Varžčiukas ten nėra būtinas, tik kaip papildoma atsargumo priemonė. O galinis dangtukas yra užspaudžiamas (girdisi KLIK, kai užšoka į savo vietą) ant pultelio korpuso, nes turi briauneles. Jei ranka nenusitraukia, dažniausiai kišame į tarpą peilį arba ploną atsuktuvėlį, ir nusimauna. Pati mikroschema iš korpuso irgi ne visad lengvai išsitraukia, kažkur kažką truputį reikia palenkti ar paprievartauti.
Code card kažin ar jums ką padės, juk ten tik atrakinimo/užrakinimo pultelis, ir jam manros dar code card nebūdavo (ar būdavo?), čia tik nuo C5 ir naujesnių šita privilegija, nes pas XM ir kiti pulteliai nesiriša niekaip, yra ant pultelio ir Texton'o (nuotolinio centrinio blokelis po bardačioku) kodai, ir jie turi sutapti.
Jei visai niekaip neveiks, elektrikas Rolandas (kurį dauguma senų forumiečių žino) montuoja tik centrinį be signalizacijos, su atskiru pulteliu, už 80Lt. Reurais atitikmens nepamenu, apie 23.
Pultelio korpusą turiu, turiu net ir Textoną tam korpusui, bet su jais kažkas ne iki galo, nes kartais veikia tik užrakinimas, o kartais ir užrakinimas, ir atrakinimas. Gal mygtukas atsilitavęs, gal baterkių naujų reikia (būna ir taip, nors ir lemputė mirksi)... Tik tas pultelis dviejų mygtukų ir pavargusia mygtukų gumele, t.y. jei dar ne kiaura, tai jau beveik kiaura, nepamenu. Beje, būna dviejų rūšių pulteliai, su dviem ir su vienu mygtukais. 95tų metų Textonas su pulteliu dviejų mygtukų (jau radijo bangos ir antros laidos XM), o pvz 99 metų Textonas su vieno mygtuko pulteliu. Pajungus prie mašinos, veikia ir vienas ir kitas, vadinas skirtumas tik pačiam blokely ir pultely

Tiek iš mano patirties
