WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 18 2024, 15:25

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 29 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Bal 30 2008, 21:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
pievos, oro molekulėm ataušint yra tarpinis oro aušintuvas, o jei aušinimo skystis bus šaltesnis nei reikia ECU pamataves tai per temp. davikli padidins kuro doze kaip šaltam varikliui. (čia tarp eilučiu turėjo parašyti)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: eko taupyklė "CARUP"
StandartinėParašytas: Geg 01 2008, 04:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
lt079if rašė:
CARUP prietaisas yra užpatentuotas ir sėkmingai naudojamas daugybėje pasaulio valstybių.
Patentuojamos ir dviračių, ir amžinųjų variklių konstrukcijos; šiame fronte nieko naujo, ir tas patentas jokio pasitikėjimo avansu neįkvepia ;) .

"atsidavimu"-"отдачей"; "sudegimo kamerose ir klapanuose"-"на клапанах и камерах сгорания". Nežinau, gerai tai ar blogai, bet tekstas akivaizdžiai verstas ne iš japonų, o iš rusų kalbos, ir žmogaus, ne itin gerai žinančio techninius terminus.
Kažkaip reikalas kvepia vos rusiškai slebizavojančiais komersantais, kuriems svarbu parduoti; o ką ir kaip veikiantį-vienodai paišo. :roll:

Cituoti:
padidina variklio dinamiką ir galingumą, kas leidžia automobiliui judant sutaupyti apie 10~30% kuro.
Nu mlyn; kol kalba ėjo vien apie nedidelį sąnaudų sumažėjimą- šneka dar išrodė palyginus protingai. Kai prasideda svaigimai apie kosminių dydžių efektus, darosi net nebejuokinga.

Cituoti:
Beje, šiame puslapyje pateikiami duomenys ir apie konkrečius taupymo rezultatus su konkrečiais automobiliais: http://www.carup.lv/?wp=230&lg=5
Ačiū; skaniai pasijuokiau :) . Kadangi visi išvardinti varikliai aušinami skysčiu, o ne oru, ir jų darbinė temperatūra tesiskiria keliais laipsniais, tampa įdomu, kuo pagrįstas toks didelis "prietaiso" duodamo efekto išsibarstymas :D . To, kad būtų aprašyta, kokiuose variklio režimuose (mieste; užmiestyje; ant laisvų) nustatytas tokio dydžio sąnaudų sumažėjimas, nedrįstu nė reikalauti...

Beje, jei jau tas "tauponominis" efektas paremtas skysčio paviršiaus įtempimo mažinimu, tampa įdomu, kodėl gi nepanaudojus tam paprastesnių priemonių; kad ir paprasčiausio ūkiško muilo? Žiū, ir aušinimo sistema tuo pačiu prasiplautų, ir efektas gal taptų aplamai trigubai didesniu; iki 100proc ekonomijos? :lol: . Kad užteršta ir nenormaliais režimais dirbanti aušinimo sistema didina sąnaudas-tas senai žinoma... Bet kad "bio-magnetukas" bus efektyvesnis už paprastą aušinimo sistemos praplovimą-iš anksto didžiai abejoju :D .

Na, tai kas bus pirmasis eilėje išbandyti tą bio-muilą; "Hi-lo-cho-tech Made in Japan"? :)
Beje, tai, kad "magnetukas" patentuotas Japonijoje, dar nereiškia, kad nors vienas japonas prie jo nagus kišo ;) .


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 00:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2007, 20:58
Pranešimai: 13
Miestas: Kaunas
Paskaičiau čia įdomiai, net išbandyt užsimaniau :lol: . O jei rimtai , tai manau geriausiai šito prietaiso efektyvumą apibūdina citata iš automobiliams.lt pagrindinio puslapio:
Cituoti:
Gera žinia :

Važiuok iki 31% pigiau visų rūšių degalais

ir...pagaliau ir pas mus

atliekamas variklių remontas...

Ant tokių prietaisų reikia ieškoti gerai paslėpto "prekinio ženklo": MADE IN CHINA :D

_________________
Citroen ZX Tonic 1.4i '95 dalimis..
Citroen Xantia 1.9TD '95


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 00:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
iivv rašė:
Paskaičiau čia įdomiai, net išbandyt užsimaniau :lol: . O jei rimtai , tai manau geriausiai šito prietaiso efektyvumą apibūdina citata iš automobiliams.lt pagrindinio puslapio:
Cituoti:
Gera žinia :

Važiuok iki 31% pigiau visų rūšių degalais

ir...pagaliau ir pas mus

atliekamas variklių remontas...

Ant tokių prietaisų reikia ieškoti gerai paslėpto "prekinio ženklo": MADE IN CHINA :D

o jei made in germany? tai jau veikia?

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 11:41 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2007, 20:58
Pranešimai: 13
Miestas: Kaunas
Kosmoz rašė:
o jei made in germany? tai jau veikia?

Nebūtinai. Čia tik kaip pavyzdį paėmiau, nes gerai visi žino kinietiškų prekių, kurios skirtos tokioms šalims kaip Lietuva, kokybę. Aišku tai galioja irgi ne viskam. :)

_________________
Citroen ZX Tonic 1.4i '95 dalimis..
Citroen Xantia 1.9TD '95


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 12:39 
:D
Įdomu, ar daug surastumėte prekių apskritai, kurios būtų pagamintos ne Kinijoje... :lol: Viskas, pradedant vaikiškais žaislais ir baigiant high-end technologijomis yra gaminama ir renkama Kinijoje, mielieji. Ir tai jau nieko blogo senokai nebereiškia.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 14:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Mačiau iš vokiečių parvarytą XMą, kuriam ant oro padavimo vamzdžio kabojo "magnetukai", bet šia tema nieko daugiau nežinau :roll: . Faktas tik, kad ir vokiečiuose savų loxų pakanka.


Mano Xantia taip pat Vokietijoje "Apginkluota" magnetu ant kuro padavimo žarnos. Nežinau jos efektyvumo. Vazineju ir tiek. Aisku buvo minciu pameginti ta magneta nuimti ir pasivazinete, bet gaila laiko ir pastangu. Netikiu jokias magnetukais. Juk tvermes desniu neapgausi :)

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 05 2008, 15:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Raimis.P rašė:
Juk tvermes desniu neapgausi :)
Dėsnių-ne. Galima nebent žaisti su konstrukciniais netobulumais (jokio variklio naudingumo koeficientas nė nepriartėja prie 100proc., ir kuras variklyje sudega ne visiškai, t.y. atiduoda ne visą šilumą, kurią gali). Va šiame fronte dar yra neplėšti dirvonai; 4-5 vožtuvai cilindrui, TDI/HDI ir pan. technologijos prie to visiško tobulumo pamažu ir artėja. Labai pamažu.

O čia šnai-įkišai kur "magnetuką", ir visiems tiems po prakaitu triūsiantiems ir kiekvieną dalį procento naudingumo koeficiento iš variklio spaudžiantiems inžinieriams iš aukšto rodai nosį. :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2008, 12:10 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 12 2007, 22:06
Pranešimai: 105
Miestas: Kaišiadorys - Vilnius
Skaičiau skaičiau čia visą šitą temą... Nelabai suprantu, jei automobilis tvarkingas ( o dar dyzelis, ir BXas), gi nepadarysi stebuklo... Ten anksčiau kur istorikas skaičiavo, kad jam už 100 eur pirktas priedas atsipirktų per 30 tūkst kilometrų... Na nėra toks stebuklas, er ne geriau už tuos pinigus skystimus pakeist, prižiūrėt mašiną? Mano Bxas, važiuojant 90 km/h, su baku nuvažiuoja 1000 kilometrų - praktiškai, kaip knygutėje priklausytų. Nemanau, kad verta kišt pinigus į tokius žaisliukus. Viskas, kaip kažkas sakė, nuo "tapkės" priklauso.

_________________
MB E250 T-modell
Peugeot 309 1.4i
ex-BX.
Ačiū Dievui, gimiau laiku ir po 60 metų galėsiu pasakyt "Taaip, turėjau Citroen BX, va ten tai mašina buvo.."


Į viršų
 Pranešimo tema: magnetukai
StandartinėParašytas: Geg 06 2008, 12:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
štai čia, kolegos motomanai, diskutuoja panašia tema. Šiame puslapyje, pageidaujantys, gali rasti ir kuro sąnaudas mažinančių/emisiją gerinančiu tablečių (metamų į kurą) platintojo (BISHOP_II ) kontaktus: http://www.motomanai.lt/moto-forumas/mo ... l#pid98819

Citata iš aukščiau minėto puslapio: [ www.priedas.myffi.biz daugiau info, jai esate kaunieciai mano tel +37061323371 galesite bandytis :) ]

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 06 2008, 16:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
:lol: :lol: :lol:
Rivo ten gerai užlankstė :lol: .
http://www.motomanai.lt/moto-forumas/mo ... age-2.html
Kaip ir nebėra ką pridurti.

Naujam varikliui gali naudoti kokius nori šmierus, bet sąnaudas geriausiu atveju tesumažinsi keliais procentais. Bet ir tai bus ne už dyką, o kažkieno kito (kad ir variklio resurso) sąskaita. Variklis ir taip maksimaliai tiksliai suderintas gamykloje, ir nieko antgamtinio iš jo neišspausi.
Seniems varikliams visokie šmierai ir šiaip "magnetukai" kažkokį efektą kažkieno sąskaita duoda, bet turbūt ne mažesnį galima išgauti, paprasčiausiai tuos variklius sutvarkius ir iš naujo tinkamai sureguliavus kuro/oro padavimą :D .

O visuotinai žinomas ir nepralenkiamas fuelsaveris bei emisijų mažintojas buvo ir lieka NEMINTI TAPKĖS...

Berods, tema baigia išsisemti. Niekas, nesusipykęs su fizika bei chemija, panašių niekų nepirks. Nes netgi rimtu veidu į juos žiūrėti nebepavyksta :lol: .


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2008, 23:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Ups, va šita technologija – geriausia. Nereikia jokių magnetukų, plūdžių, tornadų, tabletukių, žadančių mizerną, geriausiu atveju tik 30 proc. ekonomiją. Naudojant šią technologiją užtenka kelių litrų vandens..., ir važiuoji, važiuoji, važiuoji... :shock: .

Citata:
[Are you tired of high gas prices? Want to double your gas mileage? Want a CLEANER emissions Vehicle?

Convert your car today to run on water and gas to save over 40 percent on fuel costs!
Would you like to find out how to run your vehicle on water and stop wasting money on gas?

That’s easy. Create your own water hybrid for under $150!

Did you know that you can convert your car to a water-burning car? You can run your car on water, supplemental to gasoline, to increase your car's fuel efficiency and reduce your fuel costs significantly.
Works on gas or diesel powered cars, vans, trucks, and SUVs. (Not tested on hybrids)
Your car will become at least 40% more fuel efficient and produce cleaner emissions.
Convert your car for the lowest price. Similar conversion kits cost up to $600 and up!
Works with plain tap water. No need for distilled water or special water additives!] :|

Paimta iš: http://www.runyourcarwithwater.com/

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 07 2008, 23:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
Šios technologijos aprašas lietuviškai svetainėje ufolog.lt :!:

Naujienų pranešimas: : GEET - Alternatyvus kuras seniems automobiliams (ir ne tik)
(Rubrika: Žemės mokslas)
Paskelbė est.
2008 February 28, 22:11:15

GEET (Global Environmental Energy Technology) - tai jau senokas, bet nepaplitęs (kažin, kodėl) būdas važiuoti automobiliu naudojant kurą 80% sudarytą iš VANDENS ir tik 20% iš benzino/dyzelio/propano ar net mazuto - svarbu, kad būtų angliavandenilių ir kuo didesnė jų molekulinė masė, tuo efektyviau veikia šis mechanizmas.. Be kita ko, degimo rezultate NĖRA KARBONATŲ, kas reiškia, kad deginant C turintį kurą negaunamas CO2 (ar kitokie anglies turintys junginiai).

Iš pirmo žvilgsnio (esminė šio sakinio dalis) teoriškai tai NEįmanoma, nes turėtų vykti branduoliniai kitimai, kuriems reikalingi milžiniški šilumos kiekiai... tai, juk, TERMOBRANDUOLINĖ SINTEZĖ... Bet iš tikrųjų išmetamosios dujos - tokios pat temperatūros, kaip ir paimtas oras. Kaip tai įmanoma? Angliškai viskas paaiškinta Čia:
http://www.geetfriends.net/vids/GEET_Reactor.mpg
O kas nesupranta angliškai (labai gaila, nes tai amerikiečių išradimas, todėl visa info - angliškai) pabandysiu trumpai paaiškinti:
Yra pagrindinis reaktorius:

Kairėje pusėje prijungiamas variklis (Intake - įsiurbimas, Exhaust - išmetimas) Tad pradėkim nuo išmetimo, išmetamosios dujos juda vamzdžiu iki Sujungimo su storesniu vamzdžiu (pagr dalimi, dar vadinamu REAKTORIUMI) kurio viduje yra mažesnis vamzdelis (priešinga kryptimi juo į variklį juda kuras) išeinančios dujos atiduoda visą savo šilumą viduryje esančiu vamzdeliu judančiąm kurui, ir "praėję" reaktorių išmetamosios dujos jau būna beveik aplinkos temperatūros, dalis jų išmetama lauk, o kita dalis nukreipiama į kuro baką, kur vamzdeliu nuleidžiama iki dugno, iš kurio kildamos priverčia kurą (vandens ir kuro mišinį (vietoje vandens galima naudoti BET KOKĮ SKYSTĮ nuo rūgšties iš akumuliatorių iki kokakolos)) burbuliuoti (dėl to po bakeliu parašyta "BUBBLER"- burbuliuotuvas (kažkaip kvailai skamba)) ir šiek tiek įkaisti. Šie garai, susidarę dėl burbuliavimo, keliauja į reaktorių (siaurąjį vamzdelį, esantį viduje storojo) čia jis didžiuliu greičiu (kadangi vamzdelio skersmuo labai mažas) keliauja PRIEŠINGA išmetamosioms dujoms kryptimi, bet lyg šio greičių santykio būtų maža - į plonąjį vamzdelį įkišamas PLIENINIS (sako, geriausiai veikia) strypelis, dar labiau sumažinantis skerspjūvio plotą (taip padidindamas garų judėjimo greitį) ir kadangi čia susitinka PRIEŠPRIEŠA karštos ir šaltos dujos (nesvarbu, kad per vamzdžio sieneles) susidaro elektromagnetinis laukas (ar tai tikrai EM laukas niekas tiksliai nežino, kaip ir dar daug ko apie čia vykstančius dalykėlius) šis laukas ir dar daugybė mažų smulkmenų (karštis, didžiuliais greičiais priešprieša judančios dujos ir t.t.) Priverčia anglies, sieros, deguonies ir visus kitus ten keliaujančius atomus išsilaisvinti, paleisti elektronus (kas sudaro EM lauką aplink viduryje esančią plieninę lazdelę/ strypelį) ir skilti į lengvesnius - He arba H jonus... taip gaunama PLAZMA, kuri patekus į variklį (kartu su oru, kuris paduodamas kiek tolėliau pam pačiam vamzdyje (žr paveikslėlį)) sudega labai kokybiškai (po ~10m kasdien dirbant (tiriamų sumetimais) po 8h variklis buvo visiškai nesusidėvėjęs, nors tepalai nekeisti ir t.t.) ir šio degimo metu susidarę elementai (karšti) vėl juda į reaktorių ir savo šiluminę energiją atiduoda naujai kuro pamainai.
Ši technologija buvo bandoma ir Prancūzijoje. Daugiau informacijos apie prancūzų darbus rasite čia:
http://bingofuel.online.fr/bingofuel/index.htm

O Amerikiečių informaciją rasite čia:
http://www.geetfriends.net/
http://geet-pantone.com/
http://www.teslatech.info/ttstore/artic ... t/geet.htm

Apie tai yra ir nemokamos video medžiagos Youtube.com:
http://www.youtube.com/watch?v=hjLqFSlHWcs
http://www.youtube.com/watch?v=qMNCebzgCgg
http://www.youtube.com/watch?v=XYexXWPapAg
http://www.youtube.com/watch?v=adqtuj_kGC8

Ir viena "maža smulkmenėlė" - GEET išradėjas, Paul Pantone, dabar kalėjime. Už ką? Už tai, kad pervažiavo JAV su savo modifikuota mašina, kuri buvo varoma BEVEIK vien vandeniu. Ir pasirodo keliose valstijose tai draudžiama... Vienoje gavo kaltinimus už naudojimąsi automobiliu 90% mažiau teršiančiu aplinką, kitoje už tai, kad kaip kurą naudojo VANDENĮ... Pasirodo TAI YRA DRAUDŽIAMA. Ar tai ne absurdas? Tai tik 2 pavyzdžiai iš daugybės. Dabar jį kaltina visa krūva ABSURDIŠKŲ dalykų, už ką jis dabar įkalintas.

[Atsiuntė Falcon]

Ši naujiena yra iš svetainės ufolog.lt
( http://www.ufolog.lt/news.php?extend.54 ) :)

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2008, 08:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2227
Miestas: Kaunas
Dar vienas mura :) Ypac is ufolog straipsnio :) Kuom tik zmones netiki, ir zaliais zmogeliukais, ir vandeniu varomu automobiliu ( na garu varomu ir as tikiu, nes buvo tokiu). ir kas liecia amerika tai is vis pirma kart isgirdau kad uz ekologija yra baudziama, galejo nors kitoki paaiskinima sugalvot, kad tryne zmonems smegenis , suko aferas uz tai ir pasodino.

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 08 2008, 09:39 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 17 2008, 23:11
Pranešimai: 546
Miestas: Jonava
žiūriu, prancūzai ( http://bingofuel.online.fr/bingofuel/index.htm ) neblogai pasidarbavo. Vyrai ir žoliapjovę patobulino, ir traktoriukas pas juos jau vandeniu varomas :shock:
ką mano ekspertai ? ar daug čia :drv: ?

p.s.: kolega proffanas, arba Kestukas, kaip tikri ekspertai, meistrai ir fizikos laboratorijų specialistai, (ne taip, kaip su fizika besipykstantys istorikai) šią sistemėlę pasigamintų be didesnių problemų... Dėl pramogos, gal būtų verta pabandyti :wink: ?

_________________
Citroen C2, 1,1l.benzinas+LPG Paveikslėlis
(ex Fiat Multipla, 1,6 l.benzinas; 76 kw.)


Paskutinį kartą redagavo 1 magnetukas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 428 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 ELLIPSIS 29 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007