WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 19:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1011 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 57 58 59 60 61 ELLIPSIS 68 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 09 2015, 19:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tai gal ir nejunginės tų mazdų, arba gal jiems ir įrangą nupirks, ir išmoks. Velnias žino, už jų aparatūrą ir mokslus mokam gi mes patys, tai koks jiem skirtumas. Klaidas nuskaityt velniažin kokio mokslo nereikia, mes jaunimas ir patys susigaudom intuityviai, seneliam gal poros valandų kursus praves ir išmoks su dylerinio lygio įranga ir patys jungtis.
O pas dabartinę mazdą klaidų skaitymui vis dar ne OBD protokolas?
Prie senolių faktas, kad tikrai nesijungs, nes kiekvienas fabrikas savo asmeninę jungtį turėdavo.

Na bet čia kolkas tikriausiai svaičiojimai, kaip ir su tikrinimu, ar katalizatorius realus, ar tik katalizatoriaus formos bakelis kabo, su užrašu "katalizatorius".

Bet faktas, kad prieš keturis metus dyzelius dar gazuodavom tik iki 2000rpm ir praeidavo be problemų ir neprapūsti nevaikomi dyzeliai, o dabar jau tiems, kurie nenori mokėti tris kartus, prieš kiekvieną TA seno dyzelio be katulio ir FAPo ritualu tapo prasivažiavimas trečiu bėgiu iki kokių 100kmh.

Beje, pas mano C15 ieškojo rankinio ant priekinių ratų. Nerado :mrgreen:
Šiaip naujokui senasis darbuotojas pasakojo: "kai atvažiuoja citroenas, visada pasibandai ir priekiniu tiltu rankinį. Jei rankinio prieky nėra, reiškia NE TAS citroenas ir rankinis normaliai"

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2015, 19:41 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
OBD tai OBD, bet dar naudotis reik mokėti ir klaidas atpažint. Pas mano pežiką irgi yra klaidų, pvz viena iš jų, kad nėra cd changerio. tai kažin, išmes iš apžiūros ar nelabai? ir kaip SRS atpažins, kad varža kur diržuose uždėta? Laupys apšyvkes? Ar su Mersine diagnoze sprogdins visus airbagus ir diržus?

Karoč, slėptis tiems šūdžiams po lapais. Pradžioj tegul įsigyja liuksometrus ir išmoksta jais naudotis.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2015, 20:57 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
tadas1991 rašė:
Šiaip naujokui senasis darbuotojas pasakojo: "kai atvažiuoja citroenas, visada pasibandai ir priekiniu tiltu rankinį. Jei rankinio prieky nėra, reiškia NE TAS citroenas ir rankinis normaliai"


Aha, kad nereiktų po to Alvydui skambinėt į TAC ir koliotis su jais :D

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2015, 22:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
o siti manevrai apmokymai ir panasiai vyksta visur, ar tik konkreciai chemijos pr?


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2015, 15:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nežinau, ar tik Chemijos buvo, bet jau pasibaigė, jau dirba ir naujokai, ir kažkokie senoliai. Šiandien nuvažiuota į Chemijos su išoriškai suvargusiu, bet visai neblogai važiuojančiu dėdės P406, tai pataikiau ant kažkokio dieduko, dar niekad nematyto. Matyt iš kažkur kitur atvarė arba senolius iš pensijos pasikvietė, kad trūkstant darbuotojų pridėtų ranką. Klaidas rašėsi ant lapelio, o tik paskui vienu pirštu į kompiuterį suvedinėjo, varge vargeli kiek laukt reikėjo... paskui dar lapų jam per mažai printeris atspausdino...
Stiklo mažą įtrūkimą, kur aiškiai iš akies matosi, kad per mažas, kad kliūtų, su rulete matavo, ir tos ruletės per kolegų stalus eidamas 5min ieškojo. Savo štampuko lapams užštampuoti irgi ieškojo :D

Žodžiu pasiteisino faktas, kad reikia važiuoti su išsiurbliuota ir nuplauta mašina, nes nieko to nedarėm ir realiai ruošėmės praeiti per pakartotinę, bet prasinešė senolis netikėtai stipriai:

1.Rankinio efektyvumas per mažas. Įtariu tiesiog per silpnai truktelėjo, bet važiuojant ir traukiant tikrai ratai nesiblokuoja, teks žiūrėti.
2. Vairo traukės antgaliukas vienas kliba. Tvarkoj, tikrai yra bildukas, tik aš jo būtent antgaliuose neradau. Žiūrėsim, jei reiks ir keisim
3. Vairo stiprintuvo skysčio nuotėkis. Čia tokią nesąmonę įrašė todėl, kad šlapias bakelis ir pasidengęs purvu. Dar tokio čiūdo neteko matyt, bet nuplausim ir bus gerai. Kolonėlė ir vamzdžiai sandarūs, tai tegul aiškinasi patys, kodėl ten buvo kas įrašyta. Realiai, kažkodėl rasoja per dangtelį, ir nepadeda net įdėjus gumelę...
4. Akumuliatorių baterija nesaugiai pritvirtinta. Dėžėje, kaip priklauso, bet nėra viršutinės metalinės juostelės, ir nulūžus jos sriegio plastikinė auselė. Kažką subursim, gal net su šniūru pririšim
5. Duslintuvas kiauras. Tikrai taip, yra kelios mažos mažos skylutės, per kurias truputį juoduoja, bet garso jokio. Rado iš trijų tik vieną ir irašė GALINIS BAKELIS :) Savininkas aišku susitvarkys visas.
6. Sunkiai atsidaro ir užsidaro galinės dešinios durys, prirūdiję fiksatoriai. Senolis lindo ieškot vidurinio diržo. Diržą aš jam suradau per taip pat stringančias kaires duris, bet sumąstė dar pasižiūrėt į ant galinės sėdynės padėtą šmutkių komplektuką, tai pats sugalvojo atsidaryt dešines. Reikėjo užrakint arba dėt šmutkes ant priekinės sėdynės :D
7. Dega airbago lemputė. Viskas normaliai, kabinsim ant laido ir žiūrėsim, ant ko ji keikiasi. Fiškės po sėdynėm jau prieš mane sutvarkytos, tai gali būti ir ten, ir ne ten.
8. Dėl nesandarios sistemos negali pamatuoti dūmingumo
9. Taip pat dūmingumo negali matuoti dėl degančios variklio klaidos lemputės. Pavasarį testavom, tai ten viso labo buvo gazo potenco kažkokie trikdžiai, bet niekas nenorėjo jo puikiai veikiančio taip sau keist, bet senolis tuo nepatikėjo. Turi nedegt. Vadinas taip pat prireiks laidos ir galbūt potenco ar laidų magijos

Tai va visiškai kitoks vaizdas, negu iki šiol teko sutikti :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2015, 21:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Tai va, o realiai saugumui kelyje kurie punktai įtakoja? Pirmas, antras ir ketvirtas, na gal dar septintas-geriau airbag'as suveiktų tada, kai reikės :)

Per tiek metų nuo to laiko, kai TA atlikimą perėmė Transeksta, šitiems monopolininkams alternatyvos taip ir neatsiranda...Gera "lesyklėlė" su milijoniniais pelnais :roll:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 04 2015, 22:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Esmė tame, kad valstybė nurodo maksimalią TA kainą, o aš nežinau tokios vietos, kur jos netaikytų.
Šiaip savos mašinos man visad iš pirmo karto, esu už priekabą dukart mokėjęs, bet ten aiškiai masės žibintams trūko, tai viskas normaliai :)
Nuvažiavau gi su purvina, neruošta ir nepačiupinėta mašina. Ant važiuoklės nuo mūsų kelių švaros prisikaupę tokių maumų, kad net man nebuvo malonu ten kišti rankas ir čiupinėti, nes byra kilograminiais gabalais :)
Dabar jau nebe prieš 20 metų, dabar jau svarbu ne tik saugumas, bet ir švara, ekologija ir saugumas sau pačiam, t.y. esam saugomi nuo pačių savęs, kad neprisiplotume ir nenustotume dirbti visuomenei naudingo darbo, kad nereiktų naudoti mūsų lėšų mūsų gydymui, o būtų galima išleisti fūrų provėžoms nuo privačių kelių šalinti :)
Ketvirtas punktas svarbus, bet tiems automobiliams, pas kuriuos akumuliatorius dedamas ant platformos ir tvirtinamas plokštele, kuri dar ir kimba į pado dantukus. Dar neteko matyt, kad kamnors iš dėžės iškristų, jei dėžė prisukta, kaip ir yra :)
Labiausiai vistiek durelės patiko. Suprantu, kaip tai gali kažkiek įtakoti saugumą, kai avarijos atveju reikia išlipti ir panašiai, bet pusė mašinų praeina su bent vienom nesidarinėjančiom, kita pusė atvažiuoja su nesidarinėjančiais langais, o koks ketvirtis vairuotojo langą šiaip taip atidaro tik specialiai TA, ir iš anksto, kad apžiūros metu neprašytų rodyt veikimo :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2015, 10:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Del akumo galima butu sutikti, kad jis turi buti pritvirtintas net ir dezeje. Cia tam atvejui jei auto tam tikroje situacijoje sugalvotu ratais aukstyn pabuvoti. tuo atveju nerisuktas akumas gali iskristi is savo dezes ir sakykim prisiliesti prie kapoto kas sukeltu trumpa jungima ir del skysciu nuotekio variklio skyriuje kiltu gaisras...

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2015, 13:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Vat as variau savo xsara ir uztaikiau i kontrolieriu su mokiniu (ir velnias mane gunde pasukt i kita eile, tipo greiciau... :doom: ); 4 h laukiau, eile didele, vos juda, pakalbinau, kad letai, tai sako - cia greitai, gi dviese dirbam... :lapux: likau apsales...Nedege nr. apsvietimas - atrado (kazkur laidas trukes, pries eidamas uztikau, tad nenustebino), kairej pusej galinej padangoj - guzas :roll: , vat cia man patiko, to nezinojau :roll: (padangos zemesnes ir platesnes, nei kiek priklauso, bet nesikabino). standartiskai keli tepalo lasai pakibe po varikliu (mano beda, zinau, tik kaip ilgam sprest - nesugalvojes) ir naujiena: keliu mm duziai stikle irasyti kaip NT (atkreipti demesi!!!, galimas gedimas!!!). Isvada - pakartotine TA/baltas lapas su 3,75 EUR, be teises aktyviai eksploatuoti... Dumingumas labai ok, bet dvigubai didesnis nei pries 2 metus -1,65 x 0,76 - kalnai ir amzius daro savo...Stabziu rodikliai apsikeite vietom, lyginant su ankstesniai duomenim, zodziu, idomu. Kas krito i aki, tai mokinys, tikrindamas duminguma, gazavo kokius 3 kartus, rasinejo delninuke, bet matuokli prijunge tik 4 kartui, nors rodiklis irasytas is 1 bandymo...kam be reikalo gazint, draskyt motora, taip ir nesupratau... :wink: "pradziugino", tiesa, paminejes, jog leis su vasarinem nuo kovo 15 atvaryt, jei bus tokie orai, kaip iki uzvakar, nereiks 1 balandzio, tad ziuresiu, kaip susitvarkysim... dabar reikia saugotis... :|

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2015, 13:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
bardakasbx rašė:
Vat as variau savo xsara ir uztaikiau i kontrolieriu su mokiniu (ir velnias mane gunde pasukt i kita eile, tipo greiciau... :doom: ); 4 h laukiau, eile didele, vos juda, pakalbinau, kad letai, tai sako - cia greitai, gi dviese dirbam... :lapux: likau apsales...Nedege nr. apsvietimas - atrado (kazkur laidas trukes, pries eidamas uztikau, tad nenustebino), kairej pusej galinej padangoj - guzas :roll: , vat cia man patiko, to nezinojau :roll: (padangos zemesnes ir platesnes, nei kiek priklauso, bet nesikabino). standartiskai keli tepalo lasai pakibe po varikliu (mano beda, zinau, tik kaip ilgam sprest - nesugalvojes) ir naujiena: keliu mm duziai stikle irasyti kaip NT (atkreipti demesi!!!, galimas gedimas!!!). Isvada - pakartotine TA/baltas lapas su 3,75 EUR, be teises aktyviai eksploatuoti... Dumingumas labai ok, bet dvigubai didesnis nei pries 2 metus -1,65 x 0,76 - kalnai ir amzius daro savo...Stabziu rodikliai apsikeite vietom, lyginant su ankstesniai duomenim, zodziu, idomu. Kas krito i aki, tai mokinys, tikrindamas duminguma, gazavo kokius 3 kartus, rasinejo delninuke, bet matuokli prijunge tik 4 kartui, nors rodiklis irasytas is 1 bandymo...kam be reikalo gazint, draskyt motora, taip ir nesupratau... :wink: "pradziugino", tiesa, paminejes, jog leis su vasarinem nuo kovo 15 atvaryt, jei bus tokie orai, kaip iki uzvakar, nereiks 1 balandzio, tad ziuresiu, kaip susitvarkysim... dabar reikia saugotis... :|
Beje, masina ejo i TA praktiskai tik su minimalia apzvalga ant keltuvo nuo gatves, t. y. be jokiu remonto darbu dar nuo pr. metu rudens. 8)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2015, 14:10 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
bardakasbx rašė:
Kas krito i aki, tai mokinys, tikrindamas duminguma, gazavo kokius 3 kartus, rasinejo delninuke, bet matuokli prijunge tik 4 kartui, nors rodiklis irasytas is 1 bandymo...kam be reikalo gazint, draskyt motora, taip ir nesupratau... :wink:

Teoriškai darė gerą darbą, nes daug kas pamiršta duslintuvą prapūst.

_________________
P807


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2015, 14:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
bardakasbx rašė:
Vat as variau savo xsara ir uztaikiau i kontrolieriu su mokiniu (ir velnias mane gunde pasukt i kita eile, tipo greiciau... :doom: ); 4 h laukiau, eile didele, vos juda, pakalbinau, kad letai, tai sako - cia greitai, gi dviese dirbam... :lapux: likau apsales...Nedege nr. apsvietimas - atrado (kazkur laidas trukes, pries eidamas uztikau, tad nenustebino), kairej pusej galinej padangoj - guzas :roll: , vat cia man patiko, to nezinojau :roll: (padangos zemesnes ir platesnes, nei kiek priklauso, bet nesikabino). standartiskai keli tepalo lasai pakibe po varikliu (mano beda, zinau, tik kaip ilgam sprest - nesugalvojes) ir naujiena: keliu mm duziai stikle irasyti kaip NT (atkreipti demesi!!!, galimas gedimas!!!). Isvada - pakartotine TA/baltas lapas su 3,75 EUR, be teises aktyviai eksploatuoti... Dumingumas labai ok, bet dvigubai didesnis nei pries 2 metus -1,65 x 0,76 - kalnai ir amzius daro savo...Stabziu rodikliai apsikeite vietom, lyginant su ankstesniai duomenim, zodziu, idomu. Kas krito i aki, tai mokinys, tikrindamas duminguma, gazavo kokius 3 kartus, rasinejo delninuke, bet matuokli prijunge tik 4 kartui, nors rodiklis irasytas is 1 bandymo...kam be reikalo gazint, draskyt motora, taip ir nesupratau... :wink: "pradziugino", tiesa, paminejes, jog leis su vasarinem nuo kovo 15 atvaryt, jei bus tokie orai, kaip iki uzvakar, nereiks 1 balandzio, tad ziuresiu, kaip susitvarkysim... dabar reikia saugotis... :|

Duslintuvą triskart prapūst priklauso pagal TA procedūros instrukciją :)
Jei to nepadarytų ir nepraeitumėt dūmingumo - galėtumėt skųsti rezultatą visiškai teisėtai :)
Tiek, kad normaliai užsikimšęs kaminas nuo tų trijų pagazavimų niekaip neatsikemša, reikia trasa pralėkti...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2015, 17:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
bardakasbx rašė:
Vat as variau savo xsara ir uztaikiau i kontrolieriu su mokiniu (ir velnias mane gunde pasukt i kita eile, tipo greiciau... :doom: ); 4 h laukiau, eile didele, vos juda, pakalbinau, kad letai, tai sako - cia greitai, gi dviese dirbam... :lapux: likau apsales...Nedege nr. apsvietimas - atrado (kazkur laidas trukes, pries eidamas uztikau, tad nenustebino), kairej pusej galinej padangoj - guzas :roll: , vat cia man patiko, to nezinojau :roll: (padangos zemesnes ir platesnes, nei kiek priklauso, bet nesikabino). standartiskai keli tepalo lasai pakibe po varikliu (mano beda, zinau, tik kaip ilgam sprest - nesugalvojes) ir naujiena: keliu mm duziai stikle irasyti kaip NT (atkreipti demesi!!!, galimas gedimas!!!). Isvada - pakartotine TA/baltas lapas su 3,75 EUR, be teises aktyviai eksploatuoti... Dumingumas labai ok, bet dvigubai didesnis nei pries 2 metus -1,65 x 0,76 - kalnai ir amzius daro savo...Stabziu rodikliai apsikeite vietom, lyginant su ankstesniai duomenim, zodziu, idomu. Kas krito i aki, tai mokinys, tikrindamas duminguma, gazavo kokius 3 kartus, rasinejo delninuke, bet matuokli prijunge tik 4 kartui, nors rodiklis irasytas is 1 bandymo...kam be reikalo gazint, draskyt motora, taip ir nesupratau... :wink: "pradziugino", tiesa, paminejes, jog leis su vasarinem nuo kovo 15 atvaryt, jei bus tokie orai, kaip iki uzvakar, nereiks 1 balandzio, tad ziuresiu, kaip susitvarkysim... dabar reikia saugotis... :|

Duslintuvą triskart prapūst priklauso pagal TA procedūros instrukciją :)
Jei to nepadarytų ir nepraeitumėt dūmingumo - galėtumėt skųsti rezultatą visiškai teisėtai :)
Tiek, kad normaliai užsikimšęs kaminas nuo tų trijų pagazavimų niekaip neatsikemša, reikia trasa pralėkti...

Būtent :wink: ,variau iki TA trečiu bėgiu 100-110 ,gaila buvo :doom: ,bet rezultatas :appl:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2015, 20:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
:taip: Tai del to praputimo ir taip karsta treciu pragainojes ne karta iki 100, aisku, gi jie tikrindami to nezino...bet siaip dirzus, gesintuvo galiojima ir kt. dalykus, kas priklauso, tikrino saziningai, vaziuole klibino visaip, neturiu tokiai TA jokiu priekaistu - tai normalu, tik kad ilgokai teko laukt, galejau bent valanda praeit greiciau per kitus vartus - vat kur beda. :)

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 05 2015, 21:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
bardakai, paskambini, ir užsirašai norimu laiku. Nereiks laukt, jopšikmat...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1011 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 57 58 59 60 61 ELLIPSIS 68 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007