WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Reanimacija saugos dirzams http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=13449 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | DasI [ Gru 06 2007, 00:15 ] |
Pranešimo tema: | Reanimacija saugos dirzams |
Kadangi daugelis chia vazhineja ne su pachiom naujausiom mashinom, tai turetu susidurti su saugos dirzu susivyniojimo problema. Ash va beieshkodamas info apie elektronika, netychia radau toky patarima: Jei dirzhai jau nenoriai susivynioja, galima jiems to "noro" bent kazkiek ykresti. Imam aerozolinio silikoninio purshkalo, ishtraukiam visa dirzha iki galo. Galinius ~30cm dirzho apipurshkiam aerozoliu, taip pat pro plyshy galima meginti apipurksti ir paty mechanizma, tada pamankstinam dirzho mechanizma paleisdami dirza ir vel ishtraukdami. Operacija galima pakartoti kelis kartus. Pas save ishbanchiau - suveike stebuklingai. Kaip suprantu - purskiamas silikonas atlieka tepalo vaidmeny, jo pliusas tame, kad nelieka riebalu demiu ir netepa drabuzhiu po to. |
Autorius: | DasI [ Gru 07 2007, 09:04 ] |
Pranešimo tema: | |
Nemanau, kad tai esminis dalykas. Sheip firmos nepamenu, zhinau tik, kad lukoile prie darbo kainavo 11,50Lt, o aut. detaliu parduotuvej uzh ~30m, lygiaj toks pats - 10Lt. O sheip purshkalas neprapuls, juo gali dureliu gumas ishtepti, bus mazhiau problemu su atidarymu per shalchius. Nu ir sheip gali naudoti kaip tepala(lubrikanta) kur visokios alyvos ir WD40 nelabai tinka pvz. slankiojanchiom balkono sistemom ir t.t. |
Autorius: | laurynas400 [ Gru 07 2007, 09:20 ] |
Pranešimo tema: | |
Tai gerai nes prisiminiau, kad tokio turiu pats, kai parašei, jog gumoms tinka. Dėkui |
Autorius: | Raimis M20 [ Gru 07 2007, 12:13 ] |
Pranešimo tema: | |
Būtinai pabandysiu, nes diržai sunkokai grįžta į savo vietą. Silikoninio tepalo turiu, tik jis ne aerozolio pakuotėje, o pumpuojamas kaip koks odekolonas ir purškia srovele, todėl netiks. Šiandien nusipirksiu aerozolinio. |
Autorius: | proffanas [ Gru 07 2007, 12:55 ] |
Pranešimo tema: | |
Diržai dažnai sunkiai grįžta ir dėl to, kad per storas, prisigėręs nešvarumų pats diržas... Turint laiko, idealu būtų nusilupti visą diržą kartu su mechanizmu, diržą, kiek jis išsivynioja, keliskart "išskalbti" dantų šepetėliu iš abiejų pusių (džiovinti ištemptą), o patį įtempėją, išvalius pasiekiamus purvus, sutepti normaliu tepalu. Bent jau man tokia procedūra padėdavo ~3 metams; po to reikia kartoti. |
Autorius: | simas [ Gru 07 2007, 14:31 ] |
Pranešimo tema: | |
Mano nuomonė, ta pati, kaip proffano, kad diržus reikėtų praplauti ir sutepti normaliai. |
Autorius: | DasI [ Gru 07 2007, 16:42 ] |
Pranešimo tema: | |
Mano nuomone irgi kogero tokia pat, alia tu pamegink tokia operacija atlikti C5 - nezhinau, gal man melavo - bet vargo ishlupti ta mechanima dafiga. O ir be to kadangi mashina pastoviai eksplotuojama, be dirzhu ir pusiau ishardyta tikrai nesinori vazhineti. Esme, kad tokia procedura man uzhtruko 5min, o rezultatas yra. Ash gi neliepiu to primygtinai darytis, tiesog mano salygom tai pasiteisino, todel tiesog pasidalinau patirtim. |
Autorius: | Evil [ Gru 27 2007, 12:29 ] |
Pranešimo tema: | |
Maumasz rašė: A, tai va to, susijuosiame pilvinio ir trūksta, nors spyna jo yra. hmmm O gal jis po sėdyne gali būti? Niekada nebuvau atkėlęs...
Gali - atsikelk sedyne ir turetu matytis "rulonas" dirzo su "kistuku". |
Autorius: | Evil [ Gru 27 2007, 13:50 ] |
Pranešimo tema: | |
Gaga rašė: Gal dar ir "bardačioko" niekada savo mašinoje neatidarinėjai? Tada dar laukia daug atradimų.
![]() ![]() Ne i tema, bet su tuo lengvumu tai... pirma kart bandydamas pakelt prasikeikiau geras 10 minuciu, kol dasilo kaip jas atkelt - pasirodo reikia pirma truktelt sedyne i prieki ir tik tada atsivercia (kitose mano turetose masinose uztekdavo imt ir pakelt) |
Autorius: | Gerasdviratis [ Gru 27 2007, 17:11 ] |
Pranešimo tema: | |
Purskiau purskiau jus paistalu prisiskaites ![]() |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |