WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 02 2025, 19:40

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 23 24 25 26 27 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 07:36 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 25 2011, 13:38
Pranešimai: 17
Miestas: Kaunas
http://www.blacklightpower.com/pdf/MotivePower.pdf

Vat kai si technologija ateis i masine gamyba...turetu buti perversmas autopramoneje...jei naftininkai tik neuzlenks jos. Aisku si technologija laboratorijoje tik bet potencialas tai labai didelis.

Trumpai esme: is vandens(vandenilio gauto is to kiekio vandens) isgauna 2000 kartu daugiau energijos nei is to pacio kiekio benzino (teorinem salygom). Praktiskai nuostoliai buna visados didesni, bet vistiek tai ispudingi skaiciai o ir kuras yra paprastas vanduo arba vandenilis.

Laukiam, nesulaukiam.... :D

_________________
Citroen C5, 2.2HDI, 2001


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 07:53 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
hercas rašė:
http://www.blacklightpower.com/pdf/MotivePower.pdf

Vat kai si technologija ateis i masine gamyba...turetu buti perversmas autopramoneje...jei naftininkai tik neuzlenks jos. Aisku si technologija laboratorijoje tik bet potencialas tai labai didelis.

Trumpai esme: is vandens(vandenilio gauto is to kiekio vandens) isgauna 2000 kartu daugiau energijos nei is to pacio kiekio benzino (teorinem salygom). Praktiskai nuostoliai buna visados didesni, bet vistiek tai ispudingi skaiciai o ir kuras yra paprastas vanduo arba vandenilis.

Laukiam, nesulaukiam.... :D

Nupirks technologija su patentu koks automobiliu pramones gigantas ir i stalciu numes dulket kaip ne kart yra buve,nes tas jiems nenaudinga

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 09:43 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Amžinųjų variklių nebūna... Bet kuriuo atveju daugiau sunaudojama energijos skaidant vandenį, nei gaunama jungiantis vandeniliui su deguonimi. O pigaus būdo gaut vandenilį dar nėra

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 09:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 25 2011, 13:38
Pranešimai: 17
Miestas: Kaunas
Rivo rašė:
Amžinųjų variklių nebūna... Bet kuriuo atveju daugiau sunaudojama energijos skaidant vandenį, nei gaunama jungiantis vandeniliui su deguonimi. O pigaus būdo gaut vandenilį dar nėra


Deja...kolega atsilikes esate :) Yra technologija. Su katalizatoriaus pagalba veikiama vandenilio atomai, elektronai pervedami tokias orbitas is kuriu grizdami generuoja didziulius energijos kiekius ir netgi ne vienas universitetas patvirtino tai bandymais. Perskaityk visus sios kompanijos straipsnius, mokslinius tyrimus, bandymus. Jie netgi perrase kvantines fizikos dali apie vandenilio elektronu busenas, labai idomi terija ir galimybes labai placios. Sios kompanijos progresa stebiu jau kokius 10 metu.

_________________
Citroen C5, 2.2HDI, 2001


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 12:29 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
hercas rašė:
Deja...kolega atsilikes esate :) Yra technologija. Su katalizatoriaus pagalba veikiama vandenilio atomai, elektronai pervedami tokias orbitas is kuriu grizdami generuoja didziulius energijos kiekius ir netgi ne vienas universitetas patvirtino tai bandymais. Perskaityk visus sios kompanijos straipsnius, mokslinius tyrimus, bandymus. Jie netgi perrase kvantines fizikos dali apie vandenilio elektronu busenas, labai idomi terija ir galimybes labai placios. Sios kompanijos progresa stebiu jau kokius 10 metu.


Kitaip sakant, nuvedam duslintuvą per kondensatorių į baką ir turim amžiną variklį? nuo kondensatoriaus dar ir namus pašildysim... Taigi užpatentavus tokias technologijas Nobelio premiją išleisi patentui aplaistyt... Energijos tvermės dėsnio dar niekas neatšaukė.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 13:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 25 2011, 13:38
Pranešimai: 17
Miestas: Kaunas
O kur matai, kad pazeidziamas energijos tvermes desnis?
O kaip tada su branduolinem reakcijom? Procesai labai panasus, bet ju niekas nebando paneigti

_________________
Citroen C5, 2.2HDI, 2001


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2011, 13:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jei būtų nors kiek panašu į branduolinę reakciją, elektros kainas būtų keliolika kartų mažesnė, tik už elektrinės priežiūrą :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2011, 07:26 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
hercas rašė:
O kur matai, kad pazeidziamas energijos tvermes desnis?
O kaip tada su branduolinem reakcijom? Procesai labai panasus, bet ju niekas nebando paneigti


Procesas skiriasi iš esmės. Branduolinėse reakcijose niekas neplanuoja medžiagos (urano) gražinti į pradinę būseną. Panaudojom ir skilimo produktus užkasam (labai giliai). Ir užkasa jau nebe uraną...
Čia planuoja vandenį suskaidyti į vandenilį ir deguonį ir sudeginant vandenilį (taip oksidacijos procesas vadinasi) vėl gauti vandenį.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 16 2011, 13:42 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
šiokia tokia kuro sutaupymo galimybė pasiturintiems... imamas specialaus hermetikas, kuris supilamas į visus keturis automobilio ratus. Panaudotasis hermetikas automobilio padangoms suteikia apsaugą nuo pradūrimo, tuo pačiu, galima sutaupyti ir degalams bei prailginti padangų eksploatavimo laiką. (Kaip žinome, per mažas slėgis padangoje lemia didesnį pasipriešinimą riedant ir didina kuro sąnaudas; be to, bagažinėje vežiojamas atsarginis ratas, kaip ir kitas tampomas bereikalingas balastas, taip pat neigiamai atsiliepia kuro sąnaudoms)

Išsamiau: http://auto.delfi.lt/autonews/nemirting ... d=50710686


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 17 2011, 07:59 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
1. Sunkesnės padangos -> didesnis kuro suvartojimas, labiau dėvisi stabdžiai
2. Buvau pagavęs atsuktuvą. Išlindo per šoną... Padangos suremontuot nepavyko. Taip, kad atsarginis ratas savo reikšmės dar neprarado.
3. Dauguma tų hermetikų skirti tik nuvažiuot iki serviso. Ten būtina perspėt meistrus (sprogus mišinys). O ir padangas tie hermetikai valgyt mėgsta
4. Jei ventilis leidžia, hermetikas nepadės. Slėgį padangose sekt reikia bet kuriuo atveju...

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2011, 10:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Rivo rašė:
1. Sunkesnės padangos -> didesnis kuro suvartojimas, labiau dėvisi stabdžiai
2. Buvau pagavęs atsuktuvą. Išlindo per šoną... Padangos suremontuot nepavyko. Taip, kad atsarginis ratas savo reikšmės dar neprarado.
3. Dauguma tų hermetikų skirti tik nuvažiuot iki serviso. Ten būtina perspėt meistrus (sprogus mišinys). O ir padangas tie hermetikai valgyt mėgsta
4. Jei ventilis leidžia, hermetikas nepadės. Slėgį padangose sekt reikia bet kuriuo atveju...


1. Na, to mišinio viso labo pusė litro... tad nuo jo padangos sunkesnės nepasidarys... Minusuojam 10 kartų sunkesnį (minimum 10-15 kg.?) atsarginį ratą... Lygu svorio minus...? (Rivo, žiūriu, su matematika sunkokai? ar tik per skubą neapsižiūrėta...)
2. Antra: per atsuktuvus važinėti juk ir nereikia :)
3. Čia specialus hermetikas. Jis padangų nevalgo. Kaip rodo atliktas bandymas, pradūrus padangą vinimis slėgis nei per kur nekrito
4. O ventilis, aišku, turi būti teisingas ... :)

p.s.: Čia pasiūlymas normaliems bičams, kurie gali leisti investuoti į savo automobilį. O tiems kas miršta dėl kiekvieno cento, šiuolaikinė rinkodara į tokius juk nesiorientuoja (tad ir pasiūlymas tokiem aišku netaikomas) :lol:


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2011, 16:13 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
1. Puslitris marmalo į padangas??? Anas gi ne dujos, kad tolygiai pasiskirstytu. Paliksi mašiną savaitgaliui, apie ratų balansą gali pamiršt... Gi gramais dėlioja, kol pagauna teisingą, o čia po 125G padangon... taip ir šarnyrus keist gali tekt. Be to padangos svoris nelygu svoriui bagažinėje. Pabandyk ant dviračio stipinų kokį kilogramą užsidėti (panašiai kaip plento sportiniai dviračiai) Inercija biški kitaip veikia...
2. Nereikia, ale vat pasitaiko... Ir būtent tada (Merfio dėsniai), kai atsarginio rato neturi... :-(
3. Koks tikslas prisipumpuot specialaus, jei galima vežiotis skirta sandarinimui ir nuvažiavimui iki serviso? Ten sutvarko kaip priklauso ir tiek žinių...

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2011, 22:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
ką jūs čia dabar buriat? Suvarai marmalo ir važiuoji, visas jis pasiskirsto ir nedingsta balansas. 5kg pasunkėjęs ratas yra toli gražu ne tas pats, kas 5kg įmesti į bagažinę. 5kg rato svorio pokytis daro analogišką įtaką sąnaudoms ir dinamikai kaip 10x svoris salone. jau nekalbam apie didesnį krūvį pakabai.

itogo, 2 litrai arba kokie 2,5 kg suvaryti į padangas atsispindės kaip 25kg bagažinėje. Sutaupysi čia nebent vietos bagažinėje... jei zapaskės vietoje dujų balionas, tai labai neblogas sprendimas.


draudi KASKO, gauni ir pakaitinį automobilį savaitei arba dviem, priklausomai nuo "plano", ir pagalbą kelyje... neaktuali zapaskė tampa.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 19 2011, 07:11 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Kosmoz rašė:
ką jūs čia dabar buriat? Suvarai marmalo ir važiuoji, visas jis pasiskirsto ir nedingsta balansas.


Pasiskirstęs jis ten taip ir sukietėja? O jei paskui mašina pastovės savaitę nejudinama, nesubėgs nuo šonų?

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 19 2011, 18:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
Rivo rašė:
Kosmoz rašė:
ką jūs čia dabar buriat? Suvarai marmalo ir važiuoji, visas jis pasiskirsto ir nedingsta balansas.


Pasiskirstęs jis ten taip ir sukietėja? O jei paskui mašina pastovės savaitę nejudinama, nesubėgs nuo šonų?


neturėtų, juk jei būtų skystas, tai ne užklijuotų skylę, o išbegtų per ją... galų gale bent mano mašina ilgiau kaip tris dienas nestovi... ir tai retai būna, kasdien važiuoja.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 23 24 25 26 27 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007