WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Tilto restauravimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=10388 |
Puslapis 1 iš 2 |
Autorius: | proffanas [ Kov 04 2007, 18:21 ] |
Pranešimo tema: | Tilto restauravimas |
Pagaliau prisiruošiau dėl kreivokai stovinčių galinių ratų pasikeisti XM Break šakių guolius. Išsilupau šakes, patyrinėjau ir nuošiedžiai išsikeikiau: guoliai veikia idealiai, viskas kam priklauso juda sukasi, kam nepriklauso-tas nejuda, tepalo pakankamai etc. Pamatavus centrinio varžto skyles tilte, vietoj 16mm apskritimų rastos elipsės 17,4/19,1mm ir 16,8/19,6mm. Na, turbūt nereikia aiškinti,kad žandikaulis nukrito ligi alkūnių. Ašiniai varžtai matosi, kad nauji, ant jų- bemaž jokių trinties pėdsakų. Vadinasi, prieš praeitą guolių keitimą guoliai buvo suvažinėti mirtinai, suėstas tiltas, bet pakeisti tik guoliai ir varžtas. Liko palyginus nedidelis ( bet plika akimi matomas) išvirtimas... Meistrai... :1: Dar rastas "tiuninginis" šposas, kad ratų virtimui (turbūt ![]() ![]() Vienos padangos kordas viename padangos šone šiom dienom turėtų jau pasirodyti; o išoriniame krašte dar 8mm "mėsos". Klausimas būtų, kokios yra žinomos tilto restauravimo technologijos. Pilnai užvirinus ertmes ir gręžiant naujas skyles, nebepavyks tiksliai sugauti centrų, nebent gaučiau tikslų detalių brėžinį. Ta pati problema ir didinant esamas skyles ir statant įvores. Ta pati problema ir virinant ~10mm storio plokštelę ant esamos 4mm storio metalinės sienelės-skylės centro suradimas. Mane domina arba detalių brėžiniai, arba kokia kitokia restauravimo technologija. Jei kas galite, pasidalinkite patirtimi ar brėžinukais. |
Autorius: | gonzikas [ Kov 04 2007, 23:42 ] |
Pranešimo tema: | |
galbut isfrezuot kad butu ne ovalas, o tikslus tik didesnis apskritimas ir tada deti kazkokias ivores. manau padetu gana neblogai. |
Autorius: | Makleris [ Kov 05 2007, 06:45 ] |
Pranešimo tema: | Re: Tilto restauravimas |
proffanas rašė: Dar rastas "tiuninginis" šposas, kad ratų virtimui (turbūt
![]() Na gal ne tokios storos, bet ploksteles ten turi but ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | proffanas [ Kov 05 2007, 08:53 ] |
Pranešimo tema: | |
Aš irgi norėčiau vietoj elipsės išfrezuoti didesnę skylę ir dėti įvores (varžtą storesniu pagrindu prie galvos, o kitame gale-poveržlę su borteliu), bet problema ir yra pasigauti buvusio apskritimo centrą: dabar skylės taip išmaltos, kad jau niekaip nebeatspėsi, kur buvo apskritimas. O jei nepagausiu ašies centrų-ratai bus kažkurion pusėn išvirtę ar pasiskersavę ![]() Metalo šmotas tarp stabilizatoriaus ir šakių yra tiksliai 4mm storio plieninė tiesi stabilizatoriaus pločio juosta, kurioje rankiniu būdu išgręžtos gal 20mm diametro skylės stabilizatoriaus tvirtinimo varžtams-ryškus "tiuningas". O kokio storio buvo originali "pasaga"? |
Autorius: | Sernas [ Kov 05 2007, 09:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Reikia ziureti detale, joje tikrai turetu buti pavirsiai kuriais detale buvo bazuojama greeziant, istekinant ar kitaip mechaniskai apdirbant, jei jie yra valio. |
Autorius: | proffanas [ Kov 05 2007, 09:43 ] |
Pranešimo tema: | |
Kalba eina apie seną parūdijusį XMo galinį tiltą, ir kažkokias buvusias (jei jos buvo) gamyklines žymas ant jo rasti-be šansų. Reikia arba brėžinio, arba kitoniškos technologijos. Kokią metodiką taiko tiltus restauruojantys servisai ir kokia būna jų darbų kokybė? Vežčiau gal netgi servisan, bet kad meistrais patologiškai nepasitikiu, kai reikalas liečia restauraciją, o ne visos detalės pakeitimą. |
Autorius: | gonzikas [ Kov 05 2007, 18:52 ] |
Pranešimo tema: | |
manau kad rimtas specialistas tau tikrai atitaikys cikipiki. pabandyk gal i Kauno Stakles nuvaziuoti , tiesa kainos ten kiek didokos bet daro rimtus dalykus jie ir manau nepavestu. |
Autorius: | nerimka [ Kov 05 2007, 19:40 ] |
Pranešimo tema: | |
aisku tema idomi, bet gal ir tiltas ne arkli kainuoja jei jau taip bijoma konstruoti? nezinau kiek, bet gal paprotins kas nors uz kiek tilta pajamt aina? |
Autorius: | proffanas [ Kov 05 2007, 21:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Na, išvardintas restauravimo technologijas man ir pasiūlė Kauno "Koordinatėj", o ne kokiam garažėly ![]() ![]() Keisti seną tiltą į kitą seną tiltą-ką aš žinau... Mačiau tik keletą XMų su idealiai vertikaliai stovinčiais galiniais ratais ![]() Beje, tie XMininkai, kas skundžiatės neaiškiais bildesiais gale: išsukę tą ašinį šakių varžtą, pasimatuokite skylių tilte elipsiškumą; aš visai pagrįstai įtariu, kad esant tvarkingai visai pakabai bildėti gali būtent tas varžtas, besimalantis išplaktose skylėse. Bildesiui užtektų ir 0,5mm elipsiškumo. ![]() Ten kvailai suprojektuota: tokia masė tvirtinasi vos 4mm storio plieno plokštelėse, lengvai išsiplaka, bet jau ką turim-tą turim... ![]() |
Autorius: | Lyncas [ Kov 05 2007, 22:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Mechaniniame manuale yra pavaizduota sakiu tvirtinimo detale, taciau ten nera matmenu. Nors manau ten viskas pavaizduota mastelyje ir zinan kuriuos nors matmenis kitus galima issiskaiciuoti. Taciau cia tik prielaida. |
Autorius: | proffanas [ Kov 06 2007, 00:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Lynčai, jei nesunku, permesk savo turimą brėžinuką man į paštą? Išskaičiavus pagal mano turimą šviestą brėžinį (berods-iš Podolsko), skylės centras gavosi pačiame esamos elipsės pakraštyje. Netikslu... ![]() Dar šovė mintis įvores daryti kvadratines (t.y. tilte išmušti kvadratines skyles), varžto dalį prie jo galvos, įsistatančią į tiltą taip pat daryti kvadratinę ir tokiu būdu išvengti varžto judėjimo tilto atžvilgiu, taigi eliminuoti netgi teorinę tolimesnio tilto dilimo galimybę, bet visvien-ir tam reikia žinoti kvadrato centrą. ![]() |
Autorius: | proffanas [ Kov 06 2007, 12:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Aga; yra mintis, kaip pasigauti skylių centrus. Laikant, kad tas varžtas turi stovėti lygiagrečiai ratų ašims ir statmenai automobilio išilginei ašiai, jo centrą galima sugauti naudojant vertikalią plokštumą duodantį statybinį lazerį (statant jį lygiagrečiai mašinos išilginei ašiai) bei statmeną jam spindulį duodantį lazeriuką, kurio spindulys eitų per visas keturias varžtų skyles; tai bus bemaž idealus ašies centras ![]() Po pusmečio, prieš keičiant padangas žieminėmis, pagal vasarinių padangų protektoriaus sudilimą bus galima spręsti, ar metodas pasiteisino, o jei ne-"metodom tyka" jau visvien bus aiškiau, kur yra tas tikrasis centras, ir tada bus galima mušti kvadratines skyles ir dėti kvadratines įvores. Aprašysiu, kai padarysiu, kas gavosi. |
Autorius: | valdasp [ Kov 06 2007, 12:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Sargėnuose bičas užsiima tiltų restauravimu. Man darė pežui tai gal ir citrui padarytų. Nebrangininkas. Tel: 861825247. |
Autorius: | proffanas [ Kov 06 2007, 12:49 ] |
Pranešimo tema: | |
Nafig kažkam mokėti už darbą, kurį aš pats pasidarysiu geriau/tiksliau ![]() ![]() ![]() |
Autorius: | Gedas [ Kov 11 2007, 21:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Kaip baigesi su tilto restauravimu ? |
Puslapis 1 iš 2 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |