WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Vėl apie termostatus... http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=10257 |
Puslapis 1 iš 8 |
Autorius: | Tomazas [ Vas 21 2007, 07:37 ] |
Pranešimo tema: | |
gal ne i tema, bet man irgi reikia pasikeist termostata. pats keist neturiu salygu, tai klausimas kiek kainuoja termostatas ir kiek gali kainuot pakeitimas? |
Autorius: | antas [ Vas 21 2007, 10:46 ] |
Pranešimo tema: | |
Tomazas rašė: gal ne i tema, bet man irgi reikia pasikeist termostata. pats keist neturiu salygu, tai klausimas kiek kainuoja termostatas ir kiek gali kainuot pakeitimas?
jei temperatura nesokineja, tai kam ji keisti? |
Autorius: | proffanas [ Vas 21 2007, 19:33 ] |
Pranešimo tema: | |
antas rašė: Tomazas rašė: nesokineja bet daugiau 70 niekaip nu ir gerai, pas mane 85 visada, gal tiek ir reikia pas tave, bet kaip protingi dedes aiskono forume, kad turi buti apie 80. jei nesokineja ir nesioziuoja nesuk galvos, geriau popierelius kitur idek. Kolega,tamsta tos "išminties" prisigaudot "draugas.lt" forume ![]() ![]() ![]() Variklio temperatūra nepakyla iki darbinės=padidėję sąnaudos,pasunkėjusios variklio darbo sąlygos ir sutrumpėjęs jo resursas bei salone vėsiau,ir termostatą vienareikšmiškai skubos tvarka (nes šalčiai anapus radiatoriaus grotelių) reikia keisti,o jis sako "nesuk galvos"... ![]() ![]() Termostatai tam ir buvo sukurti,kad palaikytų variklyje tinkamą darbinę temperatūrą.Ir visų variklio detalių matmenys ir darbo režimai buvo apskaičiuoti būtent tai temperatūrai,kuri nurodyta tech.duomenyse ir už kurią atsako būtent termostatas.Nukrypimai į vieną ar kitą pusę blogina variklio darbo sąlygas. 2.1TD variklio darbinė temperatūra privalo būti 85C,o ne kažkokie 20 ar 70C. Reiks elementorines tiesas kažkur aprašyti,ar kokį galą? ![]() |
Autorius: | Tomazas [ Vas 22 2007, 07:24 ] |
Pranešimo tema: | |
dekui, meginsiu naikint sita problema... |
Autorius: | mr_aurimas [ Vas 22 2007, 08:53 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: antas rašė: Tomazas rašė: nesokineja bet daugiau 70 niekaip nu ir gerai, pas mane 85 visada, gal tiek ir reikia pas tave, bet kaip protingi dedes aiskono forume, kad turi buti apie 80. jei nesokineja ir nesioziuoja nesuk galvos, geriau popierelius kitur idek. Kolega,tamsta tos "išminties" prisigaudot "draugas.lt" forume ![]() ![]() ![]() Variklio temperatūra nepakyla iki darbinės=padidėję sąnaudos,pasunkėjusios variklio darbo sąlygos ir sutrumpėjęs jo resursas bei salone vėsiau,ir termostatą vienareikšmiškai skubos tvarka (nes šalčiai anapus radiatoriaus grotelių) reikia keisti,o jis sako "nesuk galvos"... ![]() ![]() Termostatai tam ir buvo sukurti,kad palaikytų variklyje tinkamą darbinę temperatūrą.Ir visų variklio detalių matmenys ir darbo režimai buvo apskaičiuoti būtent tai temperatūrai,kuri nurodyta tech.duomenyse ir už kurią atsako būtent termostatas.Nukrypimai į vieną ar kitą pusę blogina variklio darbo sąlygas. 2.1TD variklio darbinė temperatūra privalo būti 85C,o ne kažkokie 20 ar 70C. Reiks elementorines tiesas kažkur aprašyti,ar kokį galą? ![]() ![]() Pas mane ir temperatura pakyla tik iki 70,vaziuojant uzmesty,bet salonas syla normaliai,pakankamai greit,vasara,ir temperatura labai nesokineja,matoriukas 130000km,tukstanciu prabeges(service Full),bet pas mane pakyla,kai paspaudi iki 120km/h,iki beveik 80C,kaip patikrinti ta termostata? |
Autorius: | mr_aurimas [ Vas 22 2007, 09:41 ] |
Pranešimo tema: | |
Uzdengiaiu pilnai radiatoriu,bet vistiek auksciau 70C,nepakila,ir kai sustoji vietoje temperatura po biski pradeda kristi zemyn,iki 60C(Bet buvo,lauko temperatura apie-14)o vasara ventiletoriai isijungia,gerokai virs 80C,ir kai pasimali kokiuose kamsciuose,tokia temp buna ![]() |
Autorius: | proffanas [ Vas 22 2007, 10:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Termostatą patikrinsi tik išėmęs:jei kambario temperatūroj jis atsidaręs,vadinasi kajuk.Jei būtų per aukšta variklio temperatūra,galima įtarti kad termostatas neatsidaro,ir tikrinti reikia įmetant į karštą (jo atsidarymo temperatūros plius keli laipsniai) vandenį. Kad šaltyje stovint ir varikliui ilgiau dirbant laisvomis apsukomis antifrizo temperatūra krenta netgi iki 50C-normalu;neapkrautame variklyje nesusidaro tiek šilumos,kad išlaikyti jo darbinę temperatūrą,šildyti saloną ir dar lauko orą ![]() Šiaip,"mirus" termostatui atidarytoje padėtyje,antifrizo temperatūra kaip tik mažiau šokinėja:ko jai šokinėti,jei visas skystis pastoviai cirkuliuoja,o ne atsidaręs termostatas karštą antifrizą išleidžia į šaltą radiatorių. Važiuojant temp.turi būti ne mažiau 80C,jei variklis gauna normalią apkrovą,o važiuojama pakankamai ilgas (sakykime,>~8km) atstumas.Uždengtu radiatoriumi ir prieš važiavimą pašildžius variklį,tas atstumas dar sutrumpėja.Bet jei antifrizas normaliai važinėjant neįšyla daugiau 70C-vienareikšmiškai kajuk termostatui.Dėl to ir sąnaudos litru-pusantro padidėja ![]() ![]() |
Autorius: | mr_aurimas [ Vas 22 2007, 10:21 ] |
Pranešimo tema: | |
Na viskas aisku ![]() TERMOSTATO KEITIMAS NAMU SALYGOM Kiek pasiskaiciau forumus,nelabai radau informacijos apie jo keitima,ar esat kas tai dares?ar labai sudetinga?gal galit trumpai nusakyti jo keitimo suptilybes? ![]() ![]() Didelis kekui ![]() |
Autorius: | proffanas [ Vas 22 2007, 10:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Aurutis rašė: TERMOSTATO KEITIMAS NAMU SALYGOM
Pirmoj eilėj susirask kažkur prie/ant variklio tą termostatą ![]() ![]() Kitas etapas-iš radiatoriaus,atsukus jo apačioje esantį varžtelį/kranelį išleisti tiek antifrizo,kad nuėmus termostatą nepasipiltų srautas.Išleisto seno antifrizo sistemon pilti nelabai rekomenduojama:jau geriau išleisti ir pasikeisti visą,nors jei jis neseniai keistas-galėsi supilt atgal,ir tiek. Toliau:nuimi termostato galvą,išimi seną termostatą,įstatai naują termostatą (procedūroje neturėtų būti jokių subtilybių),prisuki jo galvą atgal (truputis hermetiko arba nauja tarpinė),iki normos prisipili antifrizo,kuri variklį.Po kiek laiko greičiausiai dar teks nuorinti sistemą ir papildyti to antifrizo. Berods,viskas ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Marijonas [ Vas 22 2007, 11:58 ] |
Pranešimo tema: | |
Aurutis rašė: Uzdengiaiu pilnai radiatoriu,bet vistiek auksciau 70C,nepakila,ir kai sustoji vietoje temperatura po biski pradeda kristi zemyn,iki 60C(Bet buvo,lauko temperatura apie-14)o vasara ventiletoriai isijungia,gerokai virs 80C,ir kai pasimali kokiuose kamsciuose,tokia temp buna PAs mane ta pats su tuo termostatu, 70 stovi ir ka Proffanas paburs kad reikia keisti ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Dolfrin [ Vas 22 2007, 12:32 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: Tomazas rašė: man irgi reikia pasikeist termostata. pats keist neturiu salygu, tai klausimas kiek kainuoja termostatas ir kiek gali kainuot pakeitimas? Pats termostatas <40lt ("Meharis";"Robetas"),bet pakeitimas gali stoti iki 300lt ![]() Šiaip Alvydas už 2.1TD termostato keitimą "be komplikacijų" ima berods 60lt-pasiskambink pasitikslinti,nes tiksliai neatsimenu. |
Autorius: | Marijonas [ Vas 22 2007, 12:48 ] |
Pranešimo tema: | |
antas rašė: Profanai, jei temperatura rodo 70 visalaik ir jinai nesokineja, kaip pvz vaziuoji mieste rodo 70, isvaziuoji is miesto rodo 50 - 60, tada sutinku, kad keisti reikia, bet jei nesokineja? cia ne pas viena, o pas kelis tas pats yra. Vo cia tai protingos mintys Dar gali buti, kad rodo klaidinga temperatura, ypac jei tai perduodama elektriniu budu, pagal varza, tai gal termostatas visai nekaltas, uzsioksidaves ar redukaves kontaktas yra ir rodo temp 10 - 15 laipsniu zemesne. Gi pas citroen elektronikos prikimsta kiek nori ir kur zinosi kas ten durniuoja ar termostatas blogai rodo ar kontaktai. Teoriskai jei temperatura visada yra vienoda vaziuojant, vad termostatas yra geras, o gedimo reikia kitur ieskoti. ![]() ![]() |
Autorius: | mr_aurimas [ Vas 22 2007, 13:52 ] |
Pranešimo tema: | |
as katik pasikeiciau,dabar laukiu,kol hermetikas sudzius, klausimas:kaip pilti antifriza,ir nuorinti sistema?aciu ![]() |
Autorius: | proffanas [ Vas 22 2007, 14:35 ] |
Pranešimo tema: | |
Marijonas rašė: PAs mane ta pats su tuo termostatu, 70 stovi ir ka Proffanas paburs kad reikia keisti ![]() ![]() ![]() ![]() O ką čia burti? Jei teisingai supratau tavo pasakojimus apie savąjį važiavimo stilių,tai pas tave darbinę temperatūrą variklis turi pasiekt vos už kelių kilometrų važiavimo ir per didžiausius speigus ![]() O keisti darsyk ar važinėti su tokiu-kiekvieno asmeninis reikalas.Juk ir alyvą galima keisti ne kas 10kkm,o tarkim kas 50kkm ![]() antas rašė: Profanai, jei temperatura rodo 70 visalaik ir jinai nesokineja, kaip pvz vaziuoji mieste rodo 70, isvaziuoji is miesto rodo 50 - 60, tada sutinku, kad keisti reikia, bet jei nesokineja? cia ne pas viena, o pas kelis tas pats yra. Jei termostatas neveikia,antifrizo temperatūra kyla lėčiau,nei jam veikiant,nes tada skystis varinėjamas didžiuoju ratu,t.y. ir per radiatorių,kuris aušina-tokia gi jo paskirtis ![]() antas rašė: Dar gali buti, kad rodo klaidinga temperatura, ypac jei tai perduodama elektriniu budu, pagal varza, tai gal termostatas visai nekaltas, uzsioksidaves ar redukaves kontaktas yra ir rodo temp 10 - 15 laipsniu zemesne.
Gi pas citroen elektronikos prikimsta kiek nori ir kur zinosi kas ten durniuoja ar termostatas blogai rodo ar kontaktai. Teoriskai jei temperatura visada yra vienoda vaziuojant, vad termostatas yra geras, o gedimo reikia kitur ieskoti. Gali būti,kad kalti temperatūros davikliai arba rodyklė,bet praktikoje nesutikau didesnės nei 5 laipsnių paklaidos-dažniausiai arba rodo gerai,arba išvis nerodo.Bet kokiu atveju,problemą reikia šalinti,nes mažiausias blogis-padidėję sąnaudos,o didžiausias... Be reikalo drožiamas variklis jam nepritaikytomis sąlygomis.Kad dėl vėsesnio antifrizo būtų "užlinkęs"-negirdėjau,bet kad trumpinamas bendras variklio amželis-vienareikšmiška.Tokias problemas privalu spręsti. Bliamba,visvien straipsnis gavosi... ![]() |
Autorius: | mr_aurimas [ Vas 22 2007, 14:48 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai vat proffanas buvo teisus,pasikeiciau ta termostata,ir viskas ok,dabar temp laikosi biskeli zemiaiu 80C,o budavo lygiai 70C Issiemiaiu visus radiatoriaus uzdengimus,ir palekiau ant 120km/h,tai temperatura kila virs 80C (prie 83C atsidaro termostatas)po to gryztant vaziavau eko rezimu ant 2000rpm,tai temp nekryto daug zemiaiu 80C(seniau budavo su radiatoriaus uzdengimu 70C) +tas kad lauke apie -10C. Tai vat dabar lauksiu kuro sanaudu mazejimo ![]() Dar pastebetas vienas+,kad vaziuojant apie 90km/h,nereikia ijungti salono ventiliatoriaus,karsta ora ir taip pucia ![]() ![]() ![]() |
Puslapis 1 iš 8 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |