Šiaip jam gamykliškai Quartz INEO ECS 5W30, bet jeigu vadovaujatės savo nuomone, o ne variklį sukūrusių žmonių, tuomet reikėtų ir analogą išsirinkti pačiam. Nes visa kita yra tik žmonių eksperimentai, matuojami pojūčiais, kuriuos daugiau veikia nuotaika ir atsitiktinumai, nei realiai išmatuoti rezultatai. O ir klampa jų skiriasi tik esant žemai temperatūrai, tai 5w30 nelabai daugiau ir bėga, nei 5w40, jei čia apie tai, kad kai kažkur kiaura, tai labiau bėgs. Su 10w40 ar 15w40 jau yra tam tikrų pastebėjimų dėl to, bet tikriausiai labiau ne dėl klampos, o dėl skvarbumo ir pačių tepimo savybių, t.y., kad kokybiškesnį tepalą sunkiau nubraukti ne tik pirštu, bet ir pavargusia riebokšlio lūpa. Šiaip jokio didelio skirtumo nėra, tik jei suodžių filtras dar vietoje, tuomet low-ash arba low-saps kad būtų parašyta. Esu be FAP pylęs GM Dexos2, labai gera alyva, ir pigi pas Plikį arba AD, tik kad ten irgi 5W30. Važinėja žmonės ir su Quartz 9000, ir lyg ir viskas gerai. Jo yra paprasto ir su užrašu Energy. Tas su Energy yra su vokiškom specifikacijom, o be jo yra su grynai PSA specifikacija. Galit pilt Castrol Edge arba Magnatec 5W40, žmonės sako lyg tai jo mažiau suvalgo. Tiems, kam valgo.
Man į Peugeot 206 2004 1,4benzą siūlo gamintojas irgi 5W30 kažkurį ten Totalą, bet aš tokį patį variklį esu turėjęs pas Citroen BX automobilį 90tų gamybos, ir ten, kai buvau studentas, esu pylęs ir 15W40 mineralinius kažkokius pigesnius, ir netgi M8V GOST žigulinį iš Lukoilo, ir važiavo ir nenumirė, per paskutinį citroralį chebra matė, kaip džiazų su juo davėm ir ribotuvą daužėm, kol neišlūžo galinis tiltas. Tai darau tokį kompromisą tarp 10W40(labai norėtųs, yra po 12eur/5L sąlyginai gerų gamintojų) ir 5W30 ir pilu pigiausią 5W40, ką galiu gauti iš geresnių gamintojų, tai gaunasi berods ELF 900NF. Ir keičiu kas 10-15kkm, kaip išeina prieiti, nes mašina sava, tai jai niekada nėra nei laiko, nei noro pakankamai, tai taisoma retais, bet rimtais priėjimais. Biškį sudega per tą laiką, kokį puslitrį tenka dapilti, bet variklis dažnai važiuoja aukštomis apsukomis, o vožtuvų gumelės pas mane dar nekeistos, tai normalu.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|