WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 18 2024, 18:00

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 06 2010, 21:53 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Iš temos klausimas aiškus, o klausiu todėl, kad nepravažiavus 6k km jų jau nebeliko :shock:
Nėra taip, kad gazas- dugnas, staigia stabdžiai, važinėju su bendru srautu arba nestabdau :lol: ir būnu pirmas, bet ir tai sudrožti kalades taip greitai dar nebuvo nei su viena seniena :!:
Pakeistos buvo citroligoninėje, nežinau kokias ten įstatė. Kadangi reikėjo "ant greitų", arčiausiai tanagra buvo ir įsigyjau Raicam. Žiūrėsiu, kiek laikys.
Ir vienas cilindriukas aplink gumą šlapias. Ar gali būti dėl to, kad labai jau daug išlindo pats cilindriukas?
Įsukinėjant cilindriuką, ta guma neprisipaudė/neįsisuko kaip kitos pusės. Įtariu, kad kaput cilindriukui? Ar jei LHM nevarvės, nekeisti?

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2010, 23:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
na pats ir atsakei.kodel st.kalades susidevejo
stabdziu cilindiukas rasoja,ir t.t.

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2010, 18:57 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Pakėliau ant domkrato, ratai ranka sukasi, bet gan greitai stoja. Ir to rasojančio cilindriuko pusėje kaip tik laisviau sukasi ratas. Taip nėra, kad užstrigę būtų ir visai negrįžtų atgal cilindriukai, dar funkcionuoja.
Meharis naujų supportų neturi, įtariu, kad jau ir sužiburiu negausi.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2010, 19:41 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Naujus suportus tu gausi be ziburio, bet pinigu jiems ipirkti....Gali ziburio prireikti. Man AX kainavo berods 750 lt, belieka tik paspeliot kiek tavo verti.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2010, 21:36 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Bijau apsimeluoti, bet ar nėra apytiksliai „nuolubinio“ skaičiavimo - 1mm kaladėlių 10 kkm?
Kada gerai drožiasi kaladės?
Kai stabdžių neatleidžia, kai galas nestabdo, kai kaladėlės iš obels drožtos, kai diskas gieda gulbės giesmę.
Neatsileidžiantys stabdžiai ratus šildo - šiek tiek įgudimo reikia atskirti normaliai dirbančius nuo mažai užsikertančių;
galas nestabdo - matosi iš galinių diskų aprūdijimo o bei stabdant nosies „nardymo“;
kaladėlių kokybė? Na, čia jau nieko nebepakeisi :)
o mirštantis diskas plika akimi matosi ;)
Čia tokios pagrindinės mintys; bent jau aš nuo to pradėčiau spėlioti :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2010, 23:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
nu man kalades laiko 30k - 40k km, o vaziuoju agresyviau, nei dauguma cia susirinkusiu. Kaltinciau kaladeles nesamoningai minkstas. Suportas cia ne prie ko, juk jis neuzsiblokaves, leidzia ratui suktis be didelio pasipriesinimo.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2010, 07:45 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
scaniagt rašė:
Kada gerai drožiasi kaladės?
kai galas nestabdo
galas nestabdo - matosi iš galinių diskų aprūdijimo o bei stabdant nosies „nardymo“;

Per anksti kaladžių kokybę apkaltinau. Artimiausiu metu keisiu nefunkcionuojantį stabdžių kraną, gal ir galas pradės stabdyti :) (Per grįžtamajį iš stabdžių krano varo LHM vos ne su spaudimu).
Be to, staigiai pastabdžius ne nosis nardo, bet subinė pakyla- toks vaizdas, kad visas stabdymas tik priekiui tenka.
Nors aprašymuose hidraulikos veikimo skaičiau, kad XM`uose galas mažai stabdo, tik kai būna prikrautas, na kažkas tokio.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 08 2010, 10:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
stabdo pakankamai normaliai tas galas, aisku, bent jau mano atveju, nepakrovus priekiniai stabdziai truputi daugiau nei du kartus stipriau stabdo, bet taip ir turi but, juk priekis sunkesnis, be to, stabdant dalis svorio i prieki persimeta, del to ir yra toks stabdziu balansas.

Kad ir kaip agresyviai uzlipciau ant stabdziu, galas kyla, nosis sminga labai simboliskai, o tarkim uzlipus ant rankinio - priekis sminga/galas kyla labai nemaloniai.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 09 2010, 20:29 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2010, 09:07
Pranešimai: 66
Miestas: Kaunas
Pestysis rašė:
Pakėliau ant domkrato, ratai ranka sukasi, bet gan greitai stoja. Ir to rasojančio cilindriuko pusėje kaip tik laisviau sukasi ratas. Taip nėra, kad užstrigę būtų ir visai negrįžtų atgal cilindriukai, dar funkcionuoja.
Meharis naujų supportų neturi, įtariu, kad jau ir sužiburiu negausi.

O nudilo abiejose pusese ar tik vieno rato?Jei kita puse ok,tai suporto beda.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 10 2010, 19:38 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Abi pusės. Vienos pusės vos mažiau, bet jau irgi vos ne iki metalo.
Pavažiavus ne mieste, mažiau stabdant (sustojau laisvu bėgiu prieš kalniuką), ratlankiai buvo labai karšti, rankos neišlaikysi, aišku, galėjo įkaitimas likti nuo važinėjimo po miestą, labai jau didelė šiluminė talpa ratų, ilgai laikosi, bet man atrodo per karšti.
Šiandien kaip tik eksperimentavau pakėlęs ant domkrato- vieno rato gerai atšoka kaladės, beveik netrukdo ratui suktis. Kitą ratą įtariu pats suchaltūrinau- per mažai sukau cilindriuką, suportą "uždariau" su jėga. Šiandien nepatingėjau paardyti ir pasukti cilindriuką dar tiek, kad labai laisvai užsidarytų suportas be jėgos. Po poros dienų parašysiu, ar padėjo (tikiuosi mažesnio karščio ir dar laisvesnio sukimosi pakėlus ant domkrato mašiną).

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 10 2010, 19:58 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Kov 31 2007, 07:57
Pranešimai: 194
Rankinio trosai, aišku, laisvai grįžta? Nesunku patikrinti - užtenka pasukti ratus, užgesinti motorą ir palikus ant bėgio (neužtraukus rankinio) pabandyti kokiu įrankiu atitempti priekin rankinio svirteles. Jei atsitempia - laikas tvarkyti rankinį stabdį.
Irgi gali turėti įtakos kaladėlių drožimui. Kritiniais atvejais, kai rankinis visai nepaleidžia stabdžio - tai motoras gerai jaučia, o ir dūmai iš kaladžių pilasi, bet jei ne mirtinas atvejis...
Balažin, pažiūrėčiau :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2010, 08:01 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Vas 23 2010, 08:25
Pranešimai: 189
Miestas: Vilniaus r.
Grįžta laisvai. Ir ne taip smarkiai kaista, eina ranką išlaikyti. Prasivaikščiojo, prisitrynė viskas pagal naujas kalades.

_________________
XMII 1995 v6.12 APD + LPG Paveikslėlis
http://8783b02b.linkbucks.com/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007