danieliust rašė:
Sveiki,norejau pasiterirauti.Girdejau,kad buna tokie dalykai,kad kai ant (tarkim xm'o) pastatai signalizacija,ji sugadina uzvedimo spynele,nes kazkaip pajungiama per didele srove,mano pazystamui taip susigadino tris spyneles.Sako apskritai prancuzu silpna vieta spyneles.Gal kas zino ka nors tiksliau,ar galetu paaiskint?

Kokiu būdu gali būti pajungiama per didelė srovė? Jei tavo pažįstamas statė nebe pirmos jaunystės spyneles su pakaitusiais kontaktais, tikrai galėjo sugadinti tik tuo atveju, jei signalizacija buvo jungiama tiesiai nuo spynelės, tačiau ta pati bėda šiuo atveju ištiktų ne tik XM, bet ir bet kokį šiknakratį iš faterheimo. Tegul spardo užpakalį montavusiam meistreliui.
Beje, teko matyti signalizaciją su "12 voltų" lipduku ant stiklo, iki kurios davikliai suvedžioti senais gerais telefoniniais laidais. Man pačiam signalizaciją statė "Altas", o jos maitinimą (-) pajungė nuo salono ventiliatoriaus. Smagu buvo stebėtis, kai važiuojant su įjungtu galinio stiklo šildymu arba padidinus ventiliatoriaus apsukas pradėdavo smagiai kaukšėti centrinis. Man pavyko bėdą išsiaiškinti tik jų pačių dėka: mat pajungimo kontaktas buvo labai prastas, kadangi tiesiog "nesgrabnai" susuko laidus, kurie pašilę tiesiog prarado normalų kontaktą, o man sulindus aiškintis "kame šaknys" ir buvo padarytas šis šaunus atradimas. Kai nuvažiavau į "Altą" aiškintis (jie duoda amžiną garantiją montavimo darbams), baisiai atsiprašinėjo ir pasakė, kad Citroenams jie dar nemoka montuoti signalizacijų. P.S. tai buvo gana senokai.
Taigi - "šerše le šiknarankis"
