Pabandžiau dar saviškę - jungiasi ir testuoja 91 metų BXiuką, galima net aktuatorių testus padaryt, t.y. patikrint kelias reles, purkštuką, laisvos eigos varikliuką. Rodo gyvus parametrus, ir jų visai nemažai: degimo ir įpurškimo kampas ir trukmė, laisvos eigos varikliuko procentai, gazo potenco procentai, apsukos, aušalo ir įsiurbiamo oro temperatūros, kolektoriaus vakuumas, lambda įtampa ir t.t. Tiesa, jungiasi tik prie Magnetti Marelli monopurškalo, t.y. mano atveju 1,6 variklis.
Bosch Mono-Jetronic A2.2 monopurškalas, kuris buvo dedamas ant BX 14, yra senovinis, kuris nevaldo degimo, o tik kuro sistemą, ir ten daviklių minimumas. Prie tokio Lexia galima prijungti, bet ji daro tą patį, ką gali pasidaryti ir pats, t.y. trumpina kontaktus ir nuskaitinėja lemputės mirksėjimą, ir viskas trunka tiek pat, kiek truktum ir pats, tik aišku išmeta ekrane info tikriausiai, ir galima paspaust, kad ištrintų irgi, nereik gilintis į kontaktų meną ir skaičiuoti mirksėjimo pačiam. Maniškio 14 klaidas bando skaityti, bet deja, vidury proceso nutrūksta ryšys ir išmeta Error - connection interupted. Gal kad kontaktas silpnokas, gal mašinos kompas pavargęs, gal kinietiška lexia grybauja. Nežinau, nelabai svarbu tas šiuo atveju.
Žo, jei kam reiks Kaune pagalbos su senąja dvikontakte fiške arba OBD fiške - nuo birželio vidurio galima kreiptis - pasijungti pasodairyti už ačiū arba už alų. Bet pagalbos nepažadu, nes nesu diagnostikas. Rudosios 30kotaktės fiškės kolkas vis dar laukiu, kol kiniečiai atsakys, ką nusprendė, nes atėjo neveikiantis brokuotas adapteris, o pas juos ten toj provincijoj kaip tik geras potvynis, nėra elektros, susisiekimo ir ne visad interneto, tai paprašė palaukti. Turėtų atsiųst naują, nes kitaip gaus neigiamą atsiliepimą, bet visko ten gali būt su jais...
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|