Ant senosios pirkau naujus ratus tiek zieminius (good year UG500 su sypais) tiek vasarinius sava kryptinius. Ziema tos padangos mane isgelbejo bent kelis kartus. truko centimetru iki nelaimes. butent tu centimetru nebutu davusios universalios, nekalbu jau apie vasarines.
Pirma vasara suvazinejau demisezoninius ratus kurie buvo su masina, antrai jau nebeliko. Nusipirkes naujus ratus net nesupratau, kodel kitiems taip slidu esant slapiai dangai ar kodel dazno cypia ratai posuki darant esant karstai dienai, ogi su tom demisezoninem ir man taip buvo, vistik misinys per minkstas, tik pastabdai ir juodos zymes, ar staigiau sukant... o su vasarinemis masina tiesiog laiko kelia...
Beje, kas cia skunde padangas, kad po metu jau kieteja guma. siulyciau paziureti gaminimo data. Nes maniskiai UGripai dar dabar minksti, o jau 3 ziemos praejo ir ketvirta eina, tik jau garaze

Na o dabar vazineju levom zieminem, kuriu vos pora mm ant varanciuju ratu... taciau saugausi, nes nera finansu. Tik kiaulyste padaryti gali kiti, nesvarbu kad saugais.
Vaziuoja srautas, kazkas neleistinoj vietoj sugalvojo su puikiu subaru padaryti kairi posuki, ciuoziu i ji, per plauka nekalu. Sakot tarpa didesni palikt? Ok, analogiska situacija, as laikausi atstumo - sulenda dvi masinos pries tam dar darant kairi posuki ir...

Biski per daug masinu, kad prastais ratais vazinetum... Kai tik galesiu normalius ratus pirksiu ir jie tikrai nebus demisezoniniai.
_________________

Xantia 1.8i (8v) +LPG, '93 rugsėjo 27

Xantia Millesime Break 2.0i (16v) +LPG, '01 [img]http://images.spritmonitor.de/339914.png[/img]