WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 20:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Bal 22 2011, 10:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Yra tokios staklės, kurios tekina tiesiai diską ant stebulės, nuėmus ratą nuo automobilio. TIksliai nežinau, kas tuo metu tą ratą suka, bet gali būti, kad ir automobilio variklis.
Man irgi įdomu, kuo blogai, jei tekinamas nuimtas diskas? Dėl nuo amžiaus susikraipiusių stebulių, išdilusių guolių ir pan, galiausiai uždėjus tiesų diską ant mašinos negaunamas geras l;ygus sukimasis?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Bal 24 2011, 08:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tekinimas nenuimant nuo mašinos turi tokį pliusą, kad jei buvo neteisingai pakeisti diskai (pvz., nuo stebulės nenuvalytos rūdys), toks tekinimas ištaiso tą klaidą. Padeda ir nedidelio stebulės mušimo atveju. Ale bet tačiau, tai yra ne problemos sprendimas, o tik atidėjimas. Jei kada vėl bus nuimami/keičiami diskai, problema vėl išlįs. Be to, tekinant nenuėmus nuo mašinos, jei yra didesnis mušimas, po tekinimo disko storis skirtinguose galuose gali smarkiai skirtis, kas savo ruožtu paskatins deformavimąsi perkaitimo atveju. Ir diską vėl teks tekinti, pakol neliks ką tekinti.
Nea; geriau iškart padaryti kaip priklauso. Nuvalyti tą stebulę, jei ji deformuota- pakeisti, bet ne spręsti problemas tekinimu ant mašinos. Čia IMHO, jei ką.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Bal 24 2011, 08:53 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
nu blin negirdejes kad kas tekintu su kokiom tai staklem tiesiai ant automobilio :)
Ce shitaip ash tik rudis arba kanta kuri kalades nuesdavo nutekindavau :)budavo ant uzhvestos mashinos nuemus rata (pakelta mashina ant domkrato ar kalades) uzhvedi, duodi gaziuko, ir su dilde krashta nuzulini :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 12:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Melga tekina nenuėmus nuo automobilio. Na bet tačiau jei tekini privalai keisti ir kaladėles - kitaip neduoda garantijos ir viską sudėjus gaunasi kad nauji diskai ir naujos kaladės kainuos tiek pat. Aš irgi už tai kad sutvarkyt kaip priklauso, o ne tekint ant automobilio. Pats ilgai vargau su tokiu mušimu, po ko finale buvo pakeista stebulė. Ji "kažkaip" sulinko kai geras servisas keitė rato guolį :bum:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Bal 26 2011, 17:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Ji "kažkaip" sulinko kai geras servisas keitė rato guolį :bum:
Tu vis dar ant jų pyksti dėl kažkokių 13-os sotkių? Važinėja gi chebra, kur ratas po centimetrą laksto; ir niekuo nesiskundžia ;) .
Tačiau taip; bet kokius mušimus reikia pradėti eliminuoti nuo stebulės, o ne aptekinant diską nenuėmus nuo mašinos.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Geg 20 2011, 20:59 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2010, 09:07
Pranešimai: 66
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Melga tekina nenuėmus nuo automobilio. Na bet tačiau jei tekini privalai keisti ir kaladėles - kitaip neduoda garantijos ir viską sudėjus gaunasi kad nauji diskai ir naujos kaladės kainuos tiek pat. Aš irgi už tai kad sutvarkyt kaip priklauso, o ne tekint ant automobilio. Pats ilgai vargau su tokiu mušimu, po ko finale buvo pakeista stebulė. Ji "kažkaip" sulinko kai geras servisas keitė rato guolį :bum:

Neprivaloma keist jei nenori,galiu garantuot,yra toks zodis kaip patartina.Ka pasiulytum zmogui,kuris su naujais diskais nuvaziavo apie 1000km.Ir atsirado musimas.Vel deti naujus,o jei vel taspats.Nenusisnekekit neisbande,disko nuimama tik kelios sotkes.Aisku pries tai pamatavus jo stori.Pries tekinant yra nuvaloma stebule,poto disko vidus.Tada dedama ant masinos,pajungiamos stakles.Jos pacios atlieka patikra stebules musimo,jei buna labai didelis svyravimas,net neleidzia tekinti.Po kompensavimo vyksta tekinimas.Tuo metu yraapziurimas suportas,kreipianciosios,isvalomas remelis,kad kal.lengvai isidetu.Darbas kainuoja 65lt uz viena,nepriklausomai nuo masinos.Kaladeles apie simta.Pabandyk uz 230 nupirkt naujus diskus su kaladelem ir pasikeist uz tiek.Dar vienas privalumas tu stakliu tas,kad jos parodysar tiesios stebules.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Geg 20 2011, 21:50 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Neprivaloma keist jei nenori,galiu garantuot,yra toks zodis kaip patartina.Ka pasiulytum zmogui,kuris su naujais diskais nuvaziavo apie 1000km.Ir atsirado musimas.Vel deti naujus,o jei vel taspats.[/quote]
o tai su tekintais diskais jau vazhiuosi ne 1000 km kol prades mushti bet jau iki pergales? :wink:
nereikai pirkti disku PACIU pigiausiu skirtu afrikos rinkai ir vazhinesi ilgai ir nuobodzhiai kol susimes i ashtunke ;)
Daug yra tokiu veikeju kur prasho pigiai disku, pasiulau pigesniu ispanu ar turku gamybos po 70-90 litu.,pasiulau ir kokybishku vokieciu arba Italu disku aishku uzh atitinkama kaina(90-120 uzh vnt.). o paskui sako va ten tas ir anas po 35 ar 50 litu pasiule. nu ir sakau eik ir pirk.
Nu negali normalus geras daiktas pagamintas ish kokybishku medzhiagu kainuoti kaip ir sh.. kruva
Kas liecia disku tekinima tai nesu nei priesh nei uzh. kiekvienam savo, ash irgi uzh tai kad butu pigesnis variantas bet kad butu kokybe, kad nebutu taip kad skupas moka du kartus :) Esu ir ash tekines pasiraiciusius diskus. po metu vel tekinau paskui keiciau i naujus. Tekinau nes neturejau pinigu, pinigu atsirado pirkau naujus :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Geg 21 2011, 00:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
ramas666 rašė:
Pries tekinant yra nuvaloma stebule,poto disko vidus.Tada dedama ant masinos,pajungiamos stakles.Jos pacios atlieka patikra stebules musimo,jei buna labai didelis svyravimas,net neleidzia tekinti.
Ėėėė... Nu, žinome, kaip atrodo tas "neleidimas tekinti", bet nesiruošiu viešinti... Papasakok geriau, kaip ir KODĖL jūs juos tekinate ant "mašinos". Nes logiškiausia būtų pašalinti visutėles mušimo priežastis, ir tik po to dėti diskus... Jūs to nedarote. KODĖL?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Geg 21 2011, 16:46 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2010, 09:07
Pranešimai: 66
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
ramas666 rašė:
Pries tekinant yra nuvaloma stebule,poto disko vidus.Tada dedama ant masinos,pajungiamos stakles.Jos pacios atlieka patikra stebules musimo,jei buna labai didelis svyravimas,net neleidzia tekinti.
Ėėėė... Nu, žinome, kaip atrodo tas "neleidimas tekinti", bet nesiruošiu viešinti... Papasakok geriau, kaip ir KODĖL jūs juos tekinate ant "mašinos". Nes logiškiausia būtų pašalinti visutėles mušimo priežastis, ir tik po to dėti diskus... Jūs to nedarote. KODĖL?

Del musimo priezasties kreipkis pas gamintoja,mes tik pasekmes gydom.Ka sakut,kai atvaziuoja 2010m.BMW,nuo pagaminimo nuvaziaves 25000km.ir jau reik tekint diskus.Nemanau,kad Afrikoj rinktas ir pigus diskai sudeti.Tiesiog greiciai dideli,masinos mase didele,o diskai negali pustis iki begalybes.As kai juos pamaciau,tai net juokas paeme.Ju skersmuo 355mm jei gerai pamenu,o storumas irgi atitinkamas,bet kas is to,nepadeda.Tekinosi diskus.Yra keli dalykai nuo ko atsiranda ta beda,tai piguma,agresyvus vaziavimas,netvarkingi suportai.O ant masinos todel,kad pagal disko centro vaiksciojima yra nutekinama stabdymo plokstuma.Sakysim,jei yra taip vadinama astunke,tai nusitekins tik iskilimas,o ne visas kaip ant tekinimo stakliu.Tokiu atveju centras gali makalotis kiek nori,bet stabdymo plotas bus lygus.Cia yra pagrindinid skirtumas tarp tekinimo ant masinos ir ne.Tokia gigante kaip Toyota ir Lexus yra itraukus i privalomos irangos komplekta autorizuotose servisose.Jei dar yra abejojanciu,tai pagalvokite kodel patys gamintojai taip tekina diskus.Tikrai ne delto,kad sutaupyti musu pinigelius.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Geg 21 2011, 21:39 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Kazhkaip asmenishkai abejociau kad atvazhiuotu BMW 2010 m. tekinti diskus bo nauju neiperka :D Ar ce irgi pagal servizo garantini aptarnavima tokiam priklauso kas 25k pratekinti diskus?Tuo labiau manau kad kibiras tokiu metu tai tikrai dar garantinis tai ir kreiptusi pas gamintoja ar atstova del disku mushimo, o ne vazhiuotu tekintis diskus :)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Geg 22 2011, 11:41 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2010, 09:07
Pranešimai: 66
Miestas: Kaunas
kokonas rašė:
Kazhkaip asmenishkai abejociau kad atvazhiuotu BMW 2010 m. tekinti diskus bo nauju neiperka :D Ar ce irgi pagal servizo garantini aptarnavima tokiam priklauso kas 25k pratekinti diskus?Tuo labiau manau kad kibiras tokiu metu tai tikrai dar garantinis tai ir kreiptusi pas gamintoja ar atstova del disku mushimo, o ne vazhiuotu tekintis diskus :)

Visi klaussimai i Kauno Krasta.Jiems garantinis,o mums tiesiog klientas.O tiket ar netiket kiekvieno asmeninis reikalas.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Geg 23 2011, 12:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
ramas666, daba dar sykį perskaityk ką rašiau:

Cituoti:
Na bet tačiau jei tekini privalai keisti ir kaladėles - kitaip neduoda garantijos

Išverčiant į žmonių kalbą, yra rekomenduojama bo kitaip su pretenzijom tave pasiunčia na..., o kadangi aš važiuodamas į servisa noriu garantijos tai automatiškai tampa privaloma keisti kalades. Dabar manau aišku ką norėjau pasakyti.
Toliau - jei jau taip gerai išmanai Melgos darbą :wink: , paporink kiek kainuoja vienos disko pusės tekinimas ? Man vilniaus Melgos bazėje kainos buvo pateiktios sekančios: 50Lt vienos disko pusės tekinimas vieną kartą, t.y. 2 diskų nutekinimas vieną sykį 200Lt. Plius kaladėlės ir jų pakeitimas. Paties meistro žodžiais gali nutikti taip kad vieno praėjimo peiliu ir nepakaks. Lygiai tas pats meistras paC parekomendavo mano konkrečiu atveju ksemui geriau nusipirkti naujus diskus, nes net geriausiu atveju man viskas būtų pakainave ~400Lt. Blogiausiu gal net ir 600.
Brangesnių diskų atveju tekinimas gal ir apsimoka. Gamintojai rekomenduoja pratekinti ant automobilio diskus po kažkiek km eksploatacijos, kad prie didelių greičių stabdžiai veiktų optimaliai, tačiau kiek esu varęs savo naujų automobilių aptarnavimui - dar nei vienas serviss to nedarė man pagal aptarnavimo programą.
O konkretus 2010 metu bemeve akivaizdus pavyzdys kaip Krasta taupo savo pinigėlius, ir netaupo kliento pinigėlių. Man Tokvila pakeitė ir diskus ir kalades, kai pasiskūndžiau kad cypia. Tekinti nesiūlė kažkodėl :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vairo vibracija stabdant
StandartinėParašytas: Geg 24 2011, 18:02 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2010, 09:07
Pranešimai: 66
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
ramas666, daba dar sykį perskaityk ką rašiau:

Cituoti:
Na bet tačiau jei tekini privalai keisti ir kaladėles - kitaip neduoda garantijos

Išverčiant į žmonių kalbą, yra rekomenduojama bo kitaip su pretenzijom tave pasiunčia na..., o kadangi aš važiuodamas į servisa noriu garantijos tai automatiškai tampa privaloma keisti kalades. Dabar manau aišku ką norėjau pasakyti.
Toliau - jei jau taip gerai išmanai Melgos darbą :wink: , paporink kiek kainuoja vienos disko pusės tekinimas ? Man vilniaus Melgos bazėje kainos buvo pateiktios sekančios: 50Lt vienos disko pusės tekinimas vieną kartą, t.y. 2 diskų nutekinimas vieną sykį 200Lt. Plius kaladėlės ir jų pakeitimas. Paties meistro žodžiais gali nutikti taip kad vieno praėjimo peiliu ir nepakaks. Lygiai tas pats meistras paC parekomendavo mano konkrečiu atveju ksemui geriau nusipirkti naujus diskus, nes net geriausiu atveju man viskas būtų pakainave ~400Lt. Blogiausiu gal net ir 600.
Brangesnių diskų atveju tekinimas gal ir apsimoka. Gamintojai rekomenduoja pratekinti ant automobilio diskus po kažkiek km eksploatacijos, kad prie didelių greičių stabdžiai veiktų optimaliai, tačiau kiek esu varęs savo naujų automobilių aptarnavimui - dar nei vienas serviss to nedarė man pagal aptarnavimo programą.
O konkretus 2010 metu bemeve akivaizdus pavyzdys kaip Krasta taupo savo pinigėlius, ir netaupo kliento pinigėlių. Man Tokvila pakeitė ir diskus ir kalades, kai pasiskūndžiau kad cypia. Tekinti nesiūlė kažkodėl :roll:

Man labai gaila del nekompetetingo Vilniaus savanoriu Melgos serviso meistro.Nezinau kodel jis nepaaiskino zmoniskai.Pas mus,Kaune,yra taip.Vieno disko tekinimas is abieju pusiu kainuoja 65lt.Nepriklausomai kiek kartu tas peiliukas vaziuos per diska 3 ar 5.Taip iseina,kad Kaune toks darbas kainuotu 130lt.Dar 40 lt paprasytume,jei klientas pageidautu,kad meistras pakeistu kaladeles.Taigi finale gauname 170lt. uz siuos du darbus.Galiniai asiai,su disk.st.,kaina identiska.Skiriasi tik toms masinoms,kurios turi atskiras rankinio kal.Dar karta pabreziu,del garantijos nereik keisti kaladeliu.Nes garantija yra tam,kad isvaziavus vibracijos nebus.O ar ji atsiras vel,tai jau supraskit.Tokio dalyko,net nupirkus naujus,jums kazin ar suteiks.Tai juk dylancios dalys.Manau paaiskinau kolegai,kad tiesa yra kitokia.Tiesiog nebijokite klausti,jei nesupratote,tai dar ir dar.Mes juk dirbame tam,kad jums butu geriau.
P.S. as butinai paklausiu vilnieciu del tu keistu sumu,kodel jie taip negraziai pasielge.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007