WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas http://www.citrina.lt/phpBB3/ |
|
Akumuliatoriaus keitimas http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=23&t=20683 |
Puslapis 1 iš 1 |
Autorius: | Picassas [ Sau 26 2010, 14:16 ] |
Pranešimo tema: | Akumuliatoriaus keitimas |
Reiketu pasikeisti akumuliatoriu savo Picasso. Noreciau paklausti - ar akumuliatoriaus keitimas nieko bloga nepadarys kompui? Ar dar kazkas gali nebeveikti? ![]() ![]() |
Autorius: | tadas1991 [ Sau 26 2010, 14:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
Keičiant akumą, prie klemų prijunk pakrovėją, kad nenutrūktų maitinimas. Tada bėdų nebus. O gal ant užvesto pavyktų, bet sunku tikėt, kad nauja elektroninė mašina veiks be akumo... |
Autorius: | naudingas [ Sau 26 2010, 15:44 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
cia tai naujiena ,kad negalima akumo padoriai pakeist.o tai ka vidinio ner(antro )?ir paprastai nepersikrauna? |
Autorius: | Saulius [ Sau 26 2010, 15:48 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
Vyrai, nejuokaukit su akumuliatoriaus keitimais uzvestu varikliu masnose kur net posukiu signalus kompas valdo. kazkur buvau aprases procedura kaip turi but akumuliatorius atjungiamas ir prijungiamas citroenuose su BSI blokais. Teoriskai visi magu numeriai ir panasiai priristi prie komp atmintie todel suvedinet is naujo nereikes. Praktiskai nebandziau ![]() Pries atjungdamas sena akumuliatoriu atidaryk langa, kad pasiektum akuma, arba pats sedek viduje, isjunk viska, istrauk rakteli, uzdaryk ir uzrakink duris. palauk kelias minutes, nieko nejunk, neatidarinek duru. atjunk akumo klema. Pajunk nauja akuma, jokiu budu neatidarinek duru ir nieko nejunk. tadu ijunk sviesas 30 sek., paspausk pultelyj atodarymo po to uzdarymo mygtukus. atidaryk vel masina, ijung degima patikrink ar viskas veikia. gal ka praleidau netycia, is atminties rasiau. Jei kas neveiks, bandyk procedura is naujo. |
Autorius: | Caribou [ Sau 26 2010, 15:52 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
tadas1991 rašė: O gal ant užvesto pavyktų, bet sunku tikėt, kad nauja elektroninė mašina veiks be akumo... Jo jo, veikiančiai mašinai nuimk klemą, tai paskui paskui bus pilna postų: "Kodėl tas neveikia", "Kodėl anas neveikia", "Kodėl mano mašina degėsiais smirda". |
Autorius: | Pole [ Sau 26 2010, 16:11 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
Nekvailiok nuiminėdamas klemus ant veikiančios arba maitindamas tik nuo pakrovėjo. Pasinaudok bele kokiu akumu pagalbiniu ir užkabink jį lygegrečiai senajam, tada įdėk naują ir pagalbinį atjunk, jei jau bijai kad kas nusimuš kompuose. |
Autorius: | Danass [ Sau 28 2010, 11:54 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
Prieš atjungiant akumą atidariau duris, palaukiau kol užmigs kompas. Nuėmiau + klėmą, paskui - . Įdėjus naują, pajungiau -, paskui + . įjungiau degimą, palaukiau apie 30sek. ir užvedžiau. Nusimušo tik laikas ir data. Radijo, telefono nustatimai, ir kompo konfigūracija išliko. |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 06 2010, 00:33 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
Pugas rašė: tadas1991 rašė: Keičiant akumą, prie klemų prijunk pakrovėją, kad nenutrūktų maitinimas. Tada bėdų nebus. O gal ant užvesto pavyktų, bet sunku tikėt, kad nauja elektroninė mašina veiks be akumo... Tokiais metodais netik kad programos islaksto nafik,bet ir sukepa kompai sekmingai ![]() Žinau apie kepimą krokodilinant nuo akumo, stovinčio užvestoj mašinoj, bet pajungus nuo pakrovėjo? Gaunas, mašinoj pajungto akumo negalima krauti šiais laikais? Atjungti ant dirbančio, žinoma, bus blogai, todėl ir parašiau, kad sunku man būtų pačiam tuo tikėt. Bet dėl pakrovėjo neatrodo didelė problema. Juk lygiagrečiai ta pati, nuolatinė išlyginta 12V, kito amperažo, bet stovint jo nekažkiek ir reikia. Nors aš ne elektrikas, tai patylėsiu. Kaip gera važinėt ir kuistis su senom mašinom, karbas arba mech. siurblys ![]() |
Autorius: | Evil [ Vas 06 2010, 11:17 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
tadas1991 rašė: Žinau apie kepimą krokodilinant nuo akumo, stovinčio užvestoj mašinoj, bet pajungus nuo pakrovėjo? Gaunas, mašinoj pajungto akumo negalima krauti šiais laikais? Atjungti ant dirbančio, žinoma, bus blogai, todėl ir parašiau, kad sunku man būtų pačiam tuo tikėt. Bet dėl pakrovėjo neatrodo didelė problema. Juk lygiagrečiai ta pati, nuolatinė išlyginta 12V, kito amperažo, bet stovint jo nekažkiek ir reikia. Nors aš ne elektrikas, tai patylėsiu. Kaip gera važinėt ir kuistis su senom mašinom, karbas arba mech. siurblys ![]() Matavai kada ant pakrovėjo gnybtų kas darosi? Srovė ten pulsuojanti paprastai būna ir toli gražu ne 12V. Kol ant akumo pajungta, tai jis ta srovę palygina, sugeria pulsavimą ir t.t. Net at seno tranto niekada nejungčiau pakrovėjo be akumo. |
Autorius: | Caribou [ Vas 06 2010, 11:36 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
Nelabai suprantu tavo galvos skausmo, Tadai1991, ar nepaprasciau vazineti tvarkingu generatorium ir akumu, o ne uzsiimti kazkokiais elektros burtais. |
Autorius: | tadas1991 [ Vas 06 2010, 15:05 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
Paprasčiau. Buvo tiesiog laikų, kai tų pinigų net akumuliatoriui nelabai būdavo, o juk ne kapeikas kainuoja, tai tekdavo verstis ![]() O dar seniau būdavo, kad žmonėm rublių ir kapeikų tai buvo, bet patį akumuliatorių nelabai kur gausi, kaip ir pvz padangas. Prisiminkit žigulius kiemuose, paliktus be ratų, vienu tiltu ant šampano bonkos ![]() O dabar tokie laikai, neprigalvosi nieko, paprasčiausiai nevažiuos ![]() |
Autorius: | Picassas [ Vas 08 2010, 12:15 ] |
Pranešimo tema: | Re: Akumuliatoriaus keitimas |
Dekui visiems uz informacija. Keiciau akumuliatoriu centre. Tai prijunge lygiagreciai kita akuma ir pakeite. |
Puslapis 1 iš 1 | Visos datos yra Array Etc/GMT-2 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |