audreeliss rašė:
Jei gerai moku konvertuoti iš $ į € tai gaunasi panašiai kas čia pirkti apie 112 €. Bet pasinaudodamas proga norėčiau paklausti ką daro tas laidas kur vienoje pusėje krokodilai, o kitoje obd ir dar kažkokia fiškutė yra ? Kad prie akumo jungiasi tai aš suprantu, bet kam tai ?

O antra nuo galo foto tai kaip suprantu autobusiukams ?
Full chip versija, už tai ir brangiau. Lietuvoj retas kas tokią pardavinėja, tai visą likutį skirtumo sau uždirba, nes paprastą aplaužytą ir už 60 baksų chebrai yra tekę nusipirkt. Laidas, kuris yra su trim galais (OBD, krokodilai ir dvikontaktis kištukas), tau nebus reikalingas. Jis skirtas prisijungimui prie seniausių bolidų, pas kuriuos diagnostinė fiškė dviejų kontaktų ir dviejų arba išvis vieno laido. Ir kiekvienam kompui atskira. Tam dalykui reikalingas dar ir maitinimas, kuris yra imamas nuo akumo. Viską mato, viską skaito, bet nelabai daug ten rodo. Vis dėl to, šį bei tą rodo, orientuotis padeda, išskyrus patį paprasčiausią mono Bosch A2.2, kuriam galima nuskaityt tik pagal lemputės mirksėjimą, visi kiti mono ir daugiataškiai purškalai turi tiesioginę sąsają su duomenų nuskaitymu.
Žodžiu ji tinkama bolidams nuo kokių 88-89 metų iki gal kokių 96tų, kai nuėmė paskutinį senosios jungties modelį (tikriausiai ZX, nes pas XM antroką lyg ir jau jau ruda fiškė.
Busikam reikalingas dar kitas adapteris, kuris yra aktyvus (su savo dėžute) ir nelabai pigus. Bet dar nebuvo jo prireikę.