WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

Evasion
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=17176
Puslapis 12

Autorius:  s-igi-s [ Gru 18 2008, 14:45 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion- trecia sedyniu eile

whisky.lt rašė:
ar patogu 3-ioje sedyniu eileje sedeti trims?
kas geriau, praktyskiau 3-ioje eileje sedyniu:
ar suoliukas tryvietis?
ar dvi sedynes (be abejo platesnes)?
trecia eile naudojama savaitgaliais, o dabo dienom bus isimama.(ar is tikro, kad ta suola sunku isimineti)


Mano Lancia Zeta buvo su 2 atskiromis sėdynėmis trečioje eilėje. Jos nebuvo platesnės, t.y., jos identiškos antros eilės kraštinėms sėdynėms.
Dėl suolo išėmimo nežinau, nes jo neturėjau. Sėdynės išsiimdavo pakankamai lengvai, bet aš tą darydavau retai, nes paprastai tiek daug žmonių neveždavau :) Man asmeniškai trečioje eilėje sedėti buvo beveik neįmanoma - galva rėmėsi į lubas (mano ūgis 188 cm).

Autorius:  whisky.lt [ Gru 18 2008, 19:46 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion- trecia sedyniu eile

atsiprasau neaiskiai suformulavau-platesnes tai tas ir turejau omeny kur is krastu antroje eileje, nes vidurine mazoka, tiesiog vaikiska.

Autorius:  KTM [ Gru 21 2008, 10:14 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion- trecia sedyniu eile

As kaip tik praktikuoju toki sedyniu isdestyma, t.y. 2x2x2. Bent jau tada yra patogiausia, 7zmoniu niekad neveziau ir tiek sedyniu neturiu. Del sedejimo trecioje eileje, tai ten visai patogu. Pats esu nemazai sedejes ir galva i stoga nesiremia, ugis 186. Dar daznai kai vaziuoju trecioj eileje sedyniu idedu dvi sedynes, o antroje isvis isimu. Tada ilgoje kelioneje daug patogiau, galima istiesti kojas.

Autorius:  whisky.lt [ Gru 30 2008, 20:53 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion- trecia sedyniu eile

aprasymas U6:
http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/Fiat/Ulysse/

Autorius:  Limited [ Sau 06 2009, 15:08 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion- trecia sedyniu eile

Turiu garbes tureti 3 atskiras sedynes antroje eileje ir 3 vietu sofa gale. Kaip suprantu, ten 3 atskiru sudeti nera galimybes. Tik sofa arba 2. Galines vienintelis nepatogumas tik tas, kad nesireguliuoja nugaros atlosas, o vietos gan normaliai. Isimineti nera patogu- sofka gan sunki :)

Autorius:  whisky.lt [ Sau 14 2009, 20:02 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion- trecia sedyniu eile

trivietes sedynes negavau isigyjau dvi atskiras sedynes.
atsirado problema kai jos tuscios kelia triuksma :?: :!: , o sedet trecioje eileje visai patogu tik esant didesnio ugio antra eile reik stumtelti pirmyn.

Autorius:  whisky.lt [ Vas 02 2009, 20:03 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

apie U6 didzioji dauguma naudotoju atsiliepe kad jie l. minkstai vaziuoja beveik kaip XM, na maniskis kazkodel kietas "supersport" palyginau su kaimyno.
kaip hydraulika paminkstint zinau, o kaip Evasion padaryti minksta?

Autorius:  Paulius [ Vas 28 2009, 19:09 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

kuo daugiau krauni tuo minksciau vaziuoji, o siaip is turetu evasion toli grazu negaliu pasakyt kad jie minksti buvo.

Autorius:  whisky.lt [ Vas 10 2010, 23:51 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

teoriškai radau pakabos kietumo problemą:
palyginau Fiat Scudo 9vietu ir savojo Evasion svorius tech. pasuose, Scudo sunkesnis 120kg o pilnai pakrauto auto svoris maniškiam Evasion 200kg didesnis.

Autorius:  proffanas [ Vas 11 2010, 21:10 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

whisky.lt rašė:
apie U6 didzioji dauguma naudotoju atsiliepe kad jie l. minkstai vaziuoja beveik kaip XM
O tai logikos blokas pas patį visvien tebeveikia?... :roll:
Tiuninguok, frezuok kokiais nori raštais, trumpink ar ilgink, kad ir perdažyk žaliai tas pakabos spyruokles- jos visvien neveiks, kaip hidropneumatika pas XMą. Ir tai- jokiais parametrais; nebent norisi kuo kietesnės mašinos :) . XMas min. aukštyje, straksėdamas ant atbojnikų, kietumu duos kruopų bet kuriam spyruokliniam... :roll: Antraip- no way.
Žodžiu, tavoji "dauguma naudotojų" arba pirštą su daiktu maišo, arba jiems tekę važiuoti vien XMu su nudvėsusiom sferom.
Dar kitaip išsireiškiant, nu nesitikėjau iš tavęs tokio klausimo. :roll: Čia panašu į klausimą, ar Kalėdoms geriau gyva eglutė, bet su ilgais, bet su byrančiais spygliais, ar verčiau sintetinė, nebyranti, be kvapo, bet su laaaaaabai trumpais spygliukais :roll: . Jei subinė nėra išpaikinta XMo, laisvai atvažinėsi ir Evasionu. Antraip, gali kilti problemų dėl subinės ir mašinos suderinamumo.
Evasionas pagal pakabą niekada nestovės net šalia XMo; netgi mašinų klasės visai kitos. Yra patirčių (kad ir citrodaktaro Alvydo žmonos), kurie po XMo persėdę ant Evasiono, kuo skubiau atsikratė tojo Evasiono ir grįžo prie XM. Break'o. :) Nors Evasionas techniškai buvo visiškai sutvarkytas; kaip naujas.
Evasionas- kitos klasės mašina, skirtas kitiems tikslams, ir jame XMo minkštumą paprasčiausiai pamiršk, nors talpa su breiko ir panaši.

Autorius:  whisky.lt [ Vas 12 2010, 19:54 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

kad likau iki galo nesuprastas, tai mano dėstant mintis apkarpymas kaltas.
kad spyruoklinis auto nepriligs jokiais tiuning variantais hidropneumatikai pas XMą, tai aš puikiai suprantu.
O ta "dauguma naudotojų", vienas tai tikrai, XMą su nudvėsusiom sferom naudojo.
Tu teisus ir čia: subinės - išpaikintos XMo, kila problemų dėl subinės ir mašinos suderinamumo, bet į XMą šešios žasys su šiasiais žasyčiais netelpa ( šešios žasys su šiasiais žasyčiais- taip mes iš saves juokiamės, kai vaikai žaislų prisisodina i auto). Taigi XMas likęs tik 'dlia dušy', su juo tik savaitgaliais pralekiu, papalukioju, pakaifuoju važiavimo malonumu.
O musiškis Evasion tai faktas kad kietesnis už kitus palyginimui pabandytus U60.

Autorius:  proffanas [ Vas 12 2010, 21:18 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

whisky.lt rašė:
O musiškis Evasion tai faktas kad kietesnis už kitus palyginimui pabandytus U60.
Nu jei problema tikrai objektyvi, ieškok šaknų. Kaltais gali būti vos ne bet kas iš pakabos, bet pasitikrink/pasilygink pirma paprasčiausius, nieko nekainuojančius dalykus: ar padangų dydis ir slėgis jose tikrai atitinka gamintojo nurodytus? :roll: Ne pirmą dieną važinėjančiam, tai skamba pakankamai kvailai, bet visgi?...
Reikalas tame, kad tai viena iš pagrindinių "kietumo" priežasčių, o ją išgaudyti nieko nekainuoja.
Gaudyti visus kitus važiuoklės bugus gali kainuoti jau nebe šimtais, o tūkstančiais, ir vargu ar inetas šiuo klausimu kuo padės. Žiūrėti/purtyti vietoje reikia.

Autorius:  whisky.lt [ Vas 13 2010, 20:05 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

na inėtas gal padėtų su spyruoklėm ir amortizatoriais info gaut, t.y. gal spyruoklės ir amortikai yra žymimi kažkaip, kuris kietesnis kuris minkštesnis. Klausiu nes dar nesu susipažines su spyruoklėm, ankstesnės pažintys torsionai ir sferos, liaudiškai egzotika.

Autorius:  proffanas [ Vas 13 2010, 22:32 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

Įtarinėji, kad kažkoks entuziastas sudėjęs "sportines" spyruokles su "sportiniais" amortikais?... :roll: Seniau būčiau sakęs, kad tai neįmanoma nesąmonė, bet nesenai pats susidūriau su keliais panašiais atvejais (kai spyruoklės net ne "sportinės", o paprasčiausiai nupjautos), todėl panašiai spėlioti ir nebedrįstu...
Jei jau radai evasioninių kolegų, su kuo palyginti kietumą, pabandyk sulyginti ir priekinio sparno aukštį virš žemės, matuojant vertikaliai virš rato ašies. Galbūt, tai užves ant kažkokių minčių.

Mąstant logiškai, joks spyruoklinės (kaip pas Evasioną) pakabos gedimas negalėtų priversti ją sukietėti. Nutikti dėl gedimo gali labai daug kas, bet išskyrus sukietėjimą. Jei jau kieta, neišvengiamai kyla mintis, kad kažkas iš ankstesnių mašinos savininkų ar meistrų kažką pakaboje yra pridirbę. Nu bet tam išsiaiškinti, trukti gali nuo 3min iki amžinybės; bet ir tai tik turint po ranka tą mašiną.
Važinėk, žiūrėk kas kaip, matuok viską ko paprašysim, arba mink tiesiai pas meistrus. Bet nėra jokių garantijų, nei kad mes inetu kažką atspėsim, nei kad iškart atspės meistrai. Nėra net garantijų, kad išvis kažkas kada nors nustatys priežastį, jei pats tuo neužsiimsi.

Autorius:  xamas [ Vas 18 2010, 10:13 ]
Pranešimo tema:  Re: Evasion

Tai kad tam Evasionui net iki darzines toli, ka jau kalbet apie santechnika.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/