WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 00:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 119 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 8 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: variklis kaista
StandartinėParašytas: Geg 12 2007, 22:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
deimantukas rašė:
vytautas rašė:
na ka Xantijos varikliukas kaista kelyje laikant 100 km/h norma 80 -90 laipsniuku mieste kyla iki 100 - 110 ir dar daugiau 120 dar lygtais nebuvo pasiekus. buvau nuvazeves i autoservisa pareiske normalu kad 100 laipsniu nu ka as zinau man tai perdaug atrodo turint galvoje kad pavasaris ir vesu idomu kas bus vasara 130 :!: skaiciau ce daug forume apie termostatus bet visiem temperatura 80-85 normali, o del termostato gedimo net zemesne jei kam yra teke susidurti su tokia problema patarkit l prasau :roll: .

Patikrink,ar isijungia ventiliatoriai.

Ir patikrink aušinimo skysčio lygį, nesvarbu, kad perspėjamoji lemputė neužsidega-ji gali būti perdegusi, o jos grandinė-neveikianti.

Šiaip, esant šiltiems orams ir miesto ciklui (kamščiams), neverta panikuoti ir dėl 110C aušalo temperatūros. Tereikia langvesnės "tapkės", ir jokiu būdu neleisti temperatūrai peržengti 120C. Čia rekomendacijos turint omenyje sąlygą, jog aušinimo sistema ir termostatas tvarkingi :roll:


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema: Re: kaista variklis
StandartinėParašytas: Geg 13 2007, 09:34 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
vytautas rašė:
na patikrinta viskas isskyrus termostata ausinimo skyscio norma. ventiliatorius isijungia kazkur nuo 100 laipsniu ir tvarkingai numeta iki 90 laipsniu ce trasoje, bet mieste jei vazineji tai nebespeja numerst ir kabaliuoja tada roodykle ant 110 -115 ir zinok zmogus kada ta kritine riba nes kaip skaiciau forume elektronika duoda paklaida :( taigi tas +- 15 ar 10 laipsniu gali but lemtingas :roll: vakar nuvaziavau pas daktarus tai pasake kad termostatas ce kaltas bet nekeite na o kitoje daktaru firmoje palaimo sako vaziuok drasiai kai uzsidegs riaudona lempute tada pas mus kreipkis :lol: labai miela

Gali pabandyti išsiplauti (su nerūgštiniais nukalkintojais) aušinimo sistemą; dėl pagerėjusio aušinimo antifrizo temperatūra tomis pačiomis važiavimo sąlygomis bus gal 5C, o jei radiatorius smarkiai apkalkėjęs-ir 10C žemesnė, nei dabar. Jei termostatas miręs, jį visgi reiktų pasikeisti. Ir jokiu būdu neleisk rodyklei perlipti redlaino. Beje, ar veikia abu ventiliatoriai, ar pas tave tėra vienas? Net neparašei, koks variklis... Ir pasitikrink, ar alyvos kiekis normalus; jei jos trūksta, variklis irgi labiau kaista.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 10:01 
varikliukas 1,8 ipurskimas ventiliatorius vienas, alyvos pakankamai , ausinimo skyscio irgi norma del apkalkejimo net nezinau gal ir tiesa reiks paziureti man tik neaisku ar gali del termostato uzsikirtimo temperatura kilti aisku jei uzsikirtes ir uzdares isejima i didiji cirkuliacijos rata temperaura turetu kilt bet tada neturetu jungtis ventiliatorius nes skystis necirkuliuotu didziuoju ratu na o mano atvieju jis jungiasi kiek pastebejau nuo 100 laipniu kazkur tai logiskai mastant skystis cirkuliuoja didziuoju ratu ir ventiliatorius turetu ji ausinti (beje peciukas veikia gerai ziema pastebejau kad kai variklis uzkaisdavo iki 110 atidarius peciuko sildymo sklende temperatura iskarto nukrisdavo iki 90) :?
ps. ventiliatoriui isijungus temperatura nukrenta iki 90 kazkur bet kaip jau minejau jei ilgiau vaziuoji mieste ta temperatura kyla ir galiausiai kazkur stovi apie 110 laipsniu nors ventiliatorius girdisi kad dirba po prakaitu islekus i uzmiesti ir paspaudus bent jau 100km/h susinormalizuoja iki 80 laipsniu :(
beje ligoninej sake kad keiciant termostata atkreipti demesi i jo temperaturas kazkaip ten yra keliu rusiu vieni atidaro nuo vienos temperaturos (aukstesnes ar mazesnes tipo galima pasirinkti ). jei tai tiesa tai koki rinktis ir aplamai kokios firmos termostai geresni?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 10:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
o tai iki kiek pas jus temperaturos daviklio skale? Jei pastoviai 110 rodo? Pas mane 110 - skales dugnas, paskutine padala! Bet temperatura daugiau 90 laipsniu nelabai ir kyla, o kasdien 4-6 kartus tenka kirsti traukiniu pervaza ir uzsiraut bent jau ant poros traukiniu - stovint kamstyje temperatura soktelna iki kokiu 92-93 ir viskas, tik tepalas pakyla iki 70.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 10:16 
skale 120 maksimumas na dar nera ne sykio 120 pasieke bet bijau kad pasieks nes jei ziema be jokiu pasiltinimu kaip maljorkoj vazinedavau rodydavo 110 tai kas bus vasara ? :shock:
beje xantijike pirkta pries metus ir teko su ja vasara vazinet nebuvo problemu nekildavo auksciau 100 bet va kazkur pries 5 menesius pastebejau kad po truputi dideja ta temperatura :(


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 10:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
o negali buti, kad daviklis bludija? nes prie 110 tai jau ir antifrizas virti pradeda, kiek mano chemijos zinios nesa... gal reiktu su kokiu termometru pamatuot?

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 10:21 
o kaip siulytuet pamatuoti? :)
jauciu reiks kaip ce siule praplaut ausinimo sistema ir pasikeist termostaciuka ir jei niekas nepasikeis nusigrauzt nagus ;) o beje ar imanoma patikrinti davikli na paziuret ar jis su paklaida rodo


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 10:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
yra toks dalykas israstas pries daugeli amziu - termometras. Tai vat su juo, tik paprasciau su elektroniu jo variantu ir butu galima pamatuot. Buna netgi ant prabangesniu multimetru (testeriu) termopora kuria gali merkt ir matuot temperatura iki 1200 laipsniu su +/- 1,5 laipsnio tikslumu. Paklausinek pazystamu - gal kas tures...

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 10:28 
na apie termometras esu girdejes :D tik va kas turetu specelizuota tai neisivaizduoju :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 10:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
siaip jie ne karve kainuoja, maciau berods nuo 40Lt elektroniai termometrai, tik koks tikslumas nezinau.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Geg 14 2007, 21:45 
jahuu veikia pakeiciau termostata pasirodo senasis buvo 93 laipsniu o dabartinis 88 isvaliau sistema supyliau nauja ausinimo skysti ir bingo varikliukas pastoviai laiko 90 vaziuojant betkokiu greiciu net nesiskiria mieste ar uzmiesti pasaka :) aciu uz patarimus :wink: tik va visa dzaugsma aptemde tai kad suskilo dangtelis dengiantis termostata suklijavau su super klijais bet manau kad reiks keist na lauzyne gal rasiu kur :lol:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Vėl apie termostatus...
StandartinėParašytas: Spa 09 2015, 09:03 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
Keliu tema,situacija tokia viskas veikia gerai variklis syla iki reikemos temperaturos,tol kol neijungiu peciuko,jai uzkuriu masina ir ijungiu peciuka,kazkiek variklis pasyla,pas mane padala rodo tik nuo 60 laipsniu,tai 60 dar nesiekia,galiu vaziuot kiek noriu km vistiek temperatura nekyla,tik isjungiu peciuka po keliu sekundziu temperatura pradeda normaliai kilt kol vel neijungiu peciaus :( ar gali cia but termostato beda,jai neijungus peciaus veikia kaip priklauso,o su peciuku kazkokia nesamone gaunas?

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vėl apie termostatus...
StandartinėParašytas: Spa 09 2015, 10:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
skarapas rašė:
Keliu tema,situacija tokia viskas veikia gerai variklis syla iki reikemos temperaturos,tol kol neijungiu peciuko,jai uzkuriu masina ir ijungiu peciuka,kazkiek variklis pasyla,pas mane padala rodo tik nuo 60 laipsniu,tai 60 dar nesiekia,galiu vaziuot kiek noriu km vistiek temperatura nekyla,tik isjungiu peciuka po keliu sekundziu temperatura pradeda normaliai kilt kol vel neijungiu peciaus :( ar gali cia but termostato beda,jai neijungus peciaus veikia kaip priklauso,o su peciuku kazkokia nesamone gaunas?

Šiaip šitie varikliai gerai šyla ,o juntama temperatūra ,kurią pučia ,irgi keičiasi ,ar tik pagal skydelio duomenis sprendi ?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vėl apie termostatus...
StandartinėParašytas: Spa 09 2015, 10:56 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
saulynas rašė:
skarapas rašė:
Keliu tema,situacija tokia viskas veikia gerai variklis syla iki reikemos temperaturos,tol kol neijungiu peciuko,jai uzkuriu masina ir ijungiu peciuka,kazkiek variklis pasyla,pas mane padala rodo tik nuo 60 laipsniu,tai 60 dar nesiekia,galiu vaziuot kiek noriu km vistiek temperatura nekyla,tik isjungiu peciuka po keliu sekundziu temperatura pradeda normaliai kilt kol vel neijungiu peciaus :( ar gali cia but termostato beda,jai neijungus peciaus veikia kaip priklauso,o su peciuku kazkokia nesamone gaunas?

Šiaip šitie varikliai gerai šyla ,o juntama temperatūra ,kurią pučia ,irgi keičiasi ,ar tik pagal skydelio duomenis sprendi ?

Ne temperatura ir keiciasi vesta peciuko siluma,o isjungiu peciuka iskart temperatura kyla variklio,pavaziavus ir ijungus peciu pucia karsta ora,bet pamazu vesta ir vejelio siluma ir variklio temperataru,vel isjungiu peciu pradeda vel kaisti antifryzo tikrai yra,sakau labai keista,kad jai nejungiu peciaus viskas kaip ir gerai veikia

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Vėl apie termostatus...
StandartinėParašytas: Spa 09 2015, 12:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Gali būti ir termostatas - centus kainuoja, pasikeisk. Bet įmanoma ir kad su dujomis kas pridirbta gali būti, tik tuomet greičiausiai tiesiog dingtų pečiuko karštis, o temperatūros rodyklė nekristų.
Man buvo su BX 1,4 motoru, kad dujos pajungtos lygiagrečiai ir tiesiog prie -10C ir šalčiau jau stovint variklis nebesugeneruodavo tiek šilumos, kad užtektų ir pečiukui, ir dujoms :)
Žodžiu realiai reikia žiūrėti, kas ten konkrečiai su žarnomis ir jų temperatūromis darosi, ir kaip ten kas sujunginėta :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 119 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 8 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007