| WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
| Priekines spyruokles http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=11774 |
Puslapis 1 iš 1 |
| Autorius: | Lapuchas [ Bir 24 2007, 12:52 ] |
| Pranešimo tema: | Priekines spyruokles |
Kaip buves citrinietis, prasau Jusu isminties ir patarimo. Pakeiciau priekines pakabos spyruokles. Amortizatoriai geri, atramines gumos, guoliai geri. Vaziuojant nelygiu keliu, kai masina is inercijos kilsteli i virsu, bilda spyruokles. Visa pakaba tvarkoje, sarnyrai, traukes ir t.t. Kyla mintis gal spyruokles idetos aukstyn kojomis, ar tai gali tureti itakos, spyruokles naujos. Vaziuoti ir pastoviai bildeti kazkaip kvaila.... |
|
| Autorius: | KrypT][on [ Bir 24 2007, 12:54 ] |
| Pranešimo tema: | |
gal spyruokles zemintas dejai? |
|
| Autorius: | proffanas [ Bir 24 2007, 13:03 ] |
| Pranešimo tema: | |
Gali būti nepakankamai įtemptas visas "kelmas". Gali būti nepakankamai priveržtas pats "kelmas" prie kėbulo. Jei spyruoklės storis ir plotis per visą ilgį vienodas-jokio skirtumo, kuriuo galu ji pastatyta. Svarbu, kad tie galai tiksliai įeitų į įgilinimus lėkštelėse. Jei to nėra padaryta-bildėjimas neišvengiamas. |
|
| Autorius: | Lapuchas [ Bir 24 2007, 16:37 ] |
| Pranešimo tema: | |
Spyruokles pagal ilgi ir kietuma naujos tik vieninteles pardavime ir yra (dizeliukui). Storis vielos vienodas, bet galai skiriasi truputi . vienas lyg ir platesnis. Ant vieno galo pastacius spyruokle negriuna, o ant kito - virsta. Galu uzsukimai skiriasi. Kelmas prisuktas gerai amortizatoriaus varztas irgi. Manau gal visgi spyruokle apversta, nes atrama ant amortizatoriaus kitoki islinkima negu virsutine ,,lekste"..????? |
|
| Autorius: | proffanas [ Bir 24 2007, 19:25 ] |
| Pranešimo tema: | |
Tai jei bilda abu ratai, ir įtari, kad abiejų spyruoklės apverstos, apsuk bent vieną atvirkščiai, ir stebėk kuo baigsis Gal kažkiek padėtų, jei parašytum, kokia mašina, metai variklis etc.-užklausčiau specų; gal yra kažkokios personalinės modelio pakabos plonybės. |
|
| Autorius: | Lapuchas [ Bir 24 2007, 20:06 ] |
| Pranešimo tema: | |
Malonu, kad yra pagelbejanciu......... kaip rasiau - buvau citrinietis mylejau Xantia, bet labai ji daug ,,meiles,, reikalavo ir truputi jaunyste savo parado tai atsisveikinti teko. Na o masiniukas dabar tai fordas Focus 1999 1.8 ,,zyzelis,, (Europinis modelis) universalas. Kai pirkau buvo susmege priekines spyruokles (dar originalios stovejo) zalia-fioletine spalva zymetos. Auto priekis buvo zemas, idejus naujas spyruokles stojo i vieta (pakilo 4 cm) Na kitaip tariant auto stovi horizantalioje padetyje. Del spyruokliu apvertimo tai planuoju tai padaryti, butinai parasysiu apie rezultatus. O del plonybiu tai radau tik aprasyme kad dedant spyruokles butina spyruokles zymejima (splava) deti i apacia. Va tik naujos spyruokles turi tik uzrasyta koda (skaicius) ir visas zymejimas...???? Logiskai tai matyt turetu ir buti spyruokles apacia..??? |
|
| Autorius: | proffanas [ Bir 25 2007, 20:36 ] |
| Pranešimo tema: | |
Be rezultatų. Važiuoklistai (vis dar po švenčių) tvirtina, kad Focus'ui spyruoklė jokiu būdu negali barškėti, jei viskas tvarkingai suvaržyta, nors ji ir triskart būtų apversta. Mano galva, visgi bandyk tu spyruokles apversti antraip, o tuo pačiu ir visus mazgus patikrinsi: gal kas kur visgi nepriveržta ar pvz. guminis "atbojnikas" neįdėtas; ar dar kažkas?... |
|
| Autorius: | Lapuchas [ Bir 26 2007, 11:52 ] |
| Pranešimo tema: | |
Aciu uz konsultacijas. Pakaba patikrinta pilnai - viskas normoje. Siandiena apverciau spyruokles. Spyruokles pirkau naujas spec.parduotuveje, aisku ne originalas vokieciu. Viename gale spyruokles zaliai uzrasytas kodas markiruote (dyzeliui, zalia spyruokles standumas , mau taip reiketu suprasti) Tai ten kur markiruote mano galva turetu buti apacia. Pasirodo virsuje spyruokles skersmuo mazdaug 1 cm mazesnis negu apacioje. Senos originalios nuimtos nuo auto spyruokles abu galai vienodo skersmens. Kai platesne spyruokles dalis virsuje atramineje ,,leksteje,, (jos sone yra ispaudimas i vidine puse) supantis automobiliui amortizuojanti spyruokles trankesi i ta krasta. Dabar bildesio lyg ir nera, dar mazai vaziavau, tai galutinius atsiliepimus -veliau. Tai kaip sako ,,Pasidaryk pats" Servizai niekada iki galo nesutvarko |
|
| Autorius: | Lapuchas [ Bir 26 2007, 21:51 ] |
| Pranešimo tema: | |
Pasitvirtino. Spyruokles buvo ,,aukstyn kojom,, Nebera bildesio. Svarbu. Pavarinejau per liuti ir po jos po Vilniu.....vienas malonumas, bildesio nera , masinos priekis dar truputi aukstesnis. Fantastiskas tas mano ,,zyzelis- fordukas,, nors dar kartais ir Xantia sirdyje sukirba, ypac kai pamatau pro sali pravaziuojancia----gyva dar po Vilniu laksto |
|
| Autorius: | proffanas [ Bir 26 2007, 22:22 ] |
| Pranešimo tema: | |
Lapuchas rašė: Pasitvirtino. ...priniato na zametku... Cituoti: Literaturoje raso , kad butina deti spyruokle taip, kad jos zymejimas (spalva-kietumo) butu apacioje. Jei dar būtų parašę, jog "naujos" spyruoklės skiriasi nuo gamyklinių, ir yra konusinės... Bet kokiu atveju-dėkui už nupasakojimą. |
|
| Autorius: | Lapuchas [ Bir 27 2007, 14:52 ] |
| Pranešimo tema: | |
Deja, vizualiai net nesimate, kad spyruokles konusines. Skirtumas skersmens tik 1 cm. Spyruokles zymejimas buvo apatineje dalyje, tai tik pagal tai ir reikejo ziureti jas dedant ant amortizatoriaus. Na dabar yra gera patirtis Po remonto nuvaziuota 6000 km po Europa, Italija, kalnai Kroatijos, Austrijos, Slovakijos, Slovenijos na ir Lenkijos ,,superiniai,, keliai. Remonto ,,gudrybes,, pasiteisino. Pakaba veike be priekaistu. |
|
| Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|