WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 01 2024, 22:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 08 2008, 17:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
imu nesuprast, ar cia rimtai lt079if ar jau labai sarkazmo kupinas? Labai nesigilinau i tuos straipsnelius, bet vandens skaidymas i vandenili ir deginimas atgal yra absurdas. Teoriskai galima tai daryt, vienintelis minusas - naudingumo koficientas niekaip nebus per 100%, t.y. suskaldyt litra vandens i deguoni ir vandenili reikes daugiau energijos, nei jos bus gauta vel sudeginus ta vandenili ir pavertus vandeniu. Toliau net neverta gilintis apie irenginiu pritaikyma paprastiem varikliams.

Apie branduolio skaldyma namudinem salygom isvis patyliu - "filosofinio akmens" alchemikai ieskojo amziu amziais ir netikiu, kad ji surado. Jei yra tuom tikinciu - vadinasi zekai zulikai dar ne is visu lengvatikiu pinigus isviliojo :)

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2008, 19:03 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Aš kaip moderatorius - Evil žinutę aukso raidėmis ant juodo marmuro išrašyčiau. Tai pati konkrečiausia mintis per visus prirašytus puslapius :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2008, 08:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
Na, jei jau prisimint ka mokykloje moke ir siaip per telika rodo....

lt079if rašė:
Iš pirmo žvilgsnio (esminė šio sakinio dalis) teoriškai tai NEįmanoma, nes turėtų vykti branduoliniai kitimai, kuriems reikalingi milžiniški šilumos kiekiai... tai, juk, TERMOBRANDUOLINĖ SINTEZĖ...


O vat mokslininkai tokiems dalykams super duper brangius daleliu greitintuvus naudoja arba atominius uztaisus sprogdina... Ir dar meluoja, kad kitaip pakankamai energijos gaut negali. Nieksai ane?

lt079if rašė:

Kairėje pusėje prijungiamas variklis (Intake - įsiurbimas, Exhaust - išmetimas) Tad pradėkim nuo išmetimo, išmetamosios dujos juda vamzdžiu iki Sujungimo su storesniu vamzdžiu (pagr dalimi, dar vadinamu REAKTORIUMI) kurio viduje yra mažesnis vamzdelis (priešinga kryptimi juo į variklį juda kuras) išeinančios dujos atiduoda visą savo šilumą viduryje esančiu vamzdeliu judančiąm kurui,


Ale tai cia koks turi buti silumos nuemimas??? As tokios technologijos noriu kaime i peciu...
Kad greitai judancias karstas dujas atausintu iki aplinkos temperaturos pats praktiskai nesusildamas (nebebus kuo kitu duju ausinti....)

lt079if rašė:

ir "praėję" reaktorių išmetamosios dujos jau būna beveik aplinkos temperatūros, dalis jų išmetama lauk, o kita dalis nukreipiama į kuro baką, kur vamzdeliu nuleidžiama iki dugno, iš kurio kildamos priverčia kurą (vandens ir kuro mišinį (vietoje vandens galima naudoti BET KOKĮ SKYSTĮ nuo rūgšties iš akumuliatorių iki kokakolos))


Pala pala... jie bent karta bande sumaisyt vandeni su tarkim dyzeliu? taigi po nakties rasi taip graziai issisluoksniavusi, kad turesi baka isimt ir ilgai purtyt, kol vel gausi dispersija. O ipylus rugsties is vis neaisku kaip su kuru ir baku sureaguos. (kaltinsi paskui pacukus, kad baka pradure ir kura nupypino)

lt079if rašė:

burbuliuoti (dėl to po bakeliu parašyta "BUBBLER"- burbuliuotuvas (kažkaip kvailai skamba)) ir šiek tiek įkaisti.


Ne, bet taip nesazininga.... siluma jau atiduota reaktoriuje, o cia is kur imama?

lt079if rašė:

Šie garai, susidarę dėl burbuliavimo, keliauja į reaktorių (siaurąjį vamzdelį, esantį viduje storojo) čia jis didžiuliu greičiu (kadangi vamzdelio skersmuo labai mažas) keliauja PRIEŠINGA išmetamosioms dujoms kryptimi, bet lyg šio greičių santykio būtų maža - į plonąjį vamzdelį įkišamas PLIENINIS (sako, geriausiai veikia) strypelis, dar labiau sumažinantis skerspjūvio plotą (taip padidindamas garų judėjimo greitį) ir kadangi čia susitinka PRIEŠPRIEŠA karštos ir šaltos dujos (nesvarbu, kad per vamzdžio sieneles)
susidaro elektromagnetinis laukas (ar tai tikrai EM laukas niekas tiksliai nežino, kaip ir dar daug ko apie čia vykstančius dalykėlius)


1. Ne siaip garai, bet garu ir ismetamuju duju misinys.
2. O mane mokykloje moke, kad elektromagnetiniai laukai veikia tik metalines dalis

lt079if rašė:

šis laukas ir dar daugybė mažų smulkmenų (karštis, didžiuliais greičiais priešprieša judančios dujos ir t.t.) Priverčia anglies, sieros, deguonies ir visus kitus ten keliaujančius atomus išsilaisvinti, paleisti elektronus (kas sudaro EM lauką aplink viduryje esančią plieninę lazdelę/ strypelį) ir skilti į lengvesnius - He arba H jonus... taip gaunama PLAZMA,


Atleskit, bet nuo dar senoliai pastebejo, kad saltas silto nesusildys. Plazma ta vidury esanti strypa paverstu garais per keleta sekundziu.

lt079if rašė:

kuri patekus į variklį (kartu su oru, kuris paduodamas kiek tolėliau pam pačiam vamzdyje (žr paveikslėlį)) sudega labai kokybiškai (po ~10m kasdien dirbant (tiriamų sumetimais) po 8h variklis buvo visiškai nesusidėvėjęs, nors tepalai nekeisti ir t.t.) ir šio degimo metu susidarę elementai (karšti) vėl juda į reaktorių ir savo šiluminę energiją atiduoda naujai kuro pamainai.


tai pala... iseitu, kad i isiurbimo kolektoriu paduodama plazma + oras? ir tas misinys tingiai laukia kol ji suspaus ir uzdegs?
O ir su tepalais bisko kosmosas. Tepalai uzditersia ne tik del degimo produktu, bet ir del to, kad devisi besitrinantys pavirsiai.

lt079if rašė:

Ir viena "maža smulkmenėlė" - GEET išradėjas, Paul Pantone, dabar kalėjime. Už ką? Už tai, kad pervažiavo JAV su savo modifikuota mašina, kuri buvo varoma BEVEIK vien vandeniu. Ir pasirodo keliose valstijose tai draudžiama... Vienoje gavo kaltinimus už naudojimąsi automobiliu 90% mažiau teršiančiu aplinką, kitoje už tai, kad kaip kurą naudojo VANDENĮ... Pasirodo TAI YRA DRAUDŽIAMA. Ar tai ne absurdas? Tai tik 2 pavyzdžiai iš daugybės. Dabar jį kaltina visa krūva ABSURDIŠKŲ dalykų, už ką jis dabar įkalintas.


O gal pariso uz sukciavima? tik neprisipazysta...
Ir siaip durnas klausimas, pradiniam uzkurimui energija is kur imama? Ar cia kaip su kopustais, kol variklis darbines temeraturos nepasieke, neisijungia?

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2008, 10:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
hm, matote kolegos, jūs kimbate tik prie teksto..., o čia, gali būti ir vertimo klaidų ir pan... Kaip suprantu, kuras su vandeniu čia nėra maišomas. Nes tai tikrai būtų absurdas. (Vanduo ir kuras būna atskirose talpose) :!: .

Iš vienos pusės, žinoma, skamba l.jau fantastiškai kad tai būtų tiesa. Tačiau iš kitos pusės, juk jau ir garo variklius bando pritaikyti šiuolaikinėms sąlygoms. JAV atliekami tyrimai, ir kaip rašoma spaudoje, jei viskas bus ok, apie 2020 m. bus sukurti modeliai nedideliems asmeniniams automobiliams. (Beje, ne taip jau nesenai (tik prieš kokius porą-trejetą dešimtmečių JAV nustojo naudoti paskutinius garo traukinius (rodė per Discovery)).

Žvilgtelėkite į filmukus per you.tube, bei į "instaliuotų gaminių" nuotraukas: http://bingofuel.online.fr/bingofuel/index.htm

o ką jums sako nuotraukos (o ne tekstas) ?

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2008, 11:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 13:01
Pranešimai: 200
Miestas: Marijampole
http://home.fnal.gov/~prebys/talks/perpetual_motion/perpetual_motion_public.ppt
http://en.wikipedia.org/wiki/Paul_Pantone
http://www.consumerprotection.utah.gov/downloads/buyerbewarelist.pdf
:roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2008, 12:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 25 2006, 22:01
Pranešimai: 154
Miestas: Siauliai
lt079if rašė:
o ką jums sako nuotraukos (o ne tekstas) ?


Esu mates ir grazesniu samanes aparatu. Spustelsi tokiu traktorium gaza, iskart nuo suodziu kose vietoj vandens gausi.

_________________
C5 '06 - turbodyzelinis dirižablis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 09 2008, 12:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
db_xm rašė:

rimta nuoroda :good:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 10 2008, 20:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
O va toji GEET technologija, priešingai nuo visų tų magnetukų ir kitokių šaratukų, veikti visgi gali... Gaila, kad kol kas nei išradėjai, nei jų komentatoriai nesugeba paaiškinti aparato veikimo principo (man pvz. nedaeina, iš kur tame "reaktoriuje" atsiranda helio jonai??? :?: ir kam jie varikliui?). Tas truputį atstumia ir neramina. Todėl lėkti pirkti ar konstruotis tokio aparato nė nesiruošiu, bet technologijos vystymąsi sekti reiks.

Buvo jau tokio vandeniu varomo "aparato" bandymai prieš kokius keturis dešimtmečius dar TSRS, buvo sukurti ir eksperimentiniai modeliai (taikyti, berods, katilinėms), bet viskas kažkaip užsilenkė patyliukais, nes buvo susidurta su kažkokiom technologinėm problemom, ir daugiau nebesigirdėjo. Jei amerikėnas dabar visgi pagamino tokį tikrai be sutrikimų ir sąlyginumų veikiantį aparatą... :shock:
Variklių revoliucija ant slenksčio, daragije tovarišči :lol: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2008, 12:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Kažkas panašaus į GEET technologiją? Įdomus straipsnis apie garo variklio pritaikymą nūdienai... :!:

Garo mašinų sugrįžimas
straipsnis publikuotas elektroniniame žurnale "Ryšių technikos naujienos" : http://rtn.elektronika.lt/mi/0112/index.html

Rodėsi, jog garo mašinos seniai numirė ir buvo palaidotos. Bet dabar kai kas mano, kad jos bus XXI a. ekologiškai švarių automobilių varikliai.

Iš pažiūros, naujasis technikos stebuklas niekuo neišsiskiria. Paprastas, gesintuvo dydžio blizgančio metalo cilindras. Jeigu išsipildys jo išradėjų lūkesčiai, cilindras pradės automobilių pramonėje žaliąją revoliuciją. Jeigu ne, jis pateks į istoriją kaip dar vienas nevykęs bandymas naujai panaudoti variklį, kurį daugelis žmonių nurašė dar prieš 50 metų.

Kuriant XXI a. garo mašiną buvo išleisti milijonai doičmarkių, o, norėdama parodyti pasauliui, jog apie garo energiją ji kalba visai rimtai, vokiečių kompanija Enginion jau įrengė savo variklį po "Skoda Fabia" kapotu. Enginion svajoja sukurti naujos kartos variklius, tiksiančių viskam, nuo šeimyninio iki prašmatnaus sportinio automobilio. Tie varikliai turėtų efektyviai naudoti kurą, patikimumu nenusileistų tradicinėms konstrukcijoms ir beveik neterštų aplinkos. Be to Enginion tikisi, kad jų garo mašinos nukonkuruos kitus ekologiškų variklių variantus, todėl jos bus pradėtos naudoti visur nuo vejos žoliapjovių iki lokomotyvų.

Ar jie kalba rimtai? Garo automobilių keliuose nebėra jau visas šimtas metų, o per tą laiką garo technologija, kaip atsilikusi, neefektyvi, teršianti aplinką ir griozdiška, buvo išstumta vidaus degimo variklių. Garo mašinos pralaimėjo benzinu, o vėliau dizelinu varomiems motorams daugiausia dėl savo sudėtingo valdymo. Joms reikia nuolatinės priežiūros, be to į tokios mašinos varomą transporto priemonę negalima paprasčiausiai sėsti ir važiuoti. Bet Enginion sako, kad visa tai liko praeityje. Dabartinės garo mašinos yra švarios, tylios ir dinamiškos.

Modernaus, neteršiančio aplinkos garo variklio idėja gimė Berlyne įsikūrusioje didelėje mokslinių tyrimų kompanijoje IAV. Gavusi 60 mln. eurų iš Europos Bendrijos ir Vokietijos vyriausybės, kompanija 6 metus kūrė naująją technologiją. Po to, 2000 m. gruodyje šeši pagrindiniai kompanijos bendradarbiai nusprendė išsipirkti IAV teises į technologiją ir įkurti naują firmą, kuri tą technologiją imtų diegti. Ta firma ir yra Enginion.

Svarbiausia kiekviename garo variklyje yra didelio slėgio garuose esančios energijos vertimas judėjimu. Paprastai tai yra daroma naudojant stūmoklius ir cilindrus. Enginion rotacinis variklis veikia irgi taip pat. Taigi, kodėl jam pavyko ten, kur kitos konstrukcijos patyrė nesėkmę?

Viskas paaiškinama šiuolaikinėmis medžiagomis, padėjusiomis įveikti įsisenėjusias problemas. Viena didžiausių tradicinių konstrukcijų bėdų yra tai, kad trintį mažinanti alyva patenka į garo sistemą ir ten skyla. Dėl to alyvą reikia nuolat papildyti, o garo sistemą - nuolat valyti. Užterštame vandenyje sumažėja šiluminė talpa, todėl variklis netenka savo efektyvumo.

Enginion šias problemas išsprendė darydama cilindrus ir kitus svarbiausius komponentus iš nereikalaujančių tepimo medžiagų. Teko keturis metus ieškoti tinkamos anglies pagrindu pagamintos keramikos, iš kurios pavyko pagaminti plieno cilindrų paviršių dengiantį kompozitą. Jo trinties koeficientas tėra vos 0,008, o tai mažiau nei trintis tarp ledo ir pačiūžų. Šios medžiagos tikslios receptūros kol kas, kol nėra gauti patentai, kompanija neatskleidžia.

Antra svarbi naujovė yra iš akytos keramikos pagamintas degiklis. Tai - keramikos gabalas, pagamintas iš aliuminio oksido arba silicio karbido skaidulų, susuktų į porų suvarpytą darinį. Tokioje terpėje kuras dega švariai, nes kiekviena pora yra savotiška mažytė degimo kamera. Kuomet kuras deginamas žymiai didesniuose vidaus degimo variklių cilindruos, dėl prasto mišinio susimaišymo neišvengiamai atsiranda karštesni ir šaltesni taškai. Karštuosiuose randasi daugiau azoto oksido, o šaltesnėse zonose, kur kuras visai nesudega, anglies viendeginio. Keraminiame degiklyje sukuriama tolygi, vienodai įkaitusi terpė, o kuras dega optimalioje, maždaug 1200 oC temperatūroje. Enginion specialistai aptiko, kad jų garo variklis sukuria daug anglies dvideginio ir nepalieka nesudegusio kuro, o azoto oksido bei anglies viendeginio lygmenys yra šimtąkart mažesni negu vidaus degimo variklyje.

Kitas privalumas yra kuro taupymas. Enginion sako, kad jų variklis yra našesnis nei vidaus degimo ir beveik prilygsta dyzeliniam. Be to, kada kuras uždegtas, degiklis greitai įkaista ir pradeda gaminti garą. Savo visą galią jis išvysto per 20 s, beveik taip pat greitai, kaip dyzeliai.

Garu varomi automobiliai gali turėti ir mechaninių pranašumų. Garo agregatas nereikalaus sankabos ir pavarų dėžės. Galią ir greitį galima valdyti keičiant į cilindrus įpurškiamo garo kiekį. Cilindrą veikianti jėga yra iki penkių kartų didesnė nei vidaus degimo variklyje. Tai visuomet buvo didelis garo pranašumas; dar praeito amžiaus pradžioje garo automobiliai startuodavo taip greitai, kad pakildavo į orą jų priekiniai ratai.

Tiesa, dar lieka nemažai neišspręstų problemų, pavyzdžiui, kaip užhermetinti cilindruose garą. Be to 900 oC temperatūros garas sukelia nemažą koroziją. Varikliui reikės labai sudėtingų medžiagų, todėl gali labai išaugti jo kaina. Kadangi dar yra tiek kliūčių, Enginion neskuba pradėti platesnę vario variklių gamybą. Vietoj to, kompanija sutelkė dėmesį į mažesnės - apie 6 kW galios - agregato kūrimą. Tokį agregatą kompanija tikisi sukurti ir paleisti gamybon per tris metus. Didesni automobilių varikliai atsiras vėliau, gal po aštuonerių metų. 6 kW variklio pakaks mopedams, motociklams ir mažiems komerciniams automobiliams.

Jeigu Enginion sugebės pradėti gaminti garo automobilius iki kito dešimtmečio pabaigos, kol įsibėgės kuro celės, jie galėtų sėkmingai konkuruoti mažos teršalų emisijos automobilių rinkoje. Jie turėtų vieną didelį pranašumą: jie gali naudoti bet kokį kurą. Garo mašinoms tiks benzinas, dyzelinas, metanas, vandenilis ir netgi toks biokuras kaip etanolis.

Daugiau galite sužinoti: http://www.enginion.com :)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2008, 13:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
Kažkas panašaus į GEET technologiją? Įdomus straipsnis apie garo variklio pritaikymą nūdienai... :!:

Garo mašinų sugrįžimas
straipsnis publikuotas elektroniniame žurnale "Ryšių technikos naujienos" : http://rtn.elektronika.lt/mi/0112/index.html

<...>

Daugiau galite sužinoti: http://www.enginion.com :)


Ta nudiena baigesi pries 7 metus turbut, nei kureju, nei saito jau senokai nebera :) Tik vidaus degimo varikliai vis sukasi ir sukasi - niekas ju taip ir nesugebejo pakeist, nors pranasu buvo daugybe. Siaip buvau susirades 70-80 metu "Mokslas ir Gyvenimas" leidinuku - ten irgi buvo fantazuojama kaip netolimoje ateityje automobiliai vazines oru, energija gamins termobrandulines elektrines ir t.t. Deja... :(

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2008, 13:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 23:31
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
nekarta isitikinau geriausa sanaudas "gydyti" dviem metodais:
1) ramiai vazineti, ypac varikliui neisilus iki darbines temperaturos
2) Palaikyti +0.2 didesni slegi padangose nei rekomenduojama

Del situ abieju sumazeja sanaudos 20 geru procentu

_________________
Citroen C3 Exclusive, 2004m., 1.4i (+IV k. LPG)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2008, 13:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Evil rašė:
Ta nudiena baigesi pries 7 metus turbut, nei kureju, nei saito jau senokai nebera :)


matyt, atsakymas glūdėtų kažkur tarp šių eilučių:.. "[ ] Gavusi 60 mln. eurų iš Europos Bendrijos ir Vokietijos vyriausybės, kompanija 6 metus kūrė naująją technologiją... Po to, 2000 m. gruodyje šeši pagrindiniai kompanijos bendradarbiai nusprendė išsipirkti IAV teises į technologiją ir įkurti naują firmą... [ ]". Kaip suprantu, tolesnę įvykių plėtotę istorija kukliai nutyli :wink:

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 3 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2008, 14:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
cYbeR_cat rašė:
nekarta isitikinau geriausa sanaudas "gydyti" dviem metodais:
1) ramiai vazineti, ypac varikliui neisilus iki darbines temperaturos
2) Palaikyti +0.2 didesni slegi padangose nei rekomenduojama

Del situ abieju sumazeja sanaudos 20 geru procentu


Mano budas tai vaziuoti i darba pusvalandziu anksciau - taupo ir nervus ir kura, jokiu kamsciu :taip:

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2008, 21:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
Enginion sako, kad jų variklis yra našesnis nei vidaus degimo ir beveik prilygsta dyzeliniam.

Įdomu, čia vertėjo briedas, ar toks tekstas buvo ir originale? :shock:

Kad garas yra vieščius-niekada niekas ir neginčijo... Ginčijo tik jo panaudojimo galimybes, dėl ko ir dabar vienvaldiškai lyderiauja vidaus degimo varikliai. Jei kompanija sugebėjo pilnai pažaboti garą ir ypač jo valdymą-telieka atsistojus ploti katučių. Bet panašu, kad kol kas lyderiauja geri norai, o ne darbai... :roll:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 28 2008, 21:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
lt079if rašė:
Garo mašinoms tiks benzinas, dyzelinas, metanas, vandenilis ir netgi toks biokuras kaip etanolis.


man neaiški ši vieta... Reik suprast, benzinas, dyzelinas, metanas, vandenilis bus naudojamas garo "pašildymui"? Ar čia kaip GEET tchnologijoje, bus modifikuotas tik kuro panaudojimas ?. Pagal reklamas, GEET technologija - tai paprastas eilinis ir perkonstruotas variklis priverstas "valgyti" kuro (benzino, dyzelio) ir vandens garų mišinį? tai joks garo variklis... Tuo tarpu daugumoje teksto apie Enginion pasiekimus, tarsi kalbama apie tikrą garo variklį...

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 3 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 28 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007