WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Priekines spyruokles http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=11774 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Lapuchas [ Bir 24 2007, 12:52 ] |
Pranešimo tema: | Priekines spyruokles |
Kaip buves citrinietis, prasau Jusu isminties ir patarimo. ![]() Pakeiciau priekines pakabos spyruokles. Amortizatoriai geri, atramines gumos, guoliai geri. Vaziuojant nelygiu keliu, kai masina is inercijos kilsteli i virsu, bilda spyruokles. Visa pakaba tvarkoje, sarnyrai, traukes ir t.t. Kyla mintis gal spyruokles idetos aukstyn kojomis, ar tai gali tureti itakos, spyruokles naujos. Vaziuoti ir pastoviai bildeti kazkaip kvaila.... ![]() |
Autorius: | KrypT][on [ Bir 24 2007, 12:54 ] |
Pranešimo tema: | |
gal spyruokles zemintas dejai? |
Autorius: | proffanas [ Bir 24 2007, 13:03 ] |
Pranešimo tema: | |
Gali būti nepakankamai įtemptas visas "kelmas". Gali būti nepakankamai priveržtas pats "kelmas" prie kėbulo. Jei spyruoklės storis ir plotis per visą ilgį vienodas-jokio skirtumo, kuriuo galu ji pastatyta. Svarbu, kad tie galai tiksliai įeitų į įgilinimus lėkštelėse. Jei to nėra padaryta-bildėjimas neišvengiamas. |
Autorius: | Lapuchas [ Bir 24 2007, 16:37 ] |
Pranešimo tema: | |
Spyruokles pagal ilgi ir kietuma naujos tik vieninteles pardavime ir yra (dizeliukui). Storis vielos vienodas, bet galai skiriasi truputi . vienas lyg ir platesnis. Ant vieno galo pastacius spyruokle negriuna, o ant kito - virsta. Galu uzsukimai skiriasi. Kelmas prisuktas gerai amortizatoriaus varztas irgi. Manau gal visgi spyruokle apversta, nes atrama ant amortizatoriaus kitoki islinkima negu virsutine ,,lekste"..????? |
Autorius: | proffanas [ Bir 24 2007, 19:25 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai jei bilda abu ratai, ir įtari, kad abiejų spyruoklės apverstos, apsuk bent vieną atvirkščiai, ir stebėk kuo baigsis ![]() Gal kažkiek padėtų, jei parašytum, kokia mašina, metai variklis etc.-užklausčiau specų; gal yra kažkokios personalinės modelio pakabos plonybės. |
Autorius: | Lapuchas [ Bir 24 2007, 20:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Malonu, kad yra pagelbejanciu......... kaip rasiau - buvau citrinietis mylejau Xantia, bet labai ji daug ,,meiles,, reikalavo ir truputi jaunyste savo parado tai atsisveikinti teko. Na o masiniukas dabar tai fordas Focus 1999 1.8 ,,zyzelis,, (Europinis modelis) universalas. Kai pirkau buvo susmege priekines spyruokles (dar originalios stovejo) zalia-fioletine spalva zymetos. Auto priekis buvo zemas, idejus naujas spyruokles stojo i vieta (pakilo 4 cm) Na kitaip tariant auto stovi horizantalioje padetyje. Del spyruokliu apvertimo tai planuoju tai padaryti, butinai parasysiu apie rezultatus. O del plonybiu tai radau tik aprasyme kad dedant spyruokles butina spyruokles zymejima (splava) deti i apacia. Va tik naujos spyruokles turi tik uzrasyta koda (skaicius) ir visas zymejimas...???? Logiskai tai matyt turetu ir buti spyruokles apacia..??? |
Autorius: | proffanas [ Bir 25 2007, 20:36 ] |
Pranešimo tema: | |
Be rezultatų. Važiuoklistai (vis dar po švenčių) tvirtina, kad Focus'ui spyruoklė jokiu būdu negali barškėti, jei viskas tvarkingai suvaržyta, nors ji ir triskart būtų apversta. ![]() Mano galva, visgi bandyk tu spyruokles apversti antraip, o tuo pačiu ir visus mazgus patikrinsi: gal kas kur visgi nepriveržta ar pvz. guminis "atbojnikas" neįdėtas; ar dar kažkas?... ![]() |
Autorius: | Lapuchas [ Bir 26 2007, 11:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Aciu uz konsultacijas. ![]() ![]() Pakaba patikrinta pilnai - viskas normoje. Siandiena apverciau spyruokles. Spyruokles pirkau naujas spec.parduotuveje, aisku ne originalas vokieciu. Viename gale spyruokles zaliai uzrasytas kodas markiruote (dyzeliui, zalia spyruokles standumas , mau taip reiketu suprasti) Tai ten kur markiruote mano galva turetu buti apacia. Pasirodo virsuje spyruokles skersmuo mazdaug 1 cm mazesnis negu apacioje. Senos originalios nuimtos nuo auto spyruokles abu galai vienodo skersmens. Kai platesne spyruokles dalis virsuje atramineje ,,leksteje,, (jos sone yra ispaudimas i vidine puse) supantis automobiliui amortizuojanti spyruokles trankesi i ta krasta. Dabar bildesio lyg ir nera, dar mazai vaziavau, tai galutinius atsiliepimus -veliau. Tai kaip sako ,,Pasidaryk pats" ![]() Servizai niekada iki galo nesutvarko ![]() |
Autorius: | Lapuchas [ Bir 26 2007, 21:51 ] |
Pranešimo tema: | |
Pasitvirtino. ![]() Spyruokles buvo ,,aukstyn kojom,, Nebera bildesio. Svarbu. ![]() Pavarinejau per liuti ir po jos po Vilniu.....vienas malonumas, bildesio nera , masinos priekis dar truputi aukstesnis. Fantastiskas tas mano ,,zyzelis- fordukas,, nors dar kartais ir Xantia sirdyje sukirba, ypac kai pamatau pro sali pravaziuojancia----gyva dar po Vilniu laksto ![]() |
Autorius: | proffanas [ Bir 26 2007, 22:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Lapuchas rašė: Pasitvirtino. ...priniato na zametku... ![]() Cituoti: Literaturoje raso , kad butina deti spyruokle taip, kad jos zymejimas (spalva-kietumo) butu apacioje. Jei dar būtų parašę, jog "naujos" spyruoklės skiriasi nuo gamyklinių, ir yra konusinės... ![]() Bet kokiu atveju-dėkui už nupasakojimą. |
Autorius: | Lapuchas [ Bir 27 2007, 14:52 ] |
Pranešimo tema: | |
Deja, vizualiai net nesimate, kad spyruokles konusines. Skirtumas skersmens tik 1 cm. Spyruokles zymejimas buvo apatineje dalyje, tai tik pagal tai ir reikejo ziureti jas dedant ant amortizatoriaus. Na dabar yra gera patirtis ![]() Po remonto nuvaziuota 6000 km po Europa, Italija, kalnai Kroatijos, Austrijos, Slovakijos, Slovenijos na ir Lenkijos ,,superiniai,, keliai. Remonto ,,gudrybes,, pasiteisino. Pakaba veike be priekaistu. ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |