TA sėkmingai praeita, bet tik iš antro karto. Kaip ir buvot sakę, nei važiuoklės, nei ratų ar bortų tvirtumo netikrino. Net nesu įsitikinęs, kad klibino sukabinimo įtaisą, nes to nemačiau. Praktiškai žiūrėjo tik lempas. Ir buvo prie ko prikibt. Namuose naktį sutvarkius ir tikrinant viskas buvo gerai, atrodė. Nuvarius ryte į TA net pats aiškiai pamačiau, kad labai mirksi gabaritų lemputės mirksint posūkians ir spaudžiant stabdį. AIški problema - trūksta masės. Vietoj staigiai nieko nepavyko padaryti, tad grįžęs namo prijungiau prie dėdės pasato ir pamačiau, kad viskas gerai. Vadinas, kaltas jau seniau mano įtartas pajuodęs masės laidas BXe. Galvojau pakaks, pasirodo ne. Pravedžiau greit naują laidą nuo kėbulo masės varžto po kaire lempa iki rozetės ir viskas tapo liuks

Tiesa, dar per pirminę TA buvo linksma, kai jis apžiūrinėdamas kažką ties sukabinimu rado ant rėmo privirintą lentelę su skaičiais.
Pasipiktinęs ir vos ne rėkdamas:
-O KAS ČIA DABAR?
Pradžioj tikrai nesupratau, nes lentelė tvarkinga ir privirinta ten turbūt prieš 20 metų, kai pagaminta pati priekaba. Aš ją tik nušveičiau, nes buvo uždažyta.
-Lentelė,- ramiai atsakiau.
-TAIGI SAVOS GAMYBOS. Techninį pasą.
Paduodu. O ten viskas gražu, rėmo numeris sutampa.
-Ai, čia viskas gerai. Grįžtam prie lempų tada.
Matyt šiais laikais, o gal ir tada buvo tiesiog išmušamas numeris matomoj vietoj ant pačių rėmo sijų. O ten koks darbštuolis dar ir lentelę padarė. Joje išmušta net trys eilutės. Pirmoje - VZMK (rusiškom raidėm), toliau neaiškus numeris, trečioj eilutėj su techniniu pasu sutampantis numeris. Įtariu, kad bičas pamanė, jog bandau kitą priekabą su betkokiu dokumentu prastumt
