Ten nauji garantiniai auto, kurie, man atrodo, pasibaigus garantijai, bus iškart parduoti

Nežinau, kaip jum atrodo, bet man 1,2i benzinas su turbina ir nežmonišku kiekiu kilovatų ir niutonų kvepia maža rida. 1,6vti arba 1,6thp benzinai iš Peugeot/Citroen gvardijos būna su tikru automatu, bet ten irgi, derinys atominis - variklis, kuris nuo 100-120kkm jau pradeda kelti bėdas, ir legendinė AL4 dėžė, kuri, tiesa, 100kkm be bėdų tikrai nuvažiuoja, nuvažiuoja ir dar tiek. Tai gal ir paguoda, kad dėžė nesuges, nes variklis suges pirmiau. Tiesa, šito motoro į kokį C3 nerasit, bet pas C4 jau buvo. C4 nėra miesto mažylis, aišku, bet ir nelabai didelis. 208 1,2benzai pilnos galios (110arklių), rodo, kad turėjo ir pilną automatą EAT6. Ten japoniškos AM6 dėžės prancūziška kopija, sakoma labai neblogas daiktas. Laikui dar nespėjęs pilnai pasiteisinti, bet ridos jų neblogos. Tokia kombinacija teoriškai įmanoma 208tukui, bet reikia žiūrėti, kiek įmanoma realiai. Taip sakant, ar nebus čia ta versija, kur egzistuoja, bet niekas gyvai nėra matęs ir barankos tokiam sukinėjęs, kaip kokio C5 su 3.0 V6 ir mechanine dėže...
O tikri automatai ir labai maži varikliai tai tik pas tikras japaškes. Kolega vairuoja litrinį Daihatsu, trijų cilindrų, pilnas automatas
Robotizuotos mechaninės dėžės yra kantrios ir važiuoja daug kilometrų, bei tie perjungimo mechanizmai iki kažkokios ridos taip pat nekelia didelių bėdų, išskyrus kad kartais reikia sukalibruoti. Bet už tai tas važiavimas labai užknisa neišpratusį vairuotoją. Automatas jungia švelnia ir beveik nejuntamai, mechanika jungia pats vadyla, tai jei ir timpt, tai tuo metu, kai tikiesi, ir būna tas timpt, viskas normaliai. O kai jungia robotas, tai tas timpt visada toks netikėtas ir nepaaiškinamas, ir visada atrodo su koja ir ranka perjungtum daug greičiau ir švelniau. Paprastai žmonės, kurie važinėja, sako, kad jiem viskas normaliai, nes gana greit įprantama ir nebepykstama, bet kiek pats važinėju bandydamas po remontų, tai man labai smegenys neišneša to džiaugsmo
Iš savo pusės galiu pasakyt tik tiek, kad varikliam su robotinėm dėžėm diržus keičiu su įjungtu degimu, kaip sakoma, per plauką nuo vožtuvinės avarijos
