O del LED zibintu tai, jie tikrai skleidzia per mazai sviesos, kad butu apsvietas kelias, tai net neverta ju det. Kaitrine sakykim spinduliuoja 2000lumenu sviesos srauta, o tavo tas led lempa kokius 300Lm. Tai skirtumas manau akivaizdus. Plius-neveltui kaitrines lemputes ir turi standartus, tai apibrezia jog tu idejes to standaro lempute i savo zibinta, turesi reflektoriaus sufokusuota sviesos srauta tam tikra kryptimu. Ten ne vien cokolis skiraisi (H4, H7...) skiriasi atsumai plaukeliu ir ju pozicija vien tam, kad sviesa butu sufokusuota ten kur reikia, o ne belekaip. Tai juk gali nulauzti savo H7 cokolio stikline kolba, ir is senuku pajungti halogena stalinei lempai ir ikisti atgal. Galia kaip ir atitiks, cokolis irgi, bet svies belekur ir belekaip. Nematysi nei kelio ir akinsi visus aplink. Tas pats ir su LED. Tavo lempa yra pritaikyta halogeniniams zibintams ir jokie LED ar kokie kitokie ten nesideda. Cia tas pats kaip vietoj tepalo piltum koka kola, nes juk irgi skysta ir juoda...Tas pats ir cia, nesvarbu, kad sviecia, bet sviecia ne taip kaip reikia ir ne tiek kiek reikia. Cia reiketu nesideti ne del to kad TA atims, o del kitu ir savo geroves. Tam ir yra tos taisykles, kad negalima detis kitokiu sviesos saltiniu nei gamintojo deklaruotu. Nes kiti tiesiog per durni suprast, kad jie netinkami, jiem reikia ir viskas...Beja, as cia nestumiu ant taves ar dar ka, as tiesiog noriu paaiskint situacija, kad supratum kame reples

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)