WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Akumuliatorius http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=33151 |
Puslapis 3 iš 4 |
Autorius: | assembled [ Lap 30 2015, 18:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
linutele123 rašė: As is telsiu....ir bandant ieskot pagalbos autodaliu parduotuvese ir servisuose i mane ir masina ziurejo kaip i kosmini laiva...pasiule i prancuzija vaziuot... Kur čia tokie patarimai duodami ? ![]() |
Autorius: | linutele123 [ Lap 30 2015, 19:03 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Visur nori priimt tik kol nepasakai,kad masina Citroen xsara Picasso.... net akumuliatoriu gavau mastyt pati kaip pajungt...problema dar neišspręsta.Niekas tokio klemo akumo su sriegiais nematęs... |
Autorius: | pofke [ Lap 30 2015, 19:12 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Foto gal turi, jei jau toks durnas? |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 30 2015, 19:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Audrelis nežinodamas reikalo prirašė nesąmonių jau apie naujus. Naują tokį galima nupirkt tikriausiai, bet reikai žinot, nuo kokio modelio eina atskirai nuo laido, ir pirkt originalą, t.y. užsakysi, lauksi kelias savaites ir mokėsi apvalią sumelę. O pas kai kuriuos modelius kataloge tas klemas kartu su laidu "masė į kėbulą ir masė į variklį" arba su laidu "pliusas į starterį, generatorių ir BSM bloką" ar panašiai, tai tokiu atveju atskirai niekaip nenupirksi. Ieškot reikia šrote arba pas privačius ardytojus tokio daikto. Būna pas Citroen, Peugeot, Renault markes. Esu manrods matęs ir pas kažkokį italą ir gal net vokietį, bet bijau meluot. O jei nerandi, tai susirask meistrelį, kuris uždės paprastą standartinę jungtį, ir tiek ![]() Kitam kartui, jei tokį patį visgi uždėsit. To daikto sėkmingas numovimas yra atliekamas ne tuo būdu, kokiu jūs darėt, t.y. turbūt atsukot varžlę, nuėmėt laidą ir paskui atsuktuvu ar laužtuvu lupot tą likusį žalvarinį sriegį. Jis lupasi kitaip - pralaisvini veržlę, kad klibėtų ir laisvai sukiotųsi, tvirtai imi rankomis ir klibini. Jei neprisioksidavę ir nepripuvę, nusiima greitai ir lengvai. Kartais dar reikai truputį pasmurtauti daugiau. Jei labai pripuvę - galima išgręžioti pačio mirusio akumuliatoriaus kontaktą, ir taip numauti. Dedant ant naujo, būtina išvalyti visus oksidus ir gausiai sutepti tepalu, kad viskas mirktų - sekantį kartą nebus pripuvę ![]() |
Autorius: | linutele123 [ Lap 30 2015, 19:28 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Ačiū už patarimą. Įtariu kad teks ieskot pačiai ...tik sunku bus. Nes dauguma,kieno klausiau net nesuprato kad taip buna kol nepamatė. Siūlė tik paprastą klema pasikeist,tik pabūgo,kad laidas trumpas...žodžiu eilinis vargas man. ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | pofke [ Lap 30 2015, 19:41 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Maža problema, kad minuso laidas trumpas. Su pliusu įdomiau. |
Autorius: | HeLLmiX [ Lap 30 2015, 21:06 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
tadas1991 rašė: Audrelis nežinodamas reikalo prirašė nesąmonių jau apie naujus. Naują tokį galima nupirkt tikriausiai, bet reikai žinot, nuo kokio modelio eina atskirai nuo laido, ir pirkt originalą, t.y. užsakysi, lauksi kelias savaites ir mokėsi apvalią sumelę. O pas kai kuriuos modelius kataloge tas klemas kartu su laidu "masė į kėbulą ir masė į variklį" arba su laidu "pliusas į starterį, generatorių ir BSM bloką" ar panašiai, tai tokiu atveju atskirai niekaip nenupirksi. Ieškot reikia šrote arba pas privačius ardytojus tokio daikto. Būna pas Citroen, Peugeot, Renault markes. Esu manrods matęs ir pas kažkokį italą ir gal net vokietį, bet bijau meluot. O jei nerandi, tai susirask meistrelį, kuris uždės paprastą standartinę jungtį, ir tiek ![]() Kitam kartui, jei tokį patį visgi uždėsit. To daikto sėkmingas numovimas yra atliekamas ne tuo būdu, kokiu jūs darėt, t.y. turbūt atsukot varžlę, nuėmėt laidą ir paskui atsuktuvu ar laužtuvu lupot tą likusį žalvarinį sriegį. Jis lupasi kitaip - pralaisvini veržlę, kad klibėtų ir laisvai sukiotųsi, tvirtai imi rankomis ir klibini. Jei neprisioksidavę ir nepripuvę, nusiima greitai ir lengvai. Kartais dar reikai truputį pasmurtauti daugiau. Jei labai pripuvę - galima išgręžioti pačio mirusio akumuliatoriaus kontaktą, ir taip numauti. Dedant ant naujo, būtina išvalyti visus oksidus ir gausiai sutepti tepalu, kad viskas mirktų - sekantį kartą nebus pripuvę ![]() Pritariu Tadui, rasi nebent tik pas tuos kas ardo. As tik pas pikaso ir tesu mates ta daikta, kazi nuo kitu ar tiks sriegis? O del nuemimo, as bent jau asmeniskai ji nuiminedavau su atsuktuvu, geriausiai su keliais, pakelineji lapkutes paeiliui po biski ir po keliu ratu pats atsoka, nes tas akumo kontaktas toks biski i kugi eina. Tik nokiu budu negalima stipriai lauzti tu kojeliu, bet kaip suprantu info jau pervelai ![]() ![]() |
Autorius: | Dominykas [ Lap 30 2015, 23:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Verkiat cia apie ta perdaryma... nafik isvis reikia tu debilisku greitu jungciu... sakysit del greito nuemimo? Paimi normalia klema, prasuki ant kontakto ir numauni. Sakot chren prasuksi? O kai ta suda plasmasini uzverzia ir jis ten susioksiduoja tai lengva atsukt? Geriausia nors labai silpna maciau pas c5. Pakeli mentele ir numauni klema. Bet as uz gera ir patikima kontakta. Kastruokit ta greita jungti ir dekit normalia klema. Nesizudykit del sudniekio. |
Autorius: | tadas1991 [ Lap 30 2015, 23:10 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Tos greitosios tai beveik pas visus naujus PSA bolidus, DOminykai, bet dažniausiai tik pliusinė, o minusas vistiek skardinė ant varžtelio. Čia tam, kad šiuolaikiniuose boliduose beveik kiekviena procedūra reikalauja "disconnect battery or it will disconnect You" ![]() Su sriegiais irgi patogu, labiausiai dėl to, kad nereikia jokių įrankių nuėmimui ir uždėjimui. O su nesuveržtom klėmom patogiai ir saugiau galima važinėt tik su senu benzu, kur elektros poreikius babinai, pūtikui ir prietaisų skydelio rodykliniam laikrodžiui pilnai tenkintų ir 2mm^2 laidas, ir gal net starteriui tokio pakaktų, jei lengvai kuriasi. |
Autorius: | ukw [ Gru 01 2015, 00:04 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Ponai, Jums reikia paauksuotų kontaktų. http://lemona.lt/index.php?page=item&i_id=28681 |
Autorius: | Saulynas [ Gru 01 2015, 08:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
ukw rašė: Ten to aukso -0,0000 ![]() |
Autorius: | linutele123 [ Gru 01 2015, 08:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
o gal kuri galetu padet man rast ta jungti? ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 01 2015, 09:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Kiek pamenu, tai nei vieno aktyvo iš Telšių. O iš kito miesto, ieškot, surast, siųst, ypač jai be avanso, supraskit... Čia tokių prabėgančių krūvos, kuriems smulkios bėdos sukelia tiek ramybės, kad parašo forumiuke, o išsprendę problemą dingsta į vandenį. Dabar gi irgi net neparašėt, kurio reikia, pliusinio ar minusinio |
Autorius: | linutele123 [ Gru 01 2015, 10:08 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Reikia minuso.Galiu tartis ir su avansu.tik kad gelbetu kas.Gal parasykit jei galetumet padet ir sutarsim.nes dabar tas nulūzusias "lapkutes" suramsciau aplink...užsukau klema ir veikia....bet juk nelogiska taip važinėt ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Gru 01 2015, 10:38 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatorius |
Jei tvirtai laikosi, krovimas geras ir akumuliatorius naujas bei patikimai pritvirtintas tvarkingai, nesukčiau sau galvos be reikalo ![]() Moterys juk ne vyrai ir ne meistrai, akumo nenuiminėja kas antrą savaitę. |
Puslapis 3 iš 4 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |