Skapas rašė:
tadas1991 rašė:
Išimk tas priešrūkines visai. Teko su skylėm varyti net su esančiu viduje jungikliu - viskas OK buvo. Nors šiaip taip ir lyg neturėtų praleisti. Labai gerai tam eina juodas PVC arba bet kokia kita plokštė. Plogiausiu atveju galima išpjauti kažkokiu dangtelius net iš variklinės alyvos bakelio šonų arba kartono ir nudažyti guašu - visvien turi praleisti, jei salone nesugalvos užsidegti tų žibintų lemputė, o jei jų nebuvo - tai ir nesugalvos...
Is vis nieko nebesuprantu - vieni sako, kad skyles negerai (tipo pavojinga), kiti - kad OK, tai kaip is tikruju?
Negerai, bet jei neprikimba - tai ir ok. Esu dukart praėjęs su skylėmis. Jeigu jau per pakartotinę randa pažymėta, kad kažkas su jomis negerai - tikriausiai nepraeis, reiks uždengt.
Dominykai - bent jau seniau, prieš kelis metus, priešrūkinių žibintų kampas buvo matuojamas, bet jo nuokrypis buvo nedidelis trūkumas. Tikrai žinau, nes mano Xantijos TA lape tas parašyta. Sakytum, leistų nuokrypį tik žemyn - logiška būtų, nešviečia, bet ir kitų neakina. O dabar nuokrypiai abu pliusiniai iš kurių vienas 9proc - praktiškai Dievui į langus... Nedidelis trūkumas...
Ar dabar jau pasikeitė?
Nežinau, visi skundžiasi, kaip jiem blogai ir prie visko kabinėjasi. Nesu TA važiavęs daug kartų, na gal max 10, bet visada tikrintojai būna gana draugiški ir tolerantiški, kartais net parodo didelį trūkumą ir vistiek praleidžia, paskatindamas susitvarkyti. Gal tie narsuoliai, kurių priekabiai nepraleidžia, atvažiuoja budulio snukiu, su treningu, į tikrintoją kreipiasi TU ir jei randama kokių priekabių - drąsko akis ir reikalauja parodyti arba net kviesti pamainos viršininką. Tada suprantama