Polai, smulkią info apie savo variklį susirask pats. Bent jau aš jos neturiu; gal Artė turės. Bet kondiškės atsijungimas, užkaitus varikliui,
privalo būti. Jei ten yra nesutapimai temperatūroje-vadinasi, lazdavoja arba tavo antifrizo temperatūros rodyklė skydelyje, arba jos daviklis, arba kondiškės atsijungimo relės daviklis. Netikiu, kad esant +30C, 2.5TD variklio temperatūra nepakiltų virš 90C-maniškiame 2.1TD,
labai atsargiai važinėjant ir esant tikrai tvarkingai aušinimo sistemai, vidury dienos Donelaičio g. temperatūra buvo pakilusi iki 115C. 100C jau tapo nuobodžia kasdienybe, ir kasryt tenka papildyti antifrizo, nes nugaruoja/išstumiama per apsauginį vožtuvą; bent 30-50g kasdien.
shtirlic, tikrink tą linijos galą, kuris esant įjungtam sistemos galios maksimumui yra labiausiai apkraunamas. Jei yra rankinis greičio padėčių jungiklis-tikrink ties juo. Autoklimos atveju paprasčiausiai nežinau... Gali būti svilimas ir ties ventiliatoriumi-perkrovos atveju jie turėtų kaisti.
Sernai, tokiais orais tai yra bemaž normalu; priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir vietovės. Tačiau, jei temperatūra pasiekia 100C, bent porąsyk per savaitę pasitikrink antifrizo lygį-jis gali būti sumažėjęs. Ir pasistenk, kad rodyklė neperliptų 110C.
Evil, arba tu neišpasakytas "vezūnčikas", arba tavo mašinos aušinimo sistema kaip pas naujagimį, arba tu važinėji tik ryte-vakare
Šiomis dienomis nesutikau mašinų, kurių aušalo temperatūra nebūtų perlipusi termostato atsidarymo temperatūros. Pas visas maloniai ventiliatoriai ūžia

Šiaip, gal pasitikrink temp.daviklį?
