siek tiek kitokia, nei gauto donoro, taciau esmes tas dalykas nekeicia. Toliau reikia isimti fiksacini zieda kuris laiko skriemuli
Nuemus skriemuli ant kompresoriaus lieka kitu fiksaciniu ziedu prilaikomas tas elektromagnetas.
Atlaisvinus ir ta fiksacini zieda elektromagneas jau mano rankoje
Dabar belieka vietoj jo uzdeti donoro elektromagneta ir vel visak surinkti atgaline tvarka
Cia buvo smagiausia dalis
Cirskinau bloga elektromagneta pajunges prie akumo. Oj buvo smarado
Cia ziurejau kas gali ten jo viduje taip svilti
Atejo isbandymu metas ir reikia patikrinti kaip veikia kondicionierius su nauju elektromagnetu. Uzvedus masina ir ijungus AC pakilo variklio apsukos, isijunge kondiskes ventiliatorius, bet mova nesusijunge-kompresorius nesisuke
I fiske pajungiau testeri - itampa ateina. Pajungiau kompresoriu tiesiai nuo akumo - Kompresorius pradejo suktis ir jau jokie dumai neberuko, salone pradejo pusti salta ora
(FAKTAS - donoro elektromagnetas geras,
Aidas1 nekaltas
problema masinos elektroje). Ant rytaojaus vaziuoju pas autoelektrika. Jis pakrapste pakausi, dar zvilgtelejo i Autodatos programa, bet ten apie mano XM'o kondiskes sistema nieko nebuvo. Pradejom ziureti Xantiju, visgi sakau, kad turetu buti panasiai. Radom elektrinese schemose, kad nuo kompresoriaus elektromagneto laidai eina link juodos reles (cia ziurejom xantijos schemas, numerio reles nebepamenu). "Nuuuu eeeee, reikia kazkur ieskot reles tos, ji turi buti kalta" - sako elektrikas. Isvaziavau nieko nepeses, bet ir nieko nesumokejes
.
Bet kazkaip toje pacioje dienoje dar is smalsumo atsidariau salono saugikliu bloka
(nes buvau skaites, kad perjungus kazkuri saugikli is vienos vietos i kita, automagnetola gali veikti ir be raktelio spyneleje).
Nu radau ten kazak panasaus, kad butu galima saugikli jungineti per tris padetis. Jis stovejo sujunges 22 ir 23 vietu viudurines jungtis. Pavadinkime tai 2-3 pozicija (1-2-3-4).
Periksiau as ji grinai i 22 vieta (1-2 kontaktai) - mage tyli ir be rakelio neveikia. Periksiau saugikli i 23 vieta (3-4 kontaktai) - mage tyli ir be rakelio neveikia. Nu ir DZINNN galvoju, tegu buna kaip buve ir pastaciau vel saugikli i 2-3 kontaktus. Uzvedu varikli, ziuriu man mages nustatymai nusimuse, laikrodis ir visi tie uzrasau apie kuro sanaudas irgi pilnumai dega. Suprask, atsijunge maitinimas istraukus saugikli. Nu, ok. Ir isvaziavau. Bevaziuodmas galvoju reikia ijungt AC ir palik. Kai nuvaziuosiu i vaziavimo tiksla tada patiksinsiu ar vis dar nesisuka kompresorius. Bevaziuojant kazkaip pasirode, kad lyg ir pucia saltesni ora i salona (lauke buvo 22 laipsniai silumos). Atvaziaves i taska atsidariau as variklio kapota ir gi ziuriu, kad mano kompresorius sukasi
Kondiske veikia !!!!
Tai kaip supratau jei as buciau atjunges akuma tuo laiku kai keiciau elektromagnetus, man kondiske butu iskarto veikusi, nes tikriausiai kazkaip stebuklingai is pirmo karto pataikiau ant to saugiklio, kuri istraukus gavosi kazkas panasaus i kompo RESET. Esu skaites, kad klima dar valdo ir masinos kompas, todel manau, kad kai senas elektromagneas sudege, kompas atjunge maitinima i ji ir todel man ir su nauju elektromagnetu neveike. O kai kompas nusiresetino atsistate gamykliniai nustatymai ir vel viskas pradejo veikti. Jei visgi fokusas buvo ne tame saugiklio istraukime - tada jau nezinau kaip paaiskinti sita stebukla
Zodziu as dabar jau vasaros karsciams 100% pasiruoses
Dekoju jums visiems uz patarimus, o ypac Aidui1 uz kompresoriu
"...Ir vis del to jis sukasi..."