WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 20:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 14:36 
As atsiprasau, kad grudu savo posta i svetima, bet nenoriu kurti naujo, susije visgi.

Pastebejau labai keista ir idomu dalyka :)
Atsisedus i masina, kai joje laaaabai karsta, ir ja uzkurus, AUTO rezimas ijungia A/C ir pradeda pust, tada aisku isijungia greiciausias ventiliatoriaus rezimas, ir po sekundes ar dvieju issijungia lauk ir ventiliatorius apskritai nutyla ir is vis nesisuka, sioje situacijoje padeda tik degimo isjungimas/ijungimas ir ventiliatoriaus greicio nustatymas ranka, nustatant pries paskutine ventiliatoriaus greicio padala (viena padala zemesne uz auksciausia).

Kas bet bug'as ?

acioo :wink:

P.S. ranka nustacius didziausia ventiliatoriaus greiti rezultatas tas pats - sekunde/dvi pasisuka ir tada suvisam nustoja suktis.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 14:46 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
To Shtirlic
toks bugas buvo pas mane. Isardziau ventiliatoriu, radau apdegusiu kontaktu. Isvaliau, sutepiau ir surinkus viskas dirba kaip priklauso.

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 15:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Polai, užkaitus varikliui, kondicionierius atjungiamas automatiškai, kad neperkaistų variklis. Nežinau, kokiai temperatūrai esant jis turi išsijungti pas 2.5TD, bet pats veiksmas yra normalus.
shtirlic, kaip Haroldas ir rašė, bus perkaitę (susvilę) kontaktai ties max.pūtimo padėtimi. Tikrink greičio perjungėją.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 15:12 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 31 2004, 12:25
Pranešimai: 190
Miestas: Ramučiai
Uzhkaitus varikliui tai supraschiau kad butu 110 bet ne 90 ash kalbu apie ikaitima iki termostato atidarimo tai yra 86 laipsniai o ne kritines temperaturas. Beto apie atjungima neinformuoja niekas nes klimato kontroles lempechka tai dega ir displejus indikuoja shaldyma

Tai kaip tai suprasti ??? beto su kritiniu kaitimu bedu nera niekad neikaista variklis daugiau kaip iki 90 net ir stovint valanda kamshtije kaip buvau striges praita savaite :(

_________________
Polas
Renault Scenic 2003 1.9dCi - Sutinus Megane :)
<< 96 Xantia 1.8 16v - Viola


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 15:47 
proffanas rašė:
shtirlic, kaip Haroldas ir rašė, bus perkaitę (susvilę) kontaktai ties max.pūtimo padėtimi. Tikrink greičio perjungėją.


aciu uz patarima, bet gal as kazko nesuprantu, jei taip tai pataisykit:
pas mane greiciai persijungineja dviem knopkutem (+ ir -), kur ten galima rasti max padieties kontaktus ? kazkokia elektronine rele stovi giliau ?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 15:50 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
shtirlic rašė:
aciu uz patarima, bet gal as kazko nesuprantu, jei taip tai pataisykit:
pas mane greiciai persijungineja dviem knopkutem (+ ir -), kur ten galima rasti max padieties kontaktus ? kazkokia elektronine rele stovi giliau ?

Rasiau, tikrink kontaktus prie ventiliatoriaus!!!

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 16:13 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
shtirlic rašė:
aaaaaa, tai pati ventiliatoriu reikia lupt ir tept :)
supratau, aciu Haroldai, bandysiu laisvesne diena tai ir padaryt

Jop, pati ventiliatoriu.
O nusiima jis gan nesunkiai.
Nuimi desines puses apatine "absivke", du varzteliai T20 atsuktuvui, ir trys varzteliai krysminiam atsuktuvui. Ir nuleidi ventiliatoriu zemyn.
Tiek ziniu!
Sekmes!

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 17:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
As snd irgi kondicionieriu pasipildziau, pasimaliau 40 50 km/h greiciu po miesta ziuriu ogi vanduo verda laikas arbata uzsiplikyti. Cia normalu, ar ne, Mindaugas daktaras sako, kad tai naturalu ? Klink, klink

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 20:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
nesuprantu kaip jums iseina tuos variklius uzkaitint? Pas mane uzpiltas vanduo vos vos ruzavas (t.y. zema virimo temperatura), bet temperatura niekaip daugiau devyniasdesimt keliu laipsniu neperlipa, nors kasdien vaziuoju toki etapa, kur 4km iveikiu per 20 minuciu (t.y. neblogas kamstis), o kai ijungiu kondishina tai isvis 90 laipsniu nepasiekia... Ventiliatorius isijungia tik ijungus kondishina arba su siltu varikliu stovint vietoje. Ir tai tik vienas - antrojo dar negirdejau isijungiant...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 21:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Polai, smulkią info apie savo variklį susirask pats. Bent jau aš jos neturiu; gal Artė turės. Bet kondiškės atsijungimas, užkaitus varikliui, privalo būti. Jei ten yra nesutapimai temperatūroje-vadinasi, lazdavoja arba tavo antifrizo temperatūros rodyklė skydelyje, arba jos daviklis, arba kondiškės atsijungimo relės daviklis. Netikiu, kad esant +30C, 2.5TD variklio temperatūra nepakiltų virš 90C-maniškiame 2.1TD, labai atsargiai važinėjant ir esant tikrai tvarkingai aušinimo sistemai, vidury dienos Donelaičio g. temperatūra buvo pakilusi iki 115C. 100C jau tapo nuobodžia kasdienybe, ir kasryt tenka papildyti antifrizo, nes nugaruoja/išstumiama per apsauginį vožtuvą; bent 30-50g kasdien.
shtirlic, tikrink tą linijos galą, kuris esant įjungtam sistemos galios maksimumui yra labiausiai apkraunamas. Jei yra rankinis greičio padėčių jungiklis-tikrink ties juo. Autoklimos atveju paprasčiausiai nežinau... Gali būti svilimas ir ties ventiliatoriumi-perkrovos atveju jie turėtų kaisti.
Sernai, tokiais orais tai yra bemaž normalu; priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir vietovės. Tačiau, jei temperatūra pasiekia 100C, bent porąsyk per savaitę pasitikrink antifrizo lygį-jis gali būti sumažėjęs. Ir pasistenk, kad rodyklė neperliptų 110C.
Evil, arba tu neišpasakytas "vezūnčikas", arba tavo mašinos aušinimo sistema kaip pas naujagimį, arba tu važinėji tik ryte-vakare :)
Šiomis dienomis nesutikau mašinų, kurių aušalo temperatūra nebūtų perlipusi termostato atsidarymo temperatūros. Pas visas maloniai ventiliatoriai ūžia :) Šiaip, gal pasitikrink temp.daviklį? :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 28 2007, 23:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
sernai, nbent jau pas mane iki 100 ar daugiau nelipa. As taipogi kaune siomis dienomis vazineju, tai jei lauke virs 25 laipsniu daugiausia maciau 95 laipsnius, o siaip visad iki 90 tepakyla, islindus is sankryzos stoja i 83-85. Klima visad ijungta laikau. 100 dar nesu mates.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 29 2007, 08:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Evil, arba tu neišpasakytas "vezūnčikas", arba tavo mašinos aušinimo sistema kaip pas naujagimį, arba tu važinėji tik ryte-vakare :)
Šiomis dienomis nesutikau mašinų, kurių aušalo temperatūra nebūtų perlipusi termostato atsidarymo temperatūros. Pas visas maloniai ventiliatoriai ūžia :) Šiaip, gal pasitikrink temp.daviklį? :roll:


Siaip temperaturos davikliu linkes tiket del sekanciu priezasciu: Su saltu varikliu iki kazkur 87 laipsniu temperatura kyla sparciai, tada ima kilti labai letai (kaip suprantu atsidaro termostatas). Stovint kamstyje, kuomet lauko temperatura ~25 laipsniai temperatura soktelna iki ~93 ir po kiek laiko nukrenta iki ~89 (itariu dirba pirmas ventiliatorius) ir vel kyla ir vel krenta. Cia ta situacija kuomet neijungtas kondicionierius. Ijungus kondicionieriu iki 90 kyla letai ir maksimum dakyla iki ~92, esant lauko temperaturai ~28 laipsnius.

Aplamai pas mane temperaturos skale iki 110 laipsniu, o daugiau 95 uzkilusios nemaciau.

Variklio tepalo temperatura neuzkyla daugiau 75 laipsniu.
Vazineju tarp 8 ir 18 valandu, per daug nesidraskant, retai perlipant 3250rpm...

Gal kas turi duomenu prie kokiu temperaturu turi isijungti pirmas ir antras ventiliatoriai? Jauciu imsiu savaitgali ir nusipirksiu termometra, atkalibruosiu chainike ir ziuresiu ar tas daviklis gerai veikia....

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Bal 29 2009, 18:19 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 16 2006, 21:22
Pranešimai: 120
Miestas: Vilnius
Arte. rašė:
...
Stipriai krenta itampa vedinimo sistemos maitinimo grandinej. Pasvilusios jungtys, saugikliai, reles. Susirandi schema, atviortke i dantis, testeri i rankas, ir tavo savaitgalis gali buti visas uzimtas :wink:

Arte

gal kas turit schemų?
man reikia aušinimo sistemos schemos. Variklis 2.0, 16v, 97kW, mašina 95 metų, yra kondicionierius, bet nėra klimato kontrolės. stovi du radiatoriaus ventiliatoriai, į radiatorių įsuktas dviejų laidų daviklis.

_________________
ex << Xantia '96 2.0i 16v (kai užaugs bus C5, kolkas iki C5 neužaugs... jau nebėra)
Volvo V70 D5
ex << C2 1.4 HDi
<< C4 1.6 HDi VTS Coupe


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2009, 16:20 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 23 2005, 17:43
Pranešimai: 198
Miestas: Vilnius
kol pas mane veikė ventiliatoriai visais rėžimais tai nesu mates pakilus temp virš 90-92, kai labai karšta. Sudirba ventiliatoriai ir numuša iki 8nesdiašimt kelių. Jei įjungtas kondicionierius tai temperatūra pakyla arti 90 ir laikosi praktiškai mieste malantis, ventiliatoriai veikia pastoviai.
Dabar pradėjo kilti įsijunginėti greičiausias rėžimas ventiliatorių, ogi žiūriu tik vienas beveikia ir tas maksimaliu greičiu (kaip suprantu trys greičiai yra). Taigi, nežinau kaip ten su dyzeliais, bet benzinais kas važiuoja ir kyla temp tai kažkas netvarkoje manau, ar įjungta kondiškė ar ne, tik kad kondiškė stabilizuoja tą temp, ji kiek aukštesnė tampa, bet niekada nesu matęs smarkiai virš 90.

_________________
<< Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27
<< Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 23 2009, 19:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Tikrink ventiletoriu relites. Jos dazniausiai buna tokioj dezutej ant televizoriaus, tarp ventiletoriu, arba prie vairuotojo faru kaikurioms xantijoms buna. Kondika ijungus iskart turi ijungt abu ventiletorius letesniu greiciu. Turi but reles pasvile arba prie reliu kontaktai.

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 35 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007