WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Katalizatoriaus "pasalinimas" http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=11989 |
Puslapis 1 iš 3 |
Autorius: | ACTIVA [ Lie 13 2007, 12:07 ] |
Pranešimo tema: | Katalizatoriaus "pasalinimas" |
Gal galetu kas nors pasikeisti patirtimi kaip yra pasalinamas katalizatorius? ir kokie susije darbai laukia (liambda, elektronikos reguliavimas ir t.t.) Mano manymu, tai ispjauti katalizatoriu ir vietoj jo vamzdi privirinti prie abieju galu. Bet ar tai imanoma be kitu pakeitimu. ar tai netrikdys motoro elektronikos, kuro misinio parengimo ir t.t.. Noriu pasalinti KAT del didesnio galingumo ir manau kad kuro sanaudos taip pat sumazes apie 1Ltr. Mano auto xantia V6 aciu i prieki |
Autorius: | Sernas [ Lie 13 2007, 12:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Man buvo ispjautas ir stebejau visa procesa. Pjoviau Kaune, legendineje duslintuvu taisykoje-gamykloje Elektrenu gatveje. Pradzioje nupjove duslintuvo vamzdi pries ir uz katalizatoriaus (kartu su hidraulikos vamzdeliais, nes pjove su "bulgarke" disko skersmuo koks 30 cm ![]() Juokinga kai kuriant masina katalizatoriai skaiciuojami, visokie duju srautai modeliuojami, o nuvaziavus i tokius garaziukus bac, bac vamzdi ivirina ir sako NORMA, gali vaziuoti ![]() |
Autorius: | Gedas [ Lie 13 2007, 12:34 ] |
Pranešimo tema: | Re: Katalizatoriaus "pasalinimas" |
ACTIVA rašė: Gal galetu kas nors pasikeisti patirtimi kaip yra pasalinamas katalizatorius? ir kokie susije darbai laukia (liambda, elektronikos reguliavimas ir t.t.) Mano manymu, tai ispjauti katalizatoriu ir vietoj jo vamzdi privirinti prie abieju galu. Bet ar tai imanoma be kitu pakeitimu. ar tai netrikdys motoro elektronikos, kuro misinio parengimo ir t.t..
Noriu pasalinti KAT del didesnio galingumo ir manau kad kuro sanaudos taip pat sumazes apie 1Ltr. Mano auto xantia V6 aciu i prieki jei del 1 litro kuro ir didesnio galingumo,tai siulau nepjaut,nes nemanau kad sutaupysi tiek kuro ir pajusi dideli galinguma. |
Autorius: | Sernas [ Lie 13 2007, 12:44 ] |
Pranešimo tema: | |
Katalizatoriu resursas nera didelis, dazniausiai nuo kuro kuriame yra svino jie uzsikemsa, o tada prasideda linksmybes. Mano masinai 12 metu tai tame katalizatoriuje buvo tuscia, jokiu ten filtru, koriu ar kt. |
Autorius: | ACTIVA [ Lie 13 2007, 13:06 ] |
Pranešimo tema: | |
na manau kad naudojant besvini benzina, katalizatorius greiciau uzsikemsa nuo suodziu ir pan. |
Autorius: | old cat [ Lie 13 2007, 14:06 ] |
Pranešimo tema: | |
Vaj vaj, mielikaliegos... Teisingai Sernas pastebejo: butent benzinas su svinu sugadina katalizatoriu - tik neuzkemsa, o svino junginiai nuseda virs aktyvaus korio pavirsiaus, ir katalizuojancios reakcijos nustoja vykusios. Del kuro taupymo: kodel teoriskai masina su katalizatorium naudoja daugiau kuro? Agi todel, kad variklis visalaik dirba pariebintu misiniu, kad ismetamosiose dujose butu nedadegusiu produktu, kuriais katalizatorius "maitinasi"! Aisku, teorijoj raso, kad ten deguonis, liamda koeficientas - nereik saves apgaudinet, vienas deguonis nedega, ir kad raekcija nenutruktu (tada katalizatorius atausta ir praranda efektyvuma), varikliui uzdraudziama veikt paliesintu misiniu lengvesniais rezimais! Na, o dabar sakykim katalizatoriu pasalinom, liamda zonda ivirinom, bet visa sistema palieka sureguliuota tokiam darbui... Gausim ekonomija? Kazin, kazin; nelabai tikisi... Uztat ismetamuju duju sudetis tai jokiu normu neatitiks garantuotai. ![]() Del galios velgi netaip paprasta. Teoriskai tai katalizatorius sukelia pasipriesinima ismetamosiom dujom, ir atrodo, ji pasalinus tai jau kad atsigaus matarelis .... ![]() Betgi praktiskai - velgi, variklis ne siaip isurbimas-voztuvai-ismetimas; o suderinta komponentu sistema. Zodziu, kiti komponentai - voztuvu fazes, uzdegimo momentas yra paskaiciuoti darbui su tuo pasipriesinimu... Jeigu zmogui pailginsi kojas, bet paliksi tuos pacius raumenis - jis juk neibegs greiciau. ![]() Toki reiskini "britvistai" yra pastebeje: uzdada sportini, pralaidesni duslintuva - mocas prasciau eina, nes del pakitusios duju cirkuliacijos, misinys palieseja. Deda ziklerius tiuninginius - pagereja, bet variklio charakteristika pakinta - sukimo momentas pasislenka i aukstu sukiu puse, o praktiskai tai nevisad naudinga... O, taip tad su tuo "paprastu" katalizatorium, viskas aisku tik kol nesigilini... |
Autorius: | Das_Boot [ Lie 13 2007, 14:08 ] |
Pranešimo tema: | |
Sernas rašė: Katalizatoriu resursas nera didelis, dazniausiai nuo kuro kuriame yra svino jie uzsikemsa, o tada prasideda linksmybes. Mano masinai 12 metu tai tame katalizatoriuje buvo tuscia, jokiu ten filtru, koriu ar kt.
Man irgi pries 2 menesius amputavo katalizatoriu, lygiai taip pat ispjove ir pervirino dali su sriegiu liambda zondui, tik vietoj tiesaus vamzdzio isidejau rezonatoriu (buna tokie pailgi, apvalus, kaip desra). Su varikliu ar kompu ir degimu viskas tvarkoj, apsukos neplaukioja. Galios nepadidejo, kuro sanaudos truputi sumazejo (nors tai labai subjektyvu mano varikliui, kur viskas priklauso nuo siandienos nuotaikos ir tapkes svorio), bet uztad pasalinau barskaliuka is po dugno. Esme tame, kad is 3-ju korio daliu katalizatoriuje liko viena, ir ta kalatojosi viduje. Vietoje isskrodem ta bakeli, pasverem likucius. Primokejau 60 Lt ir baigtas reikalas! Ziuresim, kas bus toliau. Labiausiai domina, kaip tai atsilieps CO parodymams per tech.apziura. |
Autorius: | Das_Boot [ Lie 13 2007, 17:32 ] |
Pranešimo tema: | |
aisq, kad CO bus didesnis, bet pagalvok, juk yra kruva masinu ir be kat'u! ![]() |
Autorius: | audrius donela [ Lie 13 2007, 18:38 ] |
Pranešimo tema: | |
old cat rašė: Vaj vaj, mielikaliegos...
Teisingai Sernas pastebejo: butent benzinas su svinu sugadina katalizatoriu - tik neuzkemsa, o svino junginiai nuseda virs aktyvaus korio pavirsiaus, ir katalizuojancios reakcijos nustoja vykusios. Del kuro taupymo: kodel teoriskai masina su katalizatorium naudoja daugiau kuro? Agi todel, kad variklis visalaik dirba pariebintu misiniu, kad ismetamosiose dujose butu nedadegusiu produktu, kuriais katalizatorius "maitinasi"! Aisku, teorijoj raso, kad ten deguonis, liamda koeficientas - nereik saves apgaudinet, vienas deguonis nedega, ir kad raekcija nenutruktu (tada katalizatorius atausta ir praranda efektyvuma), varikliui uzdraudziama veikt paliesintu misiniu lengvesniais rezimais! Na, o dabar sakykim katalizatoriu pasalinom, liamda zonda ivirinom, bet visa sistema palieka sureguliuota tokiam darbui... Gausim ekonomija? Kazin, kazin; nelabai tikisi... Uztat ismetamuju duju sudetis tai jokiu normu neatitiks garantuotai. ![]() Del galios velgi netaip paprasta. Teoriskai tai katalizatorius sukelia pasipriesinima ismetamosiom dujom, ir atrodo, ji pasalinus tai jau kad atsigaus matarelis .... ![]() Betgi praktiskai - velgi, variklis ne siaip isurbimas-voztuvai-ismetimas; o suderinta komponentu sistema. Zodziu, kiti komponentai - voztuvu fazes, uzdegimo momentas yra paskaiciuoti darbui su tuo pasipriesinimu... Jeigu zmogui pailginsi kojas, bet paliksi tuos pacius raumenis - jis juk neibegs greiciau. ![]() Toki reiskini "britvistai" yra pastebeje: uzdada sportini, pralaidesni duslintuva - mocas prasciau eina, nes del pakitusios duju cirkuliacijos, misinys palieseja. Deda ziklerius tiuninginius - pagereja, bet variklio charakteristika pakinta - sukimo momentas pasislenka i aukstu sukiu puse, o praktiskai tai nevisad naudinga... O, taip tad su tuo "paprastu" katalizatorium, viskas aisku tik kol nesigilini... Sveiki,o kaip turi itakos dyzeliui ispjovus kataliza,pas dyzeli juk nera i ismetamaji vamzdi prikaisiota visokiu laidu.Ir jei buvo piltas rusiskas kuras su svinu,tai garantuotai bus priauge jo suodziai prie katalizo sienelio,ar verta dyzeliui ji ispjauti?gal daugiau suodziu pro duslintuva iseis? |
Autorius: | old cat [ Lie 13 2007, 19:57 ] |
Pranešimo tema: | |
Das_Boot rašė: aisq, kad CO bus didesnis, bet pagalvok, juk yra kruva masinu ir be kat'u!
![]() Taip. Bet dauguma - senesni ir dujom varomi. Dar mazne visuos - I-II-os kartu irangos, o jos reguliujasi autonomiskai, ir mazus CO kiekius dujoms nustatyt nesunku. Dar viena - kazin, kokie tersalu emisijos kiekiai leidziami? Kazkada seniai, kai Passat'as dar benzu ejo, paklausiau TA, kiek % CO yr leidziama, tai pasake, kad 4 ![]() audrius donela Manau, kad ir su dyzeliu katalizatoriais situacija panasi turetu but. T.y., ziurint kaip tikrins. ![]() Jeigu pagal gamyklinius parametrus pilnai tikrintu - turetum be jo nepraeit. Viena tik nesuprantu - kokio bieso rusai turetu pilt svina i dyzelina.... ![]() |
Autorius: | rodos [ Lie 13 2007, 20:19 ] |
Pranešimo tema: | |
ACTIVA rašė: dekui uz issakytas mintis. nesitikejau jog sis "pasalinimo" procesas toks paprastas. bandysiu CP servise uzklausti vln. Gali ten neklausti.Jie tokiu sudetingu darbu nemoka.Gali Tau visa duslintuva pakeisti kitu, bet nupjauti,..suvirinti..Tikrai ne sios kontoros jegoms.Ieskokis duslintuvu remonto dirbtuveliu: du velniukai ir keltuvas- ta jie kasdien daro.
|
Autorius: | old cat [ Lie 13 2007, 20:22 ] |
Pranešimo tema: | |
Va, radau. Tuvlitos reikalavimai: http://www.tuvlita.lt/lt/paruosimas_apziurai . Hmm.. Su dyzeliais gerai ir idomiai - ar pokarinis trantas, ar naujas HDI - visiems vienodai. ![]() Benzininiams situacija prastesne... ![]() |
Autorius: | MaLaX [ Lie 13 2007, 21:30 ] |
Pranešimo tema: | |
Sernas rašė: Man irgi idomu ar nebus taip , kad tech apziur be katalizatoriaus praspirs.
Nieko panašaus. Man mašina nupirkus katalizatoriaus nebuvo, variau TA ir nieko, nei žodžio apie tai nepasakė. Ir CO ir visa kita buvo normos ribose. |
Autorius: | audrius donela [ Lie 13 2007, 21:58 ] |
Pranešimo tema: | |
proffanas rašė: audrius donela rašė: jei buvo piltas rusiskas kuras su svinu,tai garantuotai bus priauge jo suodziai prie katalizo sienelio,ar verta dyzeliui ji ispjauti?gal daugiau suodziu pro duslintuva iseis? Kuo, velniai griebtų, tu girdei savo žvėrį? ![]() ![]() Tetraetilšvinas eina (tiksliau-eidavo) tik pakelti oktaniniam skaičiui benzine ![]() Išpjovus dyzeliui katalizą, pradžioje suodžiai neišvengiamai eis: valysis išmetimo sistema. O veliau viskas priklauso nuo variklio būklės ir siurblio sureguliavimo; dar kažkiek ir nuo turbinos. Jei žvėriškai dūmys, pats neapsikentęs susitvarkysi ![]() ![]() Na technikine man dabar neaktuolu katik ja praejau,norisi kad citroeno sirdelei butu lengviau,kai turejau alfa romeo buvau ispjoves katalizatoriu ir ivirintas buvo paprastas vamzdis ir nei jokio garso didelio nei ka,gal kazkiek nezymiai sumazejo kuro sanaudos,tai va ir idomu kaip ar butu tas pats poveikis su dyzeliu.O pa ta dyzeli rusiska,na buvo keli nelemtingi nutikimai kai vaziuoji pirkti pigios saliuros ir papuola rusiska,tai ir prasideda dumingumas didesnis, variklio netraukimas ir panasus dalykai. |
Autorius: | Das_Boot [ Lie 13 2007, 22:26 ] |
Pranešimo tema: | |
Tu ka, nori pasakyti, kad remiantis tom lentelem, visi automobiliai su benz.varikliais nuo 1986 metu buvo gaminami su kat'ais?! Nesamone! Geriau cia ziurekit: http://www.vta.lt/tech_reik.php4 7 grupe: variklis ir transmisija Be to, pas tave techniniam pase ar dar kur nors parasyta, kad tavo masina gamikliskai buvo su katu? Ne? Tuomet, ziurekit lentele del CO kikio. Galioja punktas, kad automobiliams, pagaminties nuo 1987metu CO norma = max 3%. Ar as kazka ne taip supratau? Jei valstybe lengvatas teiktu uz tai, kad gamta tausoju vazinedamas su kat'u, gal ir pagalvociau apie naujojo pirkima. O dabar, nafig reikia? ![]() |
Puslapis 1 iš 3 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |