WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Generatorius ir krovimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=10707 |
Puslapis 1 iš 4 |
Autorius: | POWER [ Kov 27 2007, 18:58 ] |
Pranešimo tema: | Generatorius ir krovimas |
ar tinka generatorius nuo dyzelio, tarkim 2.1 i V6 12 voztuvu? kalbu apie generatoriaus tvirtinimo taskus ir ampermetraza? |
Autorius: | xamas [ Kov 28 2007, 09:07 ] |
Pranešimo tema: | |
Tinka nuo visu I kartos xm, netgi xantijos 1.6, 1.8 kai kurie tinka. Cia pagal nauaj kataloga, o pagal sena tik nuo kai kuriu 2.1D/TD, vien zodziu imi savo generatoriu ir veziesi pasilyginimui. Amperu turi 80,nors naujas kat. raso, kad 97. Bet itariu kad pagamino universalu generatoriu visiems ![]() |
Autorius: | POWER [ Bal 02 2007, 11:54 ] |
Pranešimo tema: | |
ponial.nors dar meginsiu itampos reguliatoriu paziuret: ant laisvu apsuku 14,4 V. duodi gazo-itampa proporcingai dideja apsukom-iki 18 V davariau.. ![]() o vat kai faras artimas ijungi-ir ant laisvu, ir su gazais 14,4 V. tai jauciu su farom ir vazinesiu ir nieko nedarysiu..... |
Autorius: | nerimka [ Bal 03 2007, 08:50 ] |
Pranešimo tema: | |
tigi su sviesom ir reikia vazinet, ne beda |
Autorius: | Haris [ Bal 03 2007, 13:49 ] |
Pranešimo tema: | |
POWER rašė: duodi gazo-itampa proporcingai dideja apsukom-iki 18 V davariau..
Rele-reguliatorius arba diodai gali buti nusproge. Taip gali ir visa elektros grandine bei lempikes sudeginti. |
Autorius: | old cat [ Bal 03 2007, 17:09 ] |
Pranešimo tema: | |
Jeigu diodai tai arba visai nekraus, arba is generatoriaus ruks dumai. ![]() POWER O, kaip bandei, gal kartais nuo akumuliatoriaus atjunges? Jei taip, tai gali ir geras bet ka rodyt. Jeigu tikrai per didele itampa duoda - perkraus akumuliatoriu, "isvirs" (pradings) elekrolitas, jo teks dapylinet; generatorius kais, bet sudegt kas nors neturetu - akumuliatorius neleis itampai per daug padidet. Aisku taip vazinetis tik kol sutvarkys - is bedos ir laikinai. |
Autorius: | POWER [ Bal 03 2007, 19:07 ] |
Pranešimo tema: | |
ne, tikrinau su testeriu, kai akumas buvo pajungtas i grandine, ir matavau itampa ant akumo klemu |
Autorius: | old cat [ Bal 03 2007, 22:16 ] |
Pranešimo tema: | |
Nu, jei su akumuliatorium visi 18V, tai jau idomiai... ![]() Bet viena is to aisku - generatorius dirba, tik itampos reguliatorius "kiauras" - pastoviai duoda pilna zadinimo srove, todel kiek kyla apsukos - tiek ir itampa. Beje, ji neturetu but sunkiai pakeist, tereik turet tinkama. |
Autorius: | Haris [ Bal 11 2007, 13:03 ] |
Pranešimo tema: | |
POWER rašė: nu nieko nesuprantu. pamatavau itampa ant kito xm V6, ten su elektra viskas ok, krauna generatorius kaip beris. tik akumas 72Ah idetas, bet tai ne prie ko.. tai va. ant laisvu apsuku 17,4V rodo. prie apsuku 3000 apie 18,4V. vel gi, matavau ant akumo klemu. tai ka, sitas gener. jau per daug krauna?
![]() tai kiek suprant 18V yra gerai? ir tas kitas generatorius, kur ant laisvu 14,4 o prie apsuku 18V irgi geras? Pabandyk su kitu testeriu pamatuoti. Manau taviskis nesamones rodo. |
Autorius: | proffanas [ Bal 11 2007, 13:15 ] |
Pranešimo tema: | |
Joks generatorius neturi duoti mažiau 13,6V ir daugiau 14,5V ;kitokiu atveju jau mirusi jo krovimo relė. Kada kas užsidegs-spėlioti neapsiimu, bet bent jau lemputės esant 18V įtampai turėtų laikyti labai trumpai. Kaip ir akumuliatorius ![]() Pasitikrink testerį... |
Autorius: | POWER [ Bal 16 2007, 16:05 ] |
Pranešimo tema: | |
matavau su geru testeriu: ant laisvu apsuku ant akumo klemu nuemiau 12,5 V (su farom 12,1V). prie 2000-3000 oborotu 13-13,3 V (su farom 12,3V). klausimas- jei akumas naujas, ir dabar ne ziema, gal man generatoriaus ir netvarkyti, gi siek tiek krauna? |
Autorius: | proffanas [ Bal 16 2007, 16:10 ] |
Pranešimo tema: | |
Pažeisi akumo darbo režimą ir jis nedakraunamas laikys dvigubai trumpiau; greičiau susibaigs ![]() Čia tik paspėliojimas... Galbūt, kas kelios savaitės su pakrovėju jį pilnai pakraunant, velnias ir negriebs, ale varažyt neapsiimu ![]() |
Autorius: | Evil [ Bal 16 2007, 16:11 ] |
Pranešimo tema: | |
suds cia o ne krovimas, jei su sviesom tik 12,1-12,3V - tvarkykis, gi pastoviai ijungtom sviesom vazineji... tas "siek krauna" nekompensuos iseikvotos energijos uzvedant automobili... Nebent vazineji dideliais atstumais ir dideliais greiciais (150km/h ir daugiau), o masina statai ant kalniuko - tuomet galima ir netaisyt ![]() |
Autorius: | old cat [ Bal 16 2007, 17:23 ] |
Pranešimo tema: | |
Vai, kolegos... Kai prisitatinejot, daugelis tokius aukstus mokslus minejo, kad gava svaigo skaitant, o cia, ziuriu, elementarios fizikos/elektrotechnikos zinios neblizga... ************************* Nesunku primest, kad sukelus ant akumuliatoriaus gnybtu (jo vidaus varza artima nuliui) itampa iki 17-18V, teketu kiloamperu eiles sroves, kurios ne tik isvirintu elektrolita, bet islydytu pati akumuliatoriu! Priedo, joms uztikrint prireiktu nedideles hidroelektrines generatoriaus, ir silumvezio variklio jam sukti! ![]() Zodziu - realiai neimanoma. Kai del matavimu - visi matyti kinietiski skaitmeniniai multimetrai (Fluke nebandziau ![]() ![]() Dar vienas dalykas - generatorius duoda islyginta kintama ("banguota") itampa, o jo itampos reguliatorius veikia irgi netolygiai, impulsais. Ju momentine itampos verte pikuose gali virsyt nominalia 14.5 V, tarpuose tarp ju - nesiekt. Rezultate - skaitmeninis testeris del to irgi gali "bludyti". Aisku, tikrai geras - Fluke, Appa saziningai rodys vidutine reiksme, bet tikrai nedaznas toki tur (nebent kam is darbo yr galimybe nukniaukt ![]() Yra dar oscilografai tokiam reikalui, bet ju zigzagai eiliniam "user'iui" tas pats, kaip kardiograma ![]() ![]() Jei jau labai knieti pamatuot toki dalyka, jau geriau rodykliniu prietaisu, sakyciau, kad ir senu rusisku - maziau bus nuklydimu... Dar vienas dalykas: bent man dar neteko matyt generatoriaus, kuris duotu stabilia per maza itampa. Dazniausiai pasitaikantys gedimai: koks diodas (jo kontaktas) ar reguliatorius blogas, angliukai/ziedai sudile. Bet visa tai parodo sviecianti/silpnai sviecianti/mirksinti generatoriaus lempute skydely. Jeigu ji stabiliai uzgesta tik uzvedus, o akumuliatorius nenuseda vazinejant (aisku, normalios bukles!) - ligu ieskojimas matujant itampa beprasmis, sakyciau; ir netgi gali galva visai reikalo susukt. ![]() Nu, bet jei labai knieti uzsiimt profilaktika, tuokart, sakyciau, geriau gnybtus, kontaktus pravalyt ir pervarzyt, apziuret angliuku/kontaktiniu ziedu bukle naujai isigytam ne naujam auto - tikrai bus daugiau naudos... |
Autorius: | nerimka [ Bal 16 2007, 18:13 ] |
Pranešimo tema: | |
is kur tie kiloamperai.... generuoklio vidine varza isaugs tiek kad jokiu kiloamperu nebus. jis gi ne sroves saltinis, o itampos. ir jo varza maza tik iki tam tikru sroviu. |
Puslapis 1 iš 4 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |