Senai susiinstalinau LEDinius gabaritus (ačiū
Polei), ne visai aš jais patenkintas, bet tai grįžti prie normos jau rankos nebekyla; užknisa tas tuščias lempų draskymas ir lempučių kaitaliojimas.
Bet tai kitai savo mašinai, nė nesiruošiu keisti stock'inių lempučių į panašias "geresnes" LEDines.
Jei yra mašinoje nors kažkas veikiančio, lai veikia ir toliau. Beprasmiškai tiuniguoti dar ir gabaritus, nu kažkaip tas jau pernelyg

. Bet jei žmogus tikisi kažkokio teigiamo rezultato, ar yra girdėjęs kažkokius teigiamus draugų atsiliepimus- nu kodėl gi ne?

. Čia vienas iš tų dalykų, kurių nepabandęs ant savo kailio, vien pagal miglotus kitų nupasakojimus visvien neįsisavinsi.
Po teisybei, gabaritams šviesti laaaabai ryškiai nu nėra jokios prasmės. Dieną labiau pastebimi mašinos kontūrai, nei gabaritinės šviesos, o naktį pakankamai pastebima bet kokia švieselė šalikelėje; net ir veikiantis žiebtuvėlis. O važinėjama tai su trumpom, o ne su gabaritais...
Kažkaip reiktų susivokti, kas ir kam daroma. Gabaritinės švieos teskirtos tam, kad mašina būtų pastebima, jai sustojus šalikelėje (kitiems atvejams skirtos trumpos arba dienos lempos, arba avarinė signalizacija). O tuo tikslu dėti ryškius priekinius gabaritus, prasmė- nu ką aš žinau...

. Gaunasi, kad visas šitas projektėlis- vien radi gražumasa. Stovint šalikelėje, smūgis visvien visada pareina iš galo, jei veiksmas ne sankryžoje ar prie jos (o stovėti sankryžoje draudžia ir KET), ir tų priekinių gabaritų ryškumas atsiduria 68-oj eilėj pagal svarbumą.
Kitaip tariant, užmačia atrodo keistokai

.